Saggio di Natale in inglese gratuitu in 50, 100, 350 è 500 parolle

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Saggio di Natale in inglese in 50, 100, 350 è 500 parole

Un essai di Natale di 50 parolle

Ogni annu, milioni di persone in u mondu celebranu u Natale. Una celebrazione di a nascita di Cristu si faci ogni annu u 25 di dicembre. Natale commemora a nascita di u Messia di Diu, Ghjesù Cristu. E chjese è e case sò decorate cù luci o lanterna, è ancu un arbulu artificiale, cunnisciutu ancu com'è un arbre di Natale. I zitelli cantanu canti.

Un essai di Natale di 100 parolle

Natale hè una di e vacanze più anticipate di l'annu. Ogni annu, si faci u 25. In u mondu sanu, dicembre hè celebratu. Natale hè veramente a festa di Cristu. L'annu era 336 dC ... Chr. Roma era a prima cità à celebrà u Natale. A preparazione di Natale principia una settimana prima di u D-Day. Case, chjese, etc., sò decorati. U Natale hè di solitu una festa cristiana, ma e persone di tutti i credi è e caste piacenu. Santa Claus dà assai rigali à i zitelli. Ci hè cantu o ghjucatu di canti.

Testu di Natale in inglese, più di 350 parolle

Ogni cumunità celebra è sparte a so felicità duranti stu ghjornu cuncintrali nantu à certi aspetti di e so norme è cunvenzioni. I populi cristiani di u mondu celebranu Natale ogni annu. Ogni annu, si faci u 25. A nascita di Ghjesù Cristu hè cummemorata in dicembre. I cristiani celebranu l'Eucaristia durante u Natale, chì hè chjamatu Cristu.

Durante a caminata di i pastori à Betlemme, un anghjulu li apparve è li disse chì Maria è Ghjiseppu aspittàvanu u so Redentore in a stalla. In u risultatu di seguità a stella miraculosa, i trè sàvii da l'Orienti truvaru u zitellu Ghjesù. L'oru, l'incensu è a mirra eranu presentati cum'è rigali da i savii à u zitellu.

Trecentu trentasei anni fà, Roma celebrava u primu Natale. L'imperatore Carlumagnu hà ricivutu a ghirlanda u ghjornu di Natale versu l'annu 800 dC, purtendu u splendore di Natale. Un rinascimentu di a Natività di l'Inghilterra principia in u principiu di u 1900 grazia à u muvimentu di Oxford di a Cumunione di a Chjesa d'Inghilterra.

I preparativi per u Natale, chì includenu una varietà di attività, cumincianu prima per a maiò parte di a ghjente. In più di decorate l'arbureti di Natale cù scatuli di rigalu, a ghjente illumina ogni angulu di e so lussuose case, buttreghi, mercati, etc. cù luci culurite. Inoltre, e so chjese sò state belli decorate in onore di sta occasione speciale.

L'arbureti di Natale deve esse decoratu cù baga, ramoscelli, andies, bunches è ivy, chì deve esse verdi in tuttu l'annu. E foglie d'edera simbulizeghjanu a venuta di Ghjesù in terra. Prima di a morte di Ghjesù, hà versatu u sangue è i corni chì simbulizeghjanu e so corne.

Stu ghjornu speciale hè marcatu da canti è altri spettaculi di a chjesa. Dopu, sparte i pranzi tradiziunali casalinghi, pranzi, spuntini, etc. Costumi culuriti è assai rigali aspittàvanu i zitelli carini in questa festa. Cum'è Santa Claus appare in u so vestitu rossu è biancu, ghjoca un rolu impurtante durante e festività per i zitelli. Babbu Natale distribuisce dolci, biscotti è altri rigali divertenti in a famosa canzone Jingle Bells Jingle Bells.

Un essai di Natale di più di 500 parolle

Cunnisciuta in u mondu per i so decoru è u Babbu Natale, Natale hè una festa cristiana cunnisciuta in dicembre. Natale hè una celebrazione chì commemora a nascita di Ghjesù Cristu chì si face ogni annu. Hè una manifestazione culturale è religiosa celebrata in u mondu sanu u 25 di dicembre. Ogni paese cristianu celebra u Natale, ma e so celebrazioni sò diffirenti.

Chì ghjè u Natale ?

Un tempu assai longu hè passatu da a prima celebrazione di Natale in 336 AD durante l'Imperu Rumanu. Quandu a cuntruversia Arian hè accaduta in l'anni 300, hà ghjucatu un rolu assai prominente. U Medievu era marcatu da un periodu di epifania.

Duranti l'VIII seculu dC, u Natale hè tornatu in moda sottu Carlumanu. Per via di a so associazione cù l'ubriachezza è altre forme di misbehavior, i Puritani s'opponu à Natale durante u XVII seculu.

Dopu à u 1660, diventò una festa propria, ma era sempre disreputable. U Natale hè statu rinvivitu da u muvimentu di Oxford di a chjesa di a Cumunione Anglicana in u principiu di u 1900.

Verificate ancu questi top facili da u nostru situ web cum'è,

preparazione di Natale

Ci vole assai preparazione per celebrà u Natale. A ghjente piglia una pausa da u travagliu per celebrà perchè hè una festa publica.

A maiò parte di e persone cumincianu à preparà per u Natale prima per pudè cumincià à celebrà a vigilia di Natale. Ci hè parechje attività implicate in a preparazione di Natale. I rigali è i decorazioni sò generalmente acquistati per i zitelli è l'amichi in a famiglia. In certi famiglie, tutti portanu u listessu vestitu per Natale.

I decorazioni più cumuni sò l'illuminazione è l'arbureti di Natale. A pulizia profonda deve esse fatta prima chì i decorazioni ponu principià. U spiritu di Natale hè purtatu in casa da l'arbre di Natale.

I scatuli di rigalu impannillati cù a cinta sò posti sottu à l'arbulu di Natale è ùn sò micca aperti finu à a matina di Natale. Eventi speciali sò ancu celebrati in a chjesa. In parte di i preparativi per u Natale, e chjese sò pulite bè. U ghjornu di Natale, faremu canti è scenette.

Hè imperativu di cumincià à salvà soldi prima perchè a ghjente di solitu passa assai in Natale. Hè ancu previstu chì e famiglie viaghjanu durante stu periodu di celebrazione per stà inseme. Tradizionalmente, Thanksgiving hè un ghjornu chì e persone in u mondu si riuniscenu per un pastu cori. Cum'è una manera di dimustrà u nostru amore è di augurà l'amichi è a famiglia una festa felice, e carte sò ancu scritte.

Celebrazione di u ghjornu di Natale

I radios è i televisioni ghjucanu canti di Natale per marcà a festa. A maiò parte di e famiglie cumincianu viaghjà à a chjesa per spettaculi è canzoni. In u risultatu, scambianu rigali è celebranu cù l'alimentariu è a musica cù e so famiglie. U Natale hà un spiritu unicu.

Ùn ci hè nunda di megliu cà i prugne, i cupcakes è i muffins fatti in casa per Natale. L'ultimi vestiti è rigali sò datu à i zitelli. Babbu Natale li dà ancu rigali è abbracci in un vestitu russu è biancu, cù l'incontru.

Di cunsiguenza:

Ci hè ricurdatu di quantu significativu hè di sparte è dà durante u Natale. Per mezu di Natale, ci hè ricurdatu chì assai cose in u mondu cuminciaru cù a nascita di Ghjesù. Questu hè generalmente un tempu piacevule per riflette nantu à a natura è perchè esistimu. In u mondu sanu, e persone di tutte e fede celebranu u Natale, ancu s'ellu hè una festa cristiana. In u risultatu, sta festa unisce tante persone.

Lascia un Comment