Saggio di 100, 200, 250, 300, 400 è 500 Parulle nantu à a Guerra In Inglese è Hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Breve esame nantu à a guerra in inglese

I MUVRINI:

U terminu guerra si riferisce à cunflitti trà gruppi. L'armi è a forza sò utilizati da questi gruppi. I cunflitti interni ùn sò micca guerri. E forze esterne ponu intervene se i gruppi ribelli si battenu trà l'altri. A guerra hè definita da u Oxford English Dictionary cum'è "un statu di cunflittu armatu trà nazioni o stati" è "una lotta per a superiorità, a supremazia o a preeminenza".

A guerra pò esse cummatta in una varietà di manere, chì varieghja da disputi à piccula scala à cunflitti in piena. Forme di guerra include:

Dui o più paesi cumbattenu in guerri internaziunali. In u 2003, i Stati Uniti, u Regnu Unitu, è altre nazioni di coalition hà luttatu contr'à u regime di Saddam Hussein in a Guerra in Iraq.

I cunflitti trà gruppi di persone in un paese sò chjamati guerri civili. In certe circustanze, e nazioni esterne ponu ancu esse implicate in u cuntrollu di a nazione sana. Una guerra civile maiò in l'ultimi anni hè stata a Guerra Civile Siriana, chì hà iniziatu in u 2011 è durò più di sei anni.

Una guerra proxy hè una guerra cummattata trà duie o più nazioni ma senza cumbattimentu direttu. Usanu proxy invece di cumbatte e so battaglie. A Guerra Fridda trà i Stati Uniti è l'Unioni Suviètica era un esempiu di una guerra proxy, durante a quale e duie superpotenze finanziavanu i so alliati.

A guerra hà ancu pigliatu parechje forme in tutta a storia, ognunu cù u so propiu settore di cause è cunsequenze. Hè chjaru chì a guerra hà un costu tremendu, sia in termini di vita umana persa sia di danni ecunomichi.

Fà un ambiente pacificu intornu à noi hè u megliu modu per piantà a guerra. Pudemu campà cuntenti senza preoccupassi di a guerra è a lotta trà noi. Migliaia di persone mori è a so pruprietà hè distrutta in a guerra. Tutte e persone intornu à noi duveranu sviluppà un sensu di fratellanza è di fratellanza, chì aiuta à riduce a guerra.

cunclusioni:

A più impurtante hè di creà un ambiente pacificu chì riduce a guerra è favurisce a fratellanza è a fratellanza. Questu pò esse risultatu in a perdita di e persone è di u mondu. Per campà una vita pacifica è felice, duvemu piantà a guerra è urge à tutti à fà u listessu.

 Paragrafu longu nantu à a guerra in inglese

I MUVRINI:

Senza dubbitu, a guerra hè a peor sperienza di l'umanità. In u risultatu di e cità distrutte è di l'omu mortu, hà creatu novi nazioni. Ancu s'ellu hè breve è rapidu, implica l'uccisione di massa. Ancu s'ellu ùn hè ancu una guerra, Kargil hà apertu i nostri ochji à a natura sordida di l'azzione militare.

I Guerri Munniali eranu guerri brutali chì anu risultatu in l'exterminiu di massa di e razze è atrocità intollerabili nantu à civili innocenti. Hè a vittoria o a scunfitta chì conta, micca e regule. L'armi computerizati anu aumentatu u nostru putere di distruzzione da un milione di volte in u 21u seculu.

Nisun deterrente hà sappiutu chjappà u cunflittu umanu malgradu a trasfurmazioni tutale di l'arme è di e tattiche. Ancu s'ellu pare diversu, hà sappiutu à calà u cunflittu. I venditori di guerra pò pensà chì hè totalmente diversu, ma l'omu cumuni vede a morte è a distruzzione. Nagasaki, Hiroshima, l'Iraq è l'Afghanistan sò stati tutti devastati da a guerra dapoi u 1945. Avemu più opzioni in u novu millenniu, ma u nostru difettu maiò resta u timore di l'altri, u nostru primitivu umanu fallendu.

Si tratta di duminà a regione o di u mondu, dimustrà a superiorità, l'egemonia è a sopravvivenza ecunomica chì e guerri sò cummatte. Pò esse tempurale chì e guerri recenti sò destinati à priservà l'efficacità di a demucrazia.

Sicondu u storicu militare è l'analista US Colonel Macgregor: "Ùn avemu micca cumbattutu Hitler perchè era un Nazi o Stalin perchè era un cumunista". In listessu modu, l'imbasciadore di i Stati Uniti à l'OTAN hà dichjaratu: "I nostri valori cumuni di libertà, demucrazia, u statu di dirittu è u rispettu di i diritti umani sò preziosi quant'è u nostru territoriu".

Ùn ci hè dubbitu chì l'interessi vitali sò di primura impurtanza in a guerra in Iraq è Afganistan. Malgradu u terrurismu è u soffrenu umanu, l'OTAN hà tenutu assai da Cachemira, Africa, Chechenay è Algeria. E nostre aspettative per l'intervenzione in casi di violazioni di i diritti umani sò suscitate da Bosnia, Kosovo è Timor Orientale.

I missili manuali chì ponu abbatte l'aviò anu cambiatu drasticamente a situazione oghje. A Somalia è l'Afghanistan anu affrontatu tali situazioni. In u 1993, l'armi di novu sviluppatu cascò in manu di mercenari è milizie.

Una campagna di superpotenza in Somalia hè stata distrutta da una milizia ragtag, underfed, mal vestita. Per intervene, a guerra civile in Somalia hè stata più intensificata. In u 1998, l'OTAN è altre superpotenze, cumpresa a Francia, si sò seduti è ùn anu fattu nunda di sangue in Algeria.

Una crisa umana creata da Serbia hà ancu dimustratu chì e forze di l'OTAN ùn puderanu micca risolve u prublema; A Serbia avia da truvà a so propria suluzione. Ancu se u tappettu di e putenzi di l'OTAN hà bombardatu è liberatu a so putenza in Jugoslavia è Iraq, ùn anu pussutu sottumette i guvernanti.

Questi risultati mostranu chì e limitazioni pulitiche autoimposte à l'usu di a forza ponu purtà à prublemi senza risolve. Cù stati più chjuchi cum'è a Corea di u Nordu è u Pakistan chì acquistanu armi nucleari, u futuru cuntene più terrore. Libia sottu à u coronellu Gaddafi hà cercatu sta tecnulugia à ogni prezzu, è i militanti islamici seranu prestu in gradu di assemblà un'arma improvvisata. Serà paradossale di vede i picculi avversari manighjà armi capaci di esplusioni atomiche è a guerra chimica contr'à e putenzi maiò.

Questa era a situazione in Kargil, quandu 1,000 50 milizie pakistane, mercenari è terroristi sò stati intricciati. In ultimamente, dopu à 407 ghjorni di sforzu, 584 morti, XNUMX feriti, è sei mancanu. Avemu riesciutu à ripiglià l'altitudine pruibita da Diu dopu avè fattu un usu sustanziali di l'Air Force.

Saggio di 200 parole nantu à a guerra in inglese

I MUVRINI:

 A civilisazione hè un modu di vita chì frena e passioni più salvatichi di l'umanità è cultivà è permette instinti più nobili per prevale. In altri palori, a civilisazione hè un statu in quale l'ideali più alti di a sucità umana sò realizati, dendu addiu à e lege di a jungla.

I pinsamenti è l'azzioni di l'omu riflettenu tutte e cose naturalmente è spontaneamente. Una civilisazione cum'è a Grecia è Roma hè ammirata micca per e so guerri, ma per a so literatura, l'arte, l'architettura è a so filosofia.

In tempi di pace, l'omu hà ottinutu a so civilizazione più alta, secondu a storia. U successu militare in i tempi antichi mostra solu a grandezza di a mente umana. I costi di a guerra sò alti. Ci hè stata una perdita d'omi, soldi è materiale.

Hè cumunu per i signori di guerra chì sustene chì a guerra pò ristabilisce i valori morali. L'argumentu di u carrettu in polvere sustene chì a guerra hè inevitabbile. Paragunate i rializazioni di i percorsi di premessa di pesche in l'antica Grecia cù e scole è università in u mondu mudernu. A guerra hè necessaria per u sviluppu di parechje virtù, secondu certi pensatori.

A civilisazione risulta in pace. A civilisazione dipende da a pace, cusì u disturbu a distrugge. U primu mutivu hè chì a guerra rende un omu menu di umanu per via di e so passioni brutali. A civilisazione implica un altu standard di cumpurtamentu suciale chì incuraghjenu sentimenti più fini; jet Loro Sebi implica una macelleria organizata di ghjovani à a porta di a vita.

Una scienza distruttiva: a guerra hè una scienza di distruzzione. Quessi sò certamenti micca favuriti. In u risultatu, l'omi diventanu crudeli, avari è egoisti. Più guerre avemu, più distruzzione avemu. Avà, ancu i zoni abitati da pupulazioni civili sò distrutte da a guerra.

Da l'aria, i bombardamenti pesanti distruggenu cità, campi di granu, ponti è fabbriche. In cunseguenza, u prugressu di l'anni hè invertitu è ​​l'omu deve ricustruisce ciò ch'ellu hà spesu tantu sforzu è soldi.

cunclusioni:

In u risultatu, a ghjente hà pocu ore per dedicà à l'arti è l'architettura durante a guerra muderna. Tuttu u tempu pensendu

Long Essai nantu à a Guerra In Inglese

I MUVRINI:

U più grande disastru di l'umanità, a guerra, hè u male. In u so passu sò a morte è a distruzzione, a malatia è a fame, a miseria è a ruina.

A guerra pò esse stimata da cunsiderà u caos chì hè statu fattu in parechji paesi pocu anni fà. I guerri muderni sò particularmente disturbanti perchè ponu ingullà tuttu u globu.

In ogni casu, a guerra hè sempre una calamità terribile è terribile, malgradu u fattu chì parechji a consideranu una cosa nobile è eroica.

A bomba atomica serà avà usata in guerra. I guerri sò necessarii, dicenu alcuni. A guerra hè ricurdata in a storia di e nazioni in tutta a storia.

A guerra hà devastatu u mondu in nisun tempu in a storia. E guerre lunghe è brevi sò state cummatte. Cusì, fà piani per a pace eterna o stabilisce a pace permanente pare inutile.

A teoria di a fratellanza di l'omu è a nonviolenza hè stata favurita. Mahatma Gandhi, Buddha è Cristu. L'usu di l'arme, a forza militare è i scontri d'armi sò sempre accaduti malgradu questu; a guerra hè sempre stata battuta.

In a storia, a guerra hè stata una caratteristica constante di ogni età è periodu. Molise, u famosu mariscal di campu tedescu, hà dichjaratu a guerra per esse parti di l'ordine mundiale di Diu in u so famosu libru, U Prìncipe. Machiavelli hà definitu a pace cum'è un intervallu trà duie guerre.

Hè statu sunniatu pueti è prufeti chì un millenniu purterà a pace è un mondu senza guerra. Ma sti sogni ùn sò micca rializatu. Cum'è una salvaguardia contr'à a guerra, una istituzione chjamata Liga di Nazioni hè stata fundata dopu à a Grande Guerra di u 1914-18.

Tuttavia, una altra guerra (1939-45) hà cunclusu chì u pensamentu di a pace ininterrotta ùn hè micca realisticu è chì nisuna istituzione o assemblea pò guarantisci a so permanenza.

E tensioni è e tensioni di Hitler anu causatu u colapsu di a Liga di e Nazioni. Malgradu u so bonu travagliu, l'Organizazione di e Nazioni Unite ùn hà micca pruvatu cusì efficace cum'è anticipatu.

Ci sò state assai guerri cumbattiti malgradu l'ONU, cumprese a Guerra di Vietnam, a Guerra Indocina, a guerra Iran-Iraq, è a guerra Araba Israele. L'umani cumbattenu naturali cum'è una manera di difende.

Quandu l'individui ùn ponu micca campà sempre in pace, hè, veramente, troppu per aspittà chì tante nazioni vivenu in un statu di pace eterna. Inoltre, ci sarà sempre una larga differenze d'opinione trà e nazioni, diverse manere di guardà i prublemi internaziunali, è differenze radicali in a pulitica è l'ideulugia. Questi ùn ponu esse risolti da solu discussioni.

In u risultatu, a guerra hè necessaria. A diffusione di u Cumunismu in Russia, per esempiu, hà causatu sfiducia è suspetti in Europa prima di a Siconda Guerra Munniali. A demucrazia era un ochju à a Germania nazista, è i cunservatori britannichi temevanu una presa di cuntrollu cumunista.

cunclusioni:

A pace ùn pò esse mantinuta quandu l'ideulugia pulitica di un paese hè abominante à l'altru. Ci hè ancu l'inimici tradiziunali trà e nazioni è a disarmonia internaziunale chì sò arradicati in u passatu.

Saggio di 350 parole nantu à a guerra in inglese

I MUVRINI:

U risultatu hè a guerra. Sta terra pacienza hè stata à volte scunfitta da l'omu. Inturniava e so mani cù u sangue sacru di i so fratelli è tirò i so palazzi in polvera. Hè qualchì volta cum'è s'ellu ghjoca cù a vita cum'è s'ellu fussi un bagagliu. E persone amatori di a pace ùn volenu micca a guerra, volenu a pace è a felicità.

A sete di pace hè naturale in l'omu. A pace hè a so credenza. Perchè a guerra succede? L'omu anticu pò avè acquistatu una certa bestia da trattà cù animali salvatichi è calamità naturali. Hè pussibule chì certi persone nascinu bestie.

Ammuccianu a so vera natura sottu l'etiquette è a modestia in l'educazione muderna, ma qualchì volta a so vera natura mostra. Avemu vistu a bestia primitiva intransigente in ellu. Distrughje i ghjochi hè sempre populari cun elli. In u risultatu di i so brami è pinsamenti, a guerra hè inevitabbile.

A rivoluzione industriale di l'Europa puderia avè creatu un paradisu per u mondu. In ogni casu, assai à a sorpresa di parechje persone, dopu avè fomentatu da uni pochi di avidità, certi paesi di l'Auropa si sparghjenu in u globu utilizendu u putere chì anu acquistatu durante a rivoluzione.

U risultatu di a guerra hè a distruzzione, a carnagione è u muvimentu in daretu. A distruzzione di Hiroshima è Nagasaki emoziona a ghjente. Una crudele inghjustizia hè accaduta quandu migghiara di zitelli innocenti, donne è omi sò morti in l'atmosfera libera di a natura. In u risultatu, a guerra hè maledetta.

I leggende è i miti di Lanka, Troia è Karbala descrizanu battaglie devastanti. Ùn ci hè mai statu un benefiziu per qualsiasi esse umanu, tribù o nazione da queste guerri. Ùn ci hè dubbitu chì hè distruttiva.

In questa età, induve andemu ? Ci hè un alce d'oru per esse cacciatu ? Avemu poca speranza per i paesi sviluppati. A cumpetizione di l'armi si solletica. I denti salvatichi di dubbitu è ​​incredulità lampanu sottu falsi fraternità è cortesia.

Puderia esse apprupriatu à fà e stesse rimarche annantu à l'ONU oghje, almenu in parte.

A felicità è a pace vanu in manu. Forse hè per quessa ch'elli sò scarsi oghje. Parechje persone quì sò greedy, egoistic, o self-centred, particularmente quelli chì guidanu.

Ognunu hà scopi, scopi è metudi diffirenti. A pace di u mondu di u mondu avaristi veramente a pace s'ellu ci era solu un scopu principale. Indipendentemente da e differenze trà i sistemi o e credenze filusòfiche, tutti pudemu facilmente disprezzà per un mondu più pacificu.

A tolleranza è a non-proliferazione deve esse assicurata. Avà hè u tempu per l'ONU di dimustrà più forza è liberalità. Migliaia di anni sò andati à custruisce a nostra civilizazione. Perchè simu arrabbiati, ùn ci vole micca dannà, o lascià à qualchissia. "Devemu amassi l'un l'altru o mori".

Lascia un Comment