Essay breve è longu è paragrafu nantu à a mo vita di ogni ghjornu in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Per tutti per ghjunghje u so scopu desideratu in a vita, una vita di rutina è disciplinata hè essenziale. Per avè successu in i nostri studii è mantene una bona salute, hè impurtante chì seguitamu una rutina regulare durante a nostra vita studiente. Segui una rutina di ogni ghjornu ci aiuta à gestisce u nostru tempu in modu più efficace.

Breve esame nantu à a mo vita quotidiana in inglese

Vale a pena vive una vita piena di avventure interessanti. Hè una gioia di campà a mo vita avà, prufittà di tutte e cose belle chì vecu intornu à mè, cumpresi belli paisaghji, fiori chì sboccianu, paisaghji verdi, meraviglie di a scienza, misteri di a cità, è a facilità di u tempu di piacè. Malgradu l'aspetti di rutina di a mo esistenza di ogni ghjornu, a mo esistenza di u ghjornu hè un viaghju eccitante di varietà è diversità.

Cuminciamu a mo ghjurnata versu 5.30 di a matina. Appena mi svegliu, a mo mamma mi prepara una tazza di tè. U mo fratellu maiò è eiu corse nantu à a terrazza di a nostra casa dopu avè bevutu tè caldu per una meza ora. Una volta ch'e aghju finitu di jogging, mi lavu i denti è preparanu per u studiu, chì cuntinueghja senza interruzzione finu à l'ora di colazione.

Manghju u colazione cù a mo famiglia à 8.00 am. Inoltre, fighjemu a nutizia televisiva è leghje u ghjurnale in questu mumentu. Ogni ghjornu, verificate i tituli di a prima pagina è a colonna di sport di u ghjurnale. Passemu un pocu di tempu à chatter dopu u colazione. Sò 8.30 am è tutti partenu per u travagliu. Nantu à a mo bicicletta, andu à a scola dopu avè preparatu.

Hè circa 8.45 am quandu ghjunghje à a scola. A classe principia subitu dopu à l'assemblea à 8.55 am Cinque ore di classi seguitanu, seguita da una pausa di pranzu à 12 pm Siccomu a mo casa hè vicinu à a scola, vanu in casa durante u pranzu. E classi ricomincianu dopu à u pranzu à 1.00:3.00 è duranu finu à 4.00:XNUMX Allora stanu in u campus finu à XNUMX:XNUMX per assistisce à a scola.

A dopu meziornu, tornu in casa è ghjucatu cù i mo amichi in un campu vicinu dopu avè bevutu una tazza di tè è manghjatu qualchi spuntini. A famiglia di solitu torna in casa à 5.30 è, cù un bagnu in manu, principia u mo studiu chì cuntinueghja indisturbati finu à Da 8.00 à 9.00, tutta a famiglia fighja dui programmi televisivi.

Avemu seguitu sti dui serial da u principiu è sò stati addicted à elli. Mentre fighjemu i seriali, cenamu à 8.30 pm Dopu à cena, circhemu cù a famiglia nantu à i diversi avvenimenti chì anu accadutu durante u ghjornu. A mo ora di dorme hè 9.30 pm.

Ci hè una ligera differenza in u mo prugramma durante e vacanze. Allora ghjucà cù i mo amichi finu à l'ora di pranzu dopu u colazione. Di solitu guardu un filmu o dorme dopu meziornu. Hè u mo abitudine di piglià cura di u mo cane in certi vacanze o di pulisce a mo stanza. In u mercatu, qualchì volta vai cù a mo mamma per parechje compra o l'aiuta in a cucina.

U mo dizziunariu di a vita manca a parolla annoia. L'esistenze letargiche è l'imprese inutili sò troppu inutili per perdi una vita preziosa. Ci hè parechje attività è azzioni in a mo rutina di ogni ghjornu, chì mantene a mo mente è u corpu occupatu tuttu u ghjornu. Hè un viaghju eccitante per vive una vita di ogni ghjornu piena di avventure.

Paragrafu nantu à a mo vita quotidiana in inglese

Cum'è un studiente, sò implicatu in attività accademiche. Aghju purtatu una vita assai simplice ogni ghjornu. Alzarsi prestu hè parte di a mo rutina di ogni ghjornu. Dopu avè lavatu e mani è a faccia, mi lavu ancu a mo faccia. 

U mo prossimu passu hè di fà una caminata. Mi pigghia una meza ora per marchjà. Mi sentu rinfrescatu dopu una caminata matina. U mo colazione m'aspetta quandu tornu. U mo colazione hè custituitu da un ovu è una tazza di tè. Appena finitu u mo colazione, mi vestu per a scola. A puntualità hè impurtante per mè.

U mo bancu preferitu in a scola hè quellu di a prima fila induve aghju assittatu regularmente. In a classa, pagu assai attente. A mo attenzione hè focalizzata nantu à ciò chì i prufessori dicenu. In a mo classe, ci sò uni pochi di picciotti cattivi. Mi dispiace. I mo amichi sò boni picciotti. 

U nostru quartu periodu finisci cù una mezza ora di pausa. A lettura di libri o riviste in a sala di lettura hè una di e mo attività preferite. U tempu hè preziosu per mè, cusì ùn mi piace micca perdillu. A mo rutina di ogni ghjornu pare cusì. U mo scopu hè di aduprà ogni ghjornu. Valoremu u nostru tempu assai assai. Ùn ci hè nunda di perde.

Long Essai nantu à a mo vita quotidiana in inglese

Ogni individuu passa a so vita di ogni ghjornu in una manera diversa. A nostra professione afecta ancu a nostra vita di ogni ghjornu. Aghju purtatu una vita simplice è cumuna cum'è studiente. Per cuntrullà a mo vita di ogni ghjornu, aghju sviluppatu una rutina di ogni ghjornu. A maiò parte di i studienti prubabilmente vivenu u listessu tipu di vita.

A mo sveglia si spegne à 5:00 di a matina ogni ghjornu. Allora lavu i denti, lavu a faccia, è pigliate un bagnu per una meza ora. A mo mamma mi prepara u colazione ogni matina. A matina, camminu per una meza ora cù i mo vicini. In seguitu, aghju lettu e rivisioni di i mo prufessori di l'ultimi capituli. A prima cosa chì facciu in a matina hè leghje per duie ore. Inoltre, praticu esercizii numerichi di scienza è prublemi di matematica. Diventamu perfetti attraversu a pratica.

À ottu ore, aghju priparatu u mo uniforme stirandulu. Appena 9:00 batte u clock, pigliu u mo colazione è mi preparu per a scola. Hè sempre un quartu di deci quandu ghjunghje à a scola puntuale.

Cantemu l'innu naziunale è prighemu a nostra preghiera di a scola durante una assemblea cù i mo amichi, anziani è juniors. Sò dece ore quandu principia a classe. U nostru prugramma di studiu hè custituitu da ottu periodi. I studii suciali sò u primu sughjettu chì studia in u mo primu periodu. Facemu una pausa di vinti minuti dopu à u quartu periodu per u pranzu. À quattru ore, finisce u ghjornu di a scola. Appena a scola finita, eru stancu è andatu in casa.

Per preparà per i snacks, pulisce e mani è i membri. Dopu à a scola, aghju ghjucatu à u football è u cricket cù i mo amichi in un parcorsu vicinu. Di solitu ci vole una ora per ghjucà. Quandu ghjunghje à 5:30 pm, tornu in casa è cumincià à fà i mo travaglii. 

A lettura di note è libri in a mattina hè ciò chì facciu più spessu in a sera dopu avè finitu i mo travaglii. Hè sempre versu 8:00 pm quandu aghju cena. Una meza ora dopu, pigliu una pausa. A mo attenzione hè attirata da alcuni canali televisivi educativi in ​​questu tempu. 

Dopu quì, finisci u restu di i mo travaglii. Allora leghje un rumanzu o una storia prima di andà à dorme s'ellu hè digià finitu. L'ora ch'e aghju in lettu ogni notte hè 10:00 pm.

A mo rutina di ogni ghjornu hè disturbata u weekend è i vacanze. I ghjurnali, i riviste è i stori sò e cose chì aghju lettu in questi ghjorni. Cù i mo amichi, qualchì volta andu in parchi. I mo parenti è mi piace à passà qualchì tempu in a casa di un parente durante e vacanze longu. Più aderisce à un schedariu strettu, più mi sentu una macchina. In ogni casu, s'è no simu puntuali, averemu successu è campà una esistenza qualitativa.

cunclusioni:

Segu una rutina rigurosa in a mo vita di ogni ghjornu. In u mo parè, una rutina cusì bona pò purtà à u successu, cusì sempre pruvate à seguità. Ma a mo vita di ogni ghjornu hè diversa durante e vacanze è e vacanze. Allora mi piace assai è ùn mantene micca a rutina sopra citata.

Lascia un Comment