Saggio di 200, 300, 400 è 500 parole nantu à Sarojini Naidu in inglese è hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Paragrafu longu nantu à Sarojini Naidu in inglese

A data di nascita di Naidu era u 13 di ferraghju 1879, in Hyderabad. A prima donna à occupà i dui posti à u Cungressu Naziunale Indianu, era un capu puliticu, feminista, pueta è guvernatore di un statu indianu. Il s'agissait d'un titre qu'on lui donnait parfois, à savoir « Le Nightingale de l'Inde ».

Era un Brahman bengalese chì era u principale di u College di Nizam in Hyderabad è chì hà criatu Sarojini, chì era a figliola maiò di Aghorenath Chattopadhyay. Da zitella, hà studiatu à l'Università di Madras, dopu à u King's College di Londra, finu à u 1898, è dopu à u Girton College di Cambridge.

U muvimentu senza cooperazione di Mahatma Gandhi l'hà purtatu à unisce à u muvimentu di u Cungressu in India. A so prisenza à a seconda sessione non conclusiva di a Round Table Conference on Indian-British Cooperation (1931) era un fattore significativu in u viaghju di Gandhi à Londra.

Per a seconda sessione inconcludente di a Round Table Conference on Indian-British Cooperation, hà viaghjatu à Londra cù Gandhi. Prima difensivamente, dopu ostili à l'Alliati, hà partitu cù l'opinioni di u Partitu di u Cungressu durante a Siconda Guerra Munniali. A so morte in u 1947 hà marcatu a fine di u so mandatu cum'è guvernatore di e Pruvince Unite (oghji Uttar Pradesh).

Era ancu Sarojini Naidu chì hà scrittu prolificamente. Hè statu elettu un cumpagnu di a Royal Society of Literature in u 1914 dopu avè publicatu The Golden Threshold (1905), a so prima cullizzioni di puesia.

Per l'indipendenza di l'India, hà prumuvutu riformi suciali è l'empowerment di e donne attraversu i zitelli. Cume a vita indiana di Nightingale si sviluppava, questi eranu alcuni di i mumenti più significativi. Parechji autori, pulitici è travagliadori suciali sò sempre ispirati da i so rializazioni pulitichi perchè era un statista dotatu, un scrittore talentu, è un grande asset per l'India. Ci sarà sempre un postu in i nostri cori per Sarojini Naidu cum'è ispirazione per tutte e donne. In cuncede u putere di e donne, hà apertu a strada per e donne per seguità i so passi. 

Essay di 500 parole su Sarojini Naidu in inglese

I MUVRINI:

Un Bengali di nascita, Sarojini Naidu hè natu u 13 di ferraghju 1879. Natu in una famiglia pruspera in Hyderabad, hà crisciutu in un ambiente còmode. Ella hà dimustratu cumpetenze eccezziunali à una ghjovana età chì l'hà distinta da a folla. E so puesie sò state scritte cù una capacità eccezziunale. L'Università di Cambridge, Girton College è King's College in Inghilterra sò trà e scole principali per i studienti cù e so cumpetenze di scrittura.

Hè a so famiglia chì l'hà ispirata à pensà progressivamente è mantene i valori elevati. U so ambiente era assai avanti quandu era crescente. In u risultatu, crede chì a ghjustizia è l'ugualità deve esse dispunibule per tutti. Cù questi eccellenti caratteristiche di personalità, hà cresciutu per diventà una pueta cumpiuta è un attivista puliticu devotu in India.

Pigliò assai seriu a pulitica di divisione è regula di u guvernu britannicu in u 1905 per suppressione u muvimentu di l'indipendenza di u Bengala. Dopu à diventà un attivista puliticu, hà datu discorsi in parechji posti in India. Contra a tirania di u duminiu coloniali britannicu, vulia unisce tutti i nativi di l'India muderna. Hà discututu u naziunalismu è u benessiri suciale in ogni discorsu è cunferenza chì hà datu.

Per ghjunghje à più donne indiane, hà furmatu l'Associazione Indiana di e Donne. U 1917 hà marcatu l'annu di fundazione di st'associu. In più di ella stessu, hà attrautu parechje altre donne attiviste. Dopu, diventò membru di u muvimentu Satyagraha, un muvimentu guidatu da Mahatma Gandhi. Dopu questu, Mahatma Gandhi hà supervisatu e so attività naziunaliste. Durante l'anni 1930, a marcia di u sali hà participatu ancu. Era unu di i manifestanti arrestati da a polizia britannica.

Una figura di punta in i Movimenti Quit India è Disobbedience Civile, era in prima linea di i dui movimenti. Ddu piriu hè marcatu da a prisenza di numerosi naziunalisti è cumbattenti per a libertà. U duminiu britannicu hè statu scuzzulatu da sti dui muvimenti. In a ricerca di l'indipendenza per u so paese, hà cuntinuatu à luttà. U primu guvernatore di e Pruvince Unite hè statu numinatu dopu chì l'India hà guadagnatu l'indipendenza. Oltre à esse a prima donna guvernatore di l'India, era ancu un attivista.

I libri chì hà scrittu nantu à a puesia eranu eccellenti. Sarojini Naidu pussede capacità di puesia notevuli, cum'è citatu prima in stu essai. Un dramma persicu chì hà scrittu à a scola era chjamatu Maher Muneer. U Nizam di Hyderabad hà elogiatu u so travagliu perchè era cusì bellu fattu. "U sogliu d'oru" era u nome di a so prima cullizzioni di puesia publicata in u 1905. Pueta chì avia un talentu per scrive per tutti. Era notevole. E so cumpetenze anu stunatu i zitelli. Hà ancu instillatu u patriotismu cù i so puemi critichi. I so poemi tragichi è comici anu ancu un significatu immensu in a literatura indiana.

Cum'è u risultatu di i so puemi publicati in u 1912, hè stata datu u titulu "L'uccello di u tempu: Canzoni di vita, morte è primavera". Stu libru cuntene i so puemi più populari. Una stampa impressionante di un bazar hè stata dipinta cù e so parolle in una di e so creazioni immortali, "In i Bazars di Hyderabad". Una quantità di puemi sò stati scritti da ella durante a so vita. Sfurtunatamente, hà mortu da un arrestu cardiacu in Lucknow u 2 di marzu di u 1949. "A piuma di l'alba" hè statu publicatu cum'è un tributu à ella da a so figliola dopu a so morte. U "Nightingale of India" era cunnisciuta per u so spiritu indomabile in l'avance di i diritti di e donne.

 Long Essai nantu à Sarojini Naidu in inglese

I MUVRINI:

I so genitori eranu immigrati bengalesi da Hyderabad, induve hè natu u 13 di ferraghju 1879. Scrive puesia dapoi ch'ella era una zitella. Dopu avè finitu i so studii universitarii in i Stati Uniti, si trasferì in Inghilterra per studià à King's College è Girton, Cambridge. In u risultatu di i valori prugressivi di a so famiglia, era sempre circundatu da persone prugressive. Avè crisciutu cù questi valori, crede chì a protesta pò ancu fà ghjustizia. Cum'è attivista è pueta, hè diventata famosa in u so paese. Fervent défenseur des droits de la femme et de la suppression du colonialisme britannique en Inde, elle défendit les deux. A cunniscemu sempre cum'è u "Nightingale of India".

Cuntributi di Sarojini Naidu à a pulitica indiana

In seguitu à a spartizione di Bengala in u 1905, Sarojini Naidu diventò una parte di u muvimentu di l'indipendenza indiana. In u periodu trà u 1915 è u 1918, hà datu lezioni nantu à u benessere suciale è u naziunalismu in diverse regioni di l'India. L'Associazione Indiana di e Donne hè stata ancu fundata da Sarojini Naidu in u 1917. Dopu avè unitu à u muvimentu Satyagraha di Mahatma Gandhi in u 1920, hà campatu per a ghjustizia suciale. Parechji dirigenti prominenti, cumpresa ella, sò stati arrestati per participà à u 1930 Salt March.

In più di guidà u muvimentu di disubbidienza civile, era ancu una figura di punta in u muvimentu di Quit India. A donna hà luttatu per l'indipendenza di l'India malgradu esse arrestata parechje volte. In u primu guvernatore femminile di l'India, diventò guvernatore di e Pruvince Unite quandu hè stata finalmente ottenuta.

Una bibliografia di i scritti di Sarojini Naidu

In i so primi anni, Sarojini Naidu era un scrittore prolificu. Hà scrittu una dramma persiana chjamata Maher Muneer quandu era in u liceu, chì ancu u Nizam di Hyderabad elogiava. Una cullizzioni di puesie intitulata "U sogliu d'oru" hè stata publicata da ella in u 1905. Hè sempre elogiata per a varietà di a so puesia finu à oghje. In più di scrive puesia per i zitelli, hà ancu scrittu puesia critica chì esplora temi cum'è patriotismu, tragedia è romanza.

Parechji pulitici anu elogiatu ancu u so travagliu. Trà i so puesii più famosi hè In i Bazaars di Hyderabad, chì apparsu in a so cullezzione di puesia di u 1912 L'uccello di u tempu: Canzoni di vita, morte è primavera. Per via di a so eccellenti imagine, i critichi elogianu stu poema. A so figliola hà publicatu a so cullizzioni The Feather of the Dawn in a so memoria dopu a so morte.

cunclusioni:

Hè in Lucknow u 2 di marzu di u 1949 chì Sarojini Naidu hè mortu di arrestu cardiacu. U so legatu cum'è pueta è attivista hè statu elogiatu da parechji filòsufi, cum'è Aldous Huxley. Ella beneficarebbe u paese se tutti i pulitici in India avianu a stessa passione è a natura gentile cum'è ella. A so memoria hè cummemorata da un annessu fora di u campus à l'Università di Hyderabad. Vive in un edifiziu chì era a residenza di u babbu. A Scola di Arti è Comunicazione Sarojini Naidu di l'Università di Hyderabad occupa avà l'edificiu.

Breve paragrafu nantu à Sarojini Naidu in inglese

Sarojini Naidu era un pueta, cumbattante per a libertà, è travagliadore suciale chì hè una figura assai famosa in India. U so esame di matricula era faciule da passà dopu ch'ellu era natu in Hyderabad u 13 di ferraghju 1879. Dopu avè statu prupostu l'uppurtunità di studià in Inghilterra, accettò è hà passatu quattru anni in diversi culleghji in Inghilterra.

U fattu ch'ellu hà maritatu cù una persona di una altra casta pò fà ellu unu di i pochi di persone per fà. À l'età di 19 anni, Sarojini Naidu hà maritatu cù Pandit Govind Rajulu Naidu, un matrimoniu inter-casta chì era raru prima di l'indipendenza.

Parechji scrittori è pueti si riferiscenu à ellu cum'è u Nightingale di l'India per a qualità di a so puesia.

Inoltre, era unu di i migliori pulitici è parlanti di u tempu, è hè statu elettu per guidà u Cungressu Naziunale Indianu in u 1925. Mahatma Gandhi era una ispirazione per ellu, è hà aderitu à parechji di i so insignamenti.

A causa di a so elezzione cum'è guvernatore di a pruvincia federale, issa chjamata Uttar Pradesh, era a prima donna guvernatore in u paese. A so figliola diventò dopu guvernatore di u statu di Bengala Occidentale in India dopu avè participatu à u Movimentu Quit India per i cumbattenti di a libertà.

Dopu avè travagliatu per a migliione di l'India attraversu u travagliu suciale, a puesia è u travagliu puliticu, hè mortu à l'età di 70. I so scritti nantu à i zitelli, a nazione è i prublemi di vita-morte eranu amatu da parechje persone.

Ci era qualchi prublemi impurtanti chì Nightingale hà affruntatu in India. Malgradu u studiu di tutta a so carriera pulitica, assai scrittori, pulitici è travagliadori suciali restanu motivati. Cum'è un statista, un scrittore, è un asset à u paese, era un individuu eccezziunale. Participazione à l'attività suciale.

Breve nantu à Sarojini Naidu in inglese

I MUVRINI:

Durante a so zitiddina in Hyderabad, Sarojini Naidu era a figliola di una famiglia bengalese. Scrive puesie da quandu era una zitella. Dopu avè graduatu da King's College in Inghilterra, hà studiatu à l'Università di Cambridge è u Girton College.

I valori di a so famiglia eranu prugressivi per u tempu in quale hà campatu. Hè cù quelli valori chì hà crisciutu, crede in u putere di prutesta per ottene a ghjustizia. A so carriera cum'è pueta è attivista pulitica l'hà purtatu à diventà una figura indiana ben cunnisciuta. In più di luttà per i diritti di e donne, hà ancu oppostu u colonialismu britannicu in India. Si dice chì era u "Nightingale of India" finu à oghje.

Cuntributi pulitichi di Sarojini Naidu

In seguitu à a spartizione di Bengala in u 1905, Sarojini Naidu diventò una parte di u muvimentu di l'indipendenza indiana. Cum'è un lettore di benessiri suciale è di u naziunalismu, hà viaghjatu in tutta l'India trà u 1915 è u 1918. L'Associazione Indiana di e Donne hè stata ancu fundata da Sarojini Naidu in u 1917. Dopu avè unitu à u muvimentu Satyagraha di Mahatma Gandhi in u 1920, hè diventata attiva in u muvimentu. In u 1930, ella è parechji altri dirigenti prominenti anu participatu à u Salt March, per quale sò stati arrestati.

In più di guidà u muvimentu di disubbidienza civile, era ancu una figura di punta in u muvimentu di Quit India. A donna hà luttatu per l'indipendenza di l'India malgradu esse arrestata parechje volte. A prima donna guvernatore di l'India hè stata numinata quandu l'India hà finalmente ottenutu l'indipendenza.

Opere scritte di Sarojini Naidu

Sarojini Naidu hà cuminciatu à scrive à una età assai ghjovana. Quandu era in a scola, hà scrittu una dramma in persianu chjamata Maher Muneer, chì hà ricevutu elogi ancu da u Nizam di Hyderabad. Hà publicatu a so prima cullizzioni di puesia in u 1905, chjamata "U sogliu d'oru". A so puesia hè elogiata ancu oghje per a so varietà. Hà scrittu puesie per i zitelli è poesie di natura più critica, esplorendu temi cum'è patriotismu, tragedia è romanza.

U so travagliu hà ancu ricevutu elogi da parechji pulitici. In u 1912, hà publicatu una altra cullizzioni di puesia chjamata L'uccello di u tempu: Canzoni di a vita, a morte è a primavera, chì cuntene u so poema più famosu, In the Bazaars of Hyderabad. I critichi elogianu stu poema per a so eccellenti imagine. Dopu à a so morte, a so cullizzioni The Feather of the Dawn hè stata publicata da a so figliola per celebrà a so memoria.

cunclusioni:

Hè in Lucknow u 2 di marzu di u 1949 chì Sarojini Naidu hè mortu di arrestu cardiacu. U so legatu cum'è pueta è attivista hè statu elogiatu da parechji filòsufi, cum'è Aldous Huxley. Cum'ellu hà scrittu, l'India seria in boni mani si tutti i pulitici eranu boni è passioni cum'è ella. Golden Threshold à l'Università di Hyderabad hè statu chjamatu in a so memoria cum'è un annessu fora di u campus. U so babbu campava in u bastimentu. A Scola di Arti è Comunicazione Sarojini Naidu di l'Università di Hyderabad occupa avà stu edifiziu.

Lascia un Comment