Essai di 200, 250,300 è 400 Parulle nantu à u mo vicinu in inglese è hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Breve essai nantu à u mo vicinu in inglese

I MUVRINI:

Avè vicini utili hè una benedizzione per tutti. Avè vicini chì sò di sustegnu, cura, è disposti à aiutà rende a vita più simplice. Spessu, hè necessariu d'avè vicini per piglià cura di a nostra casa quandu simu fora di vacanze o per qualsiasi altra ragione.

In casu d'urgenza o s'ellu avemu qualchì prublema, seranu i primi à aiutà. I nostri vicini sò i più vicini à noi dopu à i nostri parenti. Dunque, pudete dì chì sò più vicini di i parenti. In u mo esame, aghju evidenziatu e qualità di un vicinu utile, postu chì i nostri parenti campanu luntanu in questu tempu.

Eccu alcune qualità chì mi piacerebbe discrive u mo vicinu in u mo esame vicinu. Hè una benedizzione per avè un vicinu cusì simpaticu è di sustegnu. A mo famiglia hè cum'è a so.

A famiglia Bhatiya vive vicinu à mè. In a so età mediana, u Signore Bhatiya hè una persona assai generosa. Vive cù a so moglia è i so dui figlioli chì studianu à l'esteru. Travaglia per u dipartimentu MSEB cum'è impiegatu di u guvernu. Malgradu a so parsunalità simplice, hè attrattiva.

Hè ancu assai travagliatore, cum'è a so moglia, a Sra Bhatiya. Hè tuttu à ella per fà tutti i travaglii di a casa. A cucina per ella hè un piacè. I so piatti spiciali sò sempre dispunibuli per mè ogni volta chì li face. E so nature sò tramindui assai utili. In a sucità, godenu di una reputazione positiva.

Cum'è sò persone esperte, mi avvicina sempre quandu aghju bisognu di cunsiglii. M'invitanu ancu à festivali è occasioni spiciali. Avà simu una famiglia.

cunclusioni:

Mantene una relazione pusitiva cù i nostri vicini hè assai critica postu chì sò e persone più vicine à noi. In i tempi spessi è magre, sò i primi à aiutà ci. Avè vicini cusì gentili mi fa sentu cusì benedettu.

Essay di 250 parole nantu à u mo vicinu in inglese

Hè una benedizzione per una famiglia di avè vicini gentili intornu à elli. Sempre chì ci hè un prublema per una sola famiglia chì i so parenti sò luntanu, i so vicini sò quì per aiutà.

Era cù u mo maritu ch'e aghju fattu per prima volta in sta culunia. U mo maritu hà travagliatu per un bancu. Tuttu era un misteru per mè, è elli è eiu eramu stranieri l'un à l'altru. In u mondu d'oghje, a ghjente ùn si fida più di l'altri. Avemu statu aiutatu da u principiu da a Sra Agrawal, una dama di cori gentile. Ella vive accantu à u nostru appartamentu. I nostri visi eranu pieni di u so sorrisu dolce mentre entramu in u nostru appartamentu.

Inoltre, i mo suceri ùn anu micca pussutu unisce à noi per via di i so prublemi di salute, cusì ùn aghju avutu micca sperienza di gestisce i travaglii di a casa. A Sra Agrawal era sempre quì per aiutà à ogni stadiu, ancu quandu era cusì nervu. Finu ch'e aghju stallatu a mo cucina, hà fattu manghjà per noi. I cunsiglii chì m'hà datu per urganizà a casa eranu ancu assai utili. In ella, aghju vistu a mo mamma.

In seguitu à l'arrestu cardiacu bruscu di u so maritu, a Sra Agrawal hà campatu cù u so solu figliolu. Hà ancu duie figliole maritate. Hà ancu un figliolu chì hè assai gentile è sempre dispostu à aiutà l'altri. Questa hè una famiglia assai educata è cultivata. A so fede in Diu hè forte. In più d'esse una donna educata, a Sra Agrawal hè ancu titulare di un maestru in inglese.

Hà un figliolu chì hè un accountant chartered. Hè chjaru chì ella hè una persona assai sensibule. A so casa era bè gestita postu ch'ella era una donna sola. À i so figlioli, hà inculcatu valori pusitivi. A prima cosa ch'ella face in a matina hè alzata à 5 ore è fà una caminata è fà un pocu di yoga ligeru.

I so travaglii di casa sò finiti dopu chì hà finitu i so rituali pooja. A maiò parte di u so travagliu hè fattu da ellu stessu. A pulizia è l'urganizazione sò segni distintivi di a so casa. Hè impussibile per ella di esse mai viotu di qualcosa perchè ella gestisce tuttu cusì bè. Ùn aghju mai esitatu à cuntattà cù ella s'ellu aghju bisognu di manghjà, è i mo bisogni sò sempre soddisfatti.

Dopu avè persu u so maritu cusì prestu quandu i so figlioli eranu cusì ghjovani, hà mantinutu un impegnu fermu à furmà i so figlioli è li furnisce una educazione di qualità. In tutta a so vita, hà avutu assai di lotta. Hè statu un piacè di scuntrà à a Sra Agrawal, una donna chì inspira à l'altri. Ella mi dà ancu incuraghjimentu. Ci hè sempre una suluzione à ogni prublema ch'ella face.

U mo primu stintu hè di curriri versu ella ogni volta chì sò in una cunfittura. Ancu u mo maritu rispettu è apprezza. Hè statu un piacè di travaglià cun voi. A nostra relazione cù elli s'assumiglia à quella di una famiglia. Sia simu felici o infelici, sò una parte di a nostra vita.

U fattu chì ella è a so famiglia sò sempre quì per noi significa chì ùn ci mancanu mai e nostre famiglie. Semu trattati cum'è una famiglia ancu. Hè cusì maravigliu avè un vicinu è una famiglia cusì maravigliosa. Hè sempre u mo desideriu chì ella sia sana è felice.

Long Essai nantu à u mo vicinu in inglese

I MUVRINI:

Cum'è l'omu, simu tutti parte di a sucetà è di un quartieru. Stu locu hà un impattu significativu in a nostra vita, chì hè essenziale. Determina induve simu in a vita è cumu facemu. U nostru quartieru hè unu di l'aspettu più significativu di a nostra vita. Se ùn simu cuntenti quì, ùn pudemu micca campà in pace.

Tuttu u mo quartieru

U mo quartieru hè grande. Questu hè un locu maravigliu perchè offre assai facilità. U mo quartieru hè assai più pittorescu per via di u parcu verde vicinu à a mo casa. I zitelli ponu ancu ghjucà felice in u parcu tuttu u ghjornu nantu à l'altalene.

Ci hè ancu assai altri benefici per vive in u mo quartieru. Avè una buttrega accantu à u parcu assicura chì i bisogni di e persone sò soddisfatti senza avè da viaghjà luntanu. Ddu magazzinu hè l'unicu locu di u mo vicinu.

Siccomu u pruprietariu vive in a stessa zona, hè assai cordiale cù tutti. Tutti noi risparmiemu tempu è soldi per cumprà in a buttrega. Ci hè sempre un parcu pulitu in u mo quartieru.

Hè regularmente pulita è sanitizzata da a squadra di mantenimentu. Duranti a sera, i mo vicini ponu pusà è rilassate, mentre chì in a matina ponu andà fora è gode di l'aria pulita è fresca.

Perchè amu u mo quartieru?

Avemu dinò vicini maravigghiusi chì facenu a nostra vita megliu in u mo quartieru, fora di e strutture di prima qualità. Ci hè più in un quartiere di successu cà solu facilità.

A causa di a natura dolce di u mo vicinu, aghju furtunatu in questu casu. Mantene a zona tranquilla assicura chì tutti vivenu in armunia. In a mo spirienza, tutti si precipitanu à aiutà in casu d'emergenza à a casa di qualcunu.

U nostru quartieru urganizeghja ancu avvenimenti di tantu in tantu per chì tutti si ponu inseme è piacè. Ghjucà cù i mo amichi di u vicinatu hè assai divertente per mè.

Sò soprattuttu à a mo età, cusì andemu in bicicletta è swing inseme ogni sera. I nostri amichi ci invitanu ancu à e so feste d'anniversariu è ballemu è cantemu inseme. I residenti sò definitivamente a mo parte preferita di u mo quartieru.

Ogni volta chì vecu i poveri chì tornanu cù e mani viote, mi dumandu sempre perchè a facemu. Ogni annu hè ancu urganizatu da u mo quartieru una donazione di donazione. E famiglie participanu à stu prugramma donendu vestiti, ghjoculi è altre necessità à quelli chì anu bisognu.

Questu ci face una grande famiglia chì vive inseme. Ùn importa micca chì campemu in case diverse, i nostri cori sò uniti da l'amore è u rispettu.

cunclusioni:

Per una bona vita, hè imperativu di campà in un quartiere piacevule. In fatti, i nostri vicini pruvucanu per esse più utili cà i nostri membri di a famiglia. Hè perchè campanu vicinu, cusì sò più prubabile di offre aiutu in situazioni d'emergenza. In listessu modu, u mo quartieru hè assai pulitu è ​​​​amichevule, rende a mo vita felice è cuntenta.

Paragrafu longu nantu à u mo vicinu in inglese

I nostri vicini sò persone chì campanu vicinu o vicinu. In a nostra vita, ghjucanu un rolu vitale, è ponu vene da diverse comunità o paesi. Un vicinu gentile diventa una parte di a nostra famiglia è hè sempre pronta à aiutà ci quandu avemu bisognu. Quandu a nostra famiglia ùn hè micca vicinu, ci danu cunsulazione spartendu a so felicità è i so dulori cun noi.

A persona chì vive vicinu à mè hè di cori gentile, umile è simpaticu. Sonalee Shirke hè un ingegnere di software in una cumpagnia reputable. Sò capace di risolve i mo prublemi cù l'aiutu di u mo vicinu ideale. A so personalità vibrante, a natura amante di divertimentu è a gioia facenu a so persona più felice chì aghju mai scontru. Ella mi guida è mi salva da i trappule cù u so cumpurtamentu maturu è a so sperienza.

A mo rilazioni cù ella hè basatu annantu à sparta è discussione di tuttu. Ùn ci hè nimu più caru, altruista è amante chè ella. A so natura amichevule è utile si distingue in u nostru edifiziu, facendu u membru più amabile di a nostra cumpagnia. I festivals sò u so tempu per riunisce a ghjente è per celebrà ogni avvenimentu.

A nostra sucetà hè ostaculata da l'altri. Durante e celebrazioni, ùn li piace micca quandu i zitelli ùn participanu micca è ghjucanu. Sò una latta di vermi chì ùn pudemu micca cunfidassi per qualsiasi aiutu. Inoltre, si cumportanu sempre in una manera di lamenta, lagnanza è intrusiva. Crea un ambiente insalubre è affetta assai.

U cuncettu di l'umanità hè stata sminticata da certi persone, è si cumportanu sempre in modu antieticu. Ovviamente, ùn pudemu micca sceglie i nostri vicini, ma pudemu travaglià inseme per fà u mondu un locu più felice. Sicondu Willian Castle, "Essa un vicinu gentile in un quartieru deterioratu hè scoraggiante". Dunque, cumu trattemu l'altri persone importa.

Breve paragrafo nantu à u mo vicinu in inglese

Un vicinu gentile hè una benedizzione. Hè un piacè di campà accantu à u sgiò David. U signore in ellu brilla à ogni volta. Tutti li trovanu assai utile.

In più di esse un omu d'affari riccu, u Signore David hà ancu una grande famiglia. Trovu ch'ellu hè assai intelligente. I so dui cani sò i so animali. Ancu s'ellu hè riccu, ùn mostra micca arroganza. Tutti sò trattati cun gentilezza è generosità da ellu.

In più di i so figlioli è figliole, u Signore David hà quattru nipoti. Riceve l'assistenza da u so figliolu maiò. In più di a mo età, u sicondu figliolu frequenta a scola publica. Ci sò duie figliole in a so famiglia chì frequentanu i gradi nove è sette, rispettivamente. In più di a so mamma, campa cù u so babbu.

I so membri di a famiglia sò tutti boni. Ci hè assai amabilità è religione in u so babbu. Ci hè un bonu sensu di e maniere è una natura gentile in i so figlioli. I studienti sò ancu curati bè da elli. Carlu, u sicondu figliolu, m'aiuta sempre à risolve i mo prublemi ogni volta chì ne aghju.

In u parcu cumunu, u sgiò David ospita riunioni per tutti i vicini nantu à i festivali cum'è Natale. Certe volte cuntribuisce, è qualchì volta si soporta u costu tutale.

Apprezzu a cuuperazione è aiuta à u Signore David è a so famiglia furnisce. Anu persu un tipu di sentimentu di famiglia trà i vicini.

Lascia un Comment