Afrikaner Nationalism Essay for Students in English

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Assicurendu è priservà l'interessi Afrikaner era l'ughjettu primariu di u Partitu Naziunale (NP) quandu hè statu elettu à u putere in Sudafrica in u 1948. Dopu à a Custituzione di u 1961, chì spogliò i Sudafricani neri di i so diritti di votu, u Partitu Naziunale mantene u so cuntrollu. Sudafrica attraversu l'Apartheid.

L'ostilità è a viulenza eranu cumuni durante u periodu di l'Apartheid. I muvimenti anti-apartheid in Sudafrica facianu lobby per sanzioni internaziunali contr'à u guvernu Afrikaner dopu à a massacre di Sharpeville di u 1960, chì hà risultatu in a morte di 69 manifestanti neri (Storia Sudafricana Online).

L'Apartheid ùn era micca bè rapprisintendu l'interessi di l'Afrikaners, secondu parechji Afrikaners chì anu interrugatu l'impegnu di u NP à mantene. I Sudafricani si riferenu à sè stessi cum'è Afrikaners sia etnicamente sia puliticamente. Boers, chì significa "agricultori", eranu ancu chjamati Afrikaners finu à a fini di l'anni 1950.

Afrikaner Nationalism Essay Essai cumpletu

Ancu s'ellu anu diverse connotazioni, sti termini sò un pocu intercambiabili. U Partitu Naziunale rapprisentava tutti l'interessi sudafricani prima di l'Apartheid cum'è un partitu oppostu à l'imperialismu britannicu. Dunque, i naziunalisti cercanu l'indipendenza cumpleta da a Gran Bretagna micca solu puliticamenti (biancu), ma ancu economicamente (Autarky) è culturalmente (Davenport).

Afro-Africani, neri, culurati è indiani eranu i quattru gruppi etnici principali in Sudafrica durante stu periodu. À l'epica, a classa dirigente era custituita da i bianchi chì parlavanu l'afrikaans: dichjaranu chì i neri è i culurati eranu purtati per u travagliu involuntariamente durante u colonialismu di i coloni, perchè ùn anu micca una storia o una cultura. Dunque, u naziunalismu afrikaner hà servitu cum'è una ideologia preservazione (Davenport) per u patrimoniu biancu.

Storia sudafricana

A crescita di a participazione di u populu indianu in u guvernu è a pulitica indica chì u naziunalismu Afrikaner hè diventatu più inclusivu cum'è l'Indiani sò ricunnisciuti cum'è Sudafricani.

Duranti l'Apartheid, i sudafricani bianchi parlavanu l'afrikaans, una lingua derivata da l'olandese. Cum'è una lingua ufficiale di u Sudafrica, l'afrikaner hè diventatu un termu sempre più cumuni per discrive un gruppu etnicu è a so lingua.

A lingua Afrikaans hè stata sviluppata da a populazione bianca povera cum'è una alternativa à a lingua standard Olandese. L'Afrikaans ùn hè statu insignatu à i parlanti neri durante l'Apartheid, chì hà risultatu in u so nome Afrikaner invece di Afrikaans.

U partitu Het Volk (Norden) hè statu fundatu da DF Malan cum'è una coalizione trà i partiti Afrikaner, cum'è u ligame Afrikaner è Het Volk. U Partitu Unitu (UP) hè statu furmatu da JBM Hertzog in u 1939 dopu chì ellu s'hè alluntanatu da a so ala più liberale per furmà trè guverni NP consecutivi da u 1924 à u 1939.

I Sudafricani Neri sò stati pressu cù successu per più diritti durante stu periodu da u Partitu Unitu di l'uppusizione, chì eliminò a segregazione razziale in sferii d'influenza separati cunnisciuti cum'è Grand Apartheid, chì significava chì i bianchi puderanu cuntrullà ciò chì i neri facianu in i so quartieri segregati (Norden).

Partitu Naziunale

I Sudafricani sò stati classificati in gruppi razziali in basa di u so aspettu è u so status socio-ecunomicu sottu l'Attu di Registrazione di a Populazione promulgata da u NP dopu a scunfitta di u Partitu Unitu in u 1994. Per custruisce una basa forte di sustegnu à u so partitu puliticu, u NP hà unitu. forze cù l'Afrikanerbond è Het Volk.

Hè stata fundata in u 1918 per affruntà i cumplessi d'inferiorità creati da l'imperialismu britannicu (Norden) trà l'afrikaners per "dirighjendu è prutegendu". Eranu solu i bianchi chì si sò uniti à u ligame Afrikaner, postu ch'elli anu interessatu solu in interessi cumuni: lingua, cultura è indipendenza pulitica da i britannichi.

L'Afrikaans hè statu ricunnisciutu ufficialmente cum'è una di e lingue ufficiali di u Sudafrica in u 1925 da u legame Afrikaner, chì hà stabilitu l'Afrikaanse Taal-en Kultuurvereniging. Inoltre, u NP hà cuminciatu à sustene l'attività culturali cum'è cuncerti è gruppi di ghjuventù per purtà l'Afrikaners sottu una bandiera (Hankins) è mobilizà in una cumunità culturale.

Ci era fazioni in u Partitu Naziunale chì sò basati nantu à e differenze di classi socioeconomiche, invece di esse un corpu monoliticu: certi membri ricunnoscenu chì avianu bisognu di più supportu di basa per vince l'alizzioni di u 1948.

Pudete ancu leghje quì sottu altri saggi da u nostru situ web gratuitamente,

Nazione Afrikaner

Prumottendu u naziunalismu cristianu à i Sudafricani, u Partitu Naziunale hà incuraghjitu i citadini à rispettà invece di teme e so differenze, ottenendu cusì voti da Afrikaners (Norden). L'ideulugia puderia esse cunsiderata razzista postu chì nisuna ugualità era ricunnisciuta trà e razze ; piuttostu, favuriva di cuntrullà a regione assignata à i neri senza integrà li in altri gruppi.

In u risultatu di l'Apartheid, i residenti bianchi è neri eranu segregati puliticamenti è economicamente. Perchè i bianchi puderanu permette megliu alloghju, scole è opportunità di viaghju, a segregazione hè diventata un sistema socioeconomicu istituziunale chì favurizeghja i bianchi ricchi (Norden).

Per ottene u votu di a pupulazione Afrikaner in u 1948, u Partitu Naziunale hè ghjuntu à pocu à pocu à u putere malgradu l'uppusizione iniziale à l'Apartheid. Anu stabilitu ufficialmente l'Apartheid un annu dopu avè vintu l'elezzioni, cum'è una lege federale chì permette à i Sudafricani bianchi di participà à a rapprisintazioni pulitica senza u dirittu di votu (Hankins).

In l'anni 1950, sottu u Primu Ministru Dr NP, sta forma dura di cuntrollu suciale hè stata implementata. Per rimpiazzà l'inglese cù l'Afrikaans in i scoli è l'uffizii di u guvernu, Hendrik Verwoerd hà allughjatu a strada per u sviluppu di una cultura Afrikaner induve i bianchi celebravanu e so differenze piuttostu cà l'ammuccianu (Norden).

Una carta d'identità obligatoria hè stata ancu emessa da u NP à i neri in ogni mumentu. A causa di a mancanza di un permessu validu, sò stati pruibiti di lascià a so regione designata.

Un sistema di cuntrollu suciale hè statu cuncepitu per cuntrullà u muvimentu neru da i pulizzeri bianchi, facendu chì i nativi anu a paura di viaghjà in i zoni chì sò stati assignati à altre razze (Norden). In u risultatu di u rifiutu di Nelson Mandela di sottumette à u regnu di a minurità da i bianchi, u so ANC hè stata implicata in movimenti di resistenza contru l'Apartheid.

Per mezu di a creazione di bantustani, u muvimentu naziunalistu mantene a miseria di l'Africa è impedisce a so emancipazione. Malgradu chì vivenu in una regione povera di u paese, a ghjente di l'Africa miridiunali hà da pagà l'impositu à u guvernu biancu (Norden) perchè i bantustani eranu terri specificamente riservati à i citadini neri.

Comu parte di e pulitiche di u NP, i neri eranu ancu obligati di portà carte d'identità. In questu modu, a polizia hà sappiutu vigilà u so muvimentu è arrestalli si entranu in l'area designata di una altra razza. "Forze di sicurezza" anu pigliatu u cuntrollu di i paesi induve i neri anu prutestatu u trattamentu ingiustu di u guvernu è sò stati arrestati o uccisi.

In più di esse denegatu a rapprisintazioni in u Parlamentu, i citadini neri anu ricevutu significativamente menu servizii educativi è medichi cà i bianchi (Hankins). Nelson Mandela divintò u primu presidente di un Sudafrica cumplettamente demucraticu in u 1994 dopu chì u NP hà guvernatu l'era di l'apartheid in Sudafrica da u 1948 à u 1994.

A maiurità di i membri di u NP eranu afrikaners chì credevanu chì l'imperialismu britannicu avia "ruvinatu" u so paese dopu a Siconda Guerra Munniali per via di l'imperialismu britannicu (Walsh). Inoltre, u Partitu Naziunale hà utilizatu u "Naziunalismu Cristianu" per vince i voti di u populu Afrikaner, affirmannu chì Diu hà criatu e razzii di u mondu è deve dunque esse rispettatu piuttostu chè temutu (Norden).

Purtantu, sta ideulugia puderia esse vista cum'è razzista postu ch'ella ùn ricunnosce micca l'ugualità trà e razze ; solu argumentava chì i neri duveranu esse indipindenti in e so regioni assignate piuttostu chè integrate cù l'altri. A causa di u cuntrollu tutale di u Parlamentu da u NP, i citadini neri ùn anu micca scurdatu di l'injustice di l'apartheid, ma ùn eranu impotenti per affruntà.

Cum'è u risultatu di l'imperialismu britannicu dopu à a prima guerra mundiale, l'Afrikaners sustenevanu u Partitu Naziunale di manera eccessiva. Stu partitu hà cercatu di creà una cultura separata induve i bianchi avianu a sola rispunsabilità di u guvernu. L'architettu di l'apartheid Dr Hendrik Verwoerd hà prumuvutu una intensa segregazione trà i neri è i bianchi durante u so Primu Ministru trà 1948 è 1952.

I Nordici anu cridutu chì e differenze deve esse abbracciate piuttostu chè teme perchè ci sò differenze irreconciliabili in quale un gruppu duminerà sempre. Ancu s'ellu Hankins hà suggeritu chì i citadini neri restanu in i so bantustani piuttostu chè integrati cù altre culture (Hankins), ùn hà micca ricunnosce questi gruppi "irreconciliabili" cum'è uguali.

In più di dumandà à i neri di portà carte d'identità, u NP hà passatu e lege per fà fà. In u risultatu, a polizia hà sappiutu monitorà i so movimenti più facilmente. S'elli sò stati attratti à traversu in una zona designata per una altra razza, sò stati arrestati.

Nelson Mandela hè statu elettu cum'è u primu presidente neru di u Sudafrica (Norden) u 27 d'aprile di u 1994, marcà a fine di l'apartheid. In u so discorsu dopu à diventà presidente, Mandela hà dichjaratu esplicitamente chì ùn avia micca intenzione di disprezzà l'Afrikaners. Invece, hà cercatu di rinfurzà l'aspetti pusitivi mentre riformava "l'aspetti menu desiderati di a storia Afrikaner" (Hendricks).

Quandu si trattava di i peccati di l'apartheid, hà favuritu a Verità è a Riconciliazione piuttostu cà a retribuzione, chì permette à tutti i lati di discutiri ciò chì hè accadutu senza teme di punizioni o ritorsioni.

Mandela, chì hà aiutatu à creà u novu guvernu ANC dopu avè persu l'elezzione, ùn hà micca dissoltu u NP, ma hà prumuvutu a cunciliazione trà Afrikaners è non-Afrikaners purtendu a cultura è e tradizioni Afrikaner in prima linea di a riconciliazione razziale.

Malgradu a so etnia, i Sudafricani anu pussutu fighjà i partiti di rugby inseme perchè u sport hè diventatu un fattore unificatore per a nazione. I Citizens neri chì facianu sport fighjulavanu a televisione, è leghjenu i ghjurnali senza teme di persecuzione eranu a speranza di Nelson Mandela per elli (Norden).

L'apartheid hè statu abulitu in u 1948, ma l'Afrikaners ùn sò micca stati eliminati. Mentre chì u sport interracial ùn significa micca necessariamente chì u NP ùn hè più à guvernà u paese, porta speranza per e future generazioni sudafricane per pudè cuncilià cù u so passatu piuttostu cà campà in paura.

I neri sudafricani sò menu prubabile di percepisce i bianchi cum'è oppressori perchè sò più implicati in a cultura afrikaner. Quandu Mandela hè fora di l'uffiziu, serà più faciule per ottene a pace trà i neri è i bianchi. U scopu di custruisce relazioni megliu trà e razze hè più impurtante avà chè mai, postu chì Nelson Mandela si ritirarà u 16 di ghjugnu di u 1999.

Sottu l'amministrazione di Nelson Mandela, l'Afrikaners anu tornatu à sente cunfortu cù u so statutu in a società perchè u guvernu biancu hè statu purtatu in u XXI seculu. U presidente Jacob Zuma hè quasi sicuru d'esse rielettu à u primu postu di u Sudafrica in u 21 cum'è capu di l'ANC (Norden).

cunchiùdiri,

Siccomu u NP avia una pluralità di putere basatu annantu à u sustegnu di l'elettori Afrikaner, anu pussutu mantene u cuntrollu di u Parlamentu finu à ch'elli perdevanu a so elezzione; cusì, i bianchi eranu preoccupati chì u votu per un altru partitu purtassi à più putere per i neri, chì portaria à una perdita di u privilegiu biancu per via di i prugrammi d'azzione affirmative si votavanu per un altru partitu.

Lascia un Comment