Essai breve è longu nantu à Veer Narayan Singh in inglese [Freedom Fighter]

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

A celebrazione di u ghjornu di l'Indipendenza in l'India hè un tempu per l'Indiani per ricurdà i sacrifici di i cumbattenti di a libertà chì imaginavanu un'India indipendente, demucratica è seculare libera da ogni influenze esterne. In ogni regione, si facia una guerra per l'indipendenza. I britannichi eranu opposti da una quantità di eroi tribali chì guidò prutestazioni contru à elli. 

In più di a so terra, si battevanu ancu per u so populu. Senza l'usu di bombe o tanki, a lotta di l'India hè diventata una rivoluzione. A nostra discussione oghje si focalizeghja nantu à a biografia di Veer Narayan Singh, a so famiglia, a so educazione, i so cuntributi, è à quale hà cumbattutu à fiancu.

Saggio di 100 parole nantu à Veer Narayan Singh

Cum'è parte di a carestia di u 1856, u Shaheed Veer Narayan Singh di Sonakhan hà saccheghjatu i stock di granu di i cummercianti è li distribuì à i poveri. Questu era parte di l'orgogliu di Sonakhan. Cù l'aiutu di altri prigiuneri, hà sappiutu di scappà di a prigiò britannica è ghjunghje à Sonakhan.

U populu di Sonakhan s'era unitu à a rivolta contr'à i britannichi in u 1857, cum'è parechje altre persone in u paese. L'armata britannica, guidata da u cummissariu diputatu Smith, hè stata scunfitta da l'armata di 500 omi di Veer Narayan Singh.

L'arrestu di Veer Narayan Singh hà purtatu à l'accusazioni di sedizione chì era purtatu contru à ellu è hè statu cundannatu à morte. Durante a lotta di l'indipendenza di u 1857, Veer Narayan Singh divintò u primu martire da Chhattisgarh dopu à sacrificà.

Saggio di 150 parole nantu à Veer Narayan Singh

Un patrone di Sonakhan, Chhattisgarh, Veer Narayan Singh (1795-1857) era un eroe lucale. A guerra di l'indipendenza di Chhattisgarh hè stata guidata da ellu in u 1857. In u 1856, hè statu arristatu per u saccheghju è a distribuzione di granu à i poveri durante una famine severa in Chhattisgarh. Hè ancu cunnisciutu è cunsideratu cum'è u primu cumbattimentu di a libertà in a regione.

In u risultatu di i suldati britannichi in Raipur chì aiutavanu Veer Narayan Singh à scappà da a prigiò in u 1857, hà pussutu scappà di prigiò. Un esercitu di 500 omi hè statu furmatu quandu hà ghjuntu à Sonakhan. E forze di Sonakhan sò state sfracicate da un putente esercitu britannicu guidatu da Smith. Hè diventatu un simbulu putente di l'orgogliu di Chhattisgarhi dapoi chì u martiriu di Vir Narain Singh hè statu risuscitatu in l'anni 1980.

U 10 dicembre 1857 era a data di a so esecuzione. In u risultatu di u so martiriu, Chhattisgarh divintò u primu statu à soffre di vittime in a Guerra di l'Indipendenza. U so nome hè statu incorporatu in u nome di un stadiu internaziunale di cricket custruitu da u guvernu di Chhattisgarh in u so onore. U munumentu si trova à u locu di nascita di Veer Narayan Singh, Sonakhan (banca di u fiume Jonk).

Saggio di 500 parole nantu à Veer Narayan Singh

U patrone di Sonakhan, Ramsay, hà datu Veer Narayan Singh à a so famiglia in u 1795. Era un membru tribale. Captain Maxon suppresse una ribellione contr'à i britannichi in 1818-19 guidata da u so babbu contr'à i rè Bhonsle è i britannichi. 

I britannichi firmavanu un trattatu cù e tribù Sonakhan malgradu questu, per via di a so forza è u putere urganizatu. Veer Narayan Singh hà ereditatu a natura patriottica è senza paura di u so babbu. Diventa u patrone di Sonakhan dopu a morte di u so babbu in u 1830.

Ùn era pocu prima chì Veer Narayan divintò u capu favuritu di u populu per via di a so natura caritativa, a ghjustificazione è u travagliu consistente. Un impositu anti-publicu hè statu impostu da i britannichi in u 1854. Veer Narayan Singh hà dettu una forte oppusizione à u prugettu. In u risultatu, l'attitudine di Elliott versu ellu hà vultatu negativu.

In u risultatu di una secca severa in u 1856, Chhattisgarh hà patitu assai. A ghjente di e pruvince mori di fame per via di a fame è di e lege britanniche. Era pienu di granu in u magazzinu cummerciale di Kasdol. Malgradu a persistenza di Veer Narayan, ùn hà micca datu granu à i poveri. I paisani sò stati datu u granu una volta chì i chjusi di u magazzinu di burru eranu stati rotti. Hè statu imprigiunatu in a prigiò di Raipur u 24 d'ottobre di u 1856 dopu chì u guvernu britannicu s'arrabbia cù a so mossa.

Quandu a lotta per a libertà era feroce, Veer Narayan era cunsideratu capu di a pruvincia, è Samar hè statu furmatu. In u risultatu di l'atrocità britanniche, hà decisu di ribellu. À traversu u pane è i loti, u missaghju di Nana Saheb hà righjuntu i campi di i suldati. Narayan Singh hè statu liberatu quandu i suldati cù l'aiutu di i prigiuneri patrioti anu fattu un tunnel secretu fora di a prigiò di Raipur.

A libertà di Sonakhan hè stata purtata à Sonakhan u 20 d'aostu di u 1857, quandu Veer Narayan Singh hè stata liberata da a prigiò. Formò un esercitu di 500 suldati. U cumandante Smith guida l'armata inglese Elliott manda. Intantu, Narayan Singh ùn hà mai ghjucatu cù munizioni crude. 

In l'aprili di u 1839, l'armata britannica ùn era ancu capace di scappà da ellu, quandu si sbarcò di colpu da Sonakhan. In ogni casu, assai patroni in a vicinanza di Sonakhan sò stati chjappi in u raid britannicu. Hè per quessa chì Narayan Singh si ritirò à una muntagna. Sonakhan hè statu incendiatu da i britannichi quandu anu intrutu.

Cù u so sistema di raid, Narayan Singh assettò i britannichi finu à ch'ellu avia putere è forza. Pigliò assai tempu per Narayan Singh per esse chjappu da i patroni circundanti è perseguitu per tradimentu dopu chì a guerra di Guerrilla hà cuntinuatu per un bellu pezzu. Sembra stranu chì i seguitori di u tempiu l'anu accusatu di tradimentu postu chì u vedenu cum'è u so rè. Questu era ancu a manera chì a ghjustizia era drammatizzata sottu u regnu inglese.

U casu hà risultatu in l'esecuzione di Veer Narayan Singh. U guvernu britannicu u 10 di dicembre di u 1857 hà sparatu apertamente cù i cannoni. Ricordemu sempre di quellu bravu figliolu di Chhattisgarh dopu avè acquistatu l'indipendenza per mezu di u "Jai Stambh".

cunchiùdiri,

A ghjente di Chhattisgarh hè diventata patriottica dopu chì Veer Narayan Singh hà inspiratu a prima lotta di libertà in u 1857. I poveri sò stati salvati da a fami da u so sacrifiziu contru à u regnu britannicu. Ricordemu sempre è veneremu a bravura, a dedicazione è u sacrificiu chì hà fattu per u so paese è a patria.

Lascia un Comment