Un Essay on Christmas in English

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

Essay on Christmas in English: - Ogni annu u Natale hè celebratu u 25 di dicembre in u mondu sanu. Tutti sapemu di a festa di Natale, ma quandu i nostri studienti si sentenu à scrive un saggio di Natale in parolle limitate, diventa un compitu sfida per elli.

A preparazione di un esame nantu à u Natale in inglese in 100 o 150 parolle hè sempre di tempu per elli. Allora oghje Team GuideToExam vi porta à voi uni pochi di saggi nantu à Natale in limiti di parolle sfarente.

Si prontu?

Languages

INIZIÀ !

Essay di 50 parole nantu à Natale in inglese

Immagine di Essay on Christmas in inglese

Natale hè unu di i festivali più piacevuli chì si celebranu in u mondu. Ogni annu, u Natale hè celebratu u 25 di dicembre. Natale hè l'anniversariu di a nascita di u Messia Diu Ghjesù Cristu.

Un pinu artificiale chì hè ancu chjamatu l'arburu di Natale hè decoratu, Chjese è case sò decorate cù luci o lanterna. I canti di Natale sò cantati da i zitelli.

Essay di 100 parole nantu à Natale in inglese

Natale hè unu di i festivali più aspittati in stu mondu. Hè celebrata u 25 di dicembre di ogni annu in u mondu sanu. In fatti, a parolla Natale significa Festa di Cristu. In lu 336 d.C. u primu Natale hè statu celebratu in Roma. A preparazione per u Natale principia una settimana prima di u ghjornu.

E persone decoranu e so casa, Chjese, etc. In generale, u Natale hè una festa per i cristiani, ma assai persone di diverse caste è credenze participanu à questu. i zitelli ricevenu assai rigali da Santa Clause. I canti di Natale sò cantati o ghjucati.

Long Essay on Christmas in English

Ogni cumunità in u mondu hà un ghjornu unicu per celebrà è sparte a so felicità cù l'altri centru in certi aspetti speciali di e so norme è cunvenzioni. U Natale hè una festa religiosa annuale osservata per i cristiani in u mondu.

Hè celebrata u 25 di dicembre di ogni annu per commemorate a nascita di Ghjesù Cristu. A parolla Natale hè urigginata da Cristes-messe chì significa a celebrazione di l'Eucaristia.

Sicondu a Bibbia; u libru santu di i cristiani, un anghjulu apparsu à i pastori è li disse chì un salvatore era natu à Maria è Ghjiseppu in una stalla in Betlemme.

Trè sapienti da l'Orienti seguitanu una stella maravigliosa, chì i purtò à u zitellu Ghjesù. I sàvi anu omagiu à u zitellu novu è accoltu cù rigali d'oru, incensu è mirra.

A prima festa di Natale hè stata marcata in u 336 dC in Roma. Intornu à l'800 d.C., a gloria di Natale hè stata tornata à u focu quandu l'imperatore Carlumagnu hà ricevutu a corona u ghjornu di Natale.

È à u principiu di u 1900, u muvimentu di Oxford di a Chiesa di a Cumunione Anglicana hà iniziatu u rinascimentu di Natale.

I priparazioni per celebrà u Natale; chì implicanu assai attività, cumincianu prestu da a maiò parte di a ghjente. A ghjente illumina ogni angulu di e so belle case, buttreghi, mercati, etc. cù luci di culore;

Decorate l'arburi X-mass imballendu scatuli di rigalu in elli. Intantu, e so Chjese sò ancu adornate assai bella per questu avvenimentu speciale.

L'arbureti X-masse di decoru significanu "decked with holm, caves, è ivy chì in tuttu u periodu di l'annu per esse verdi". I foglie di ivy simbulizeghjanu a venuta di u Signore Ghjesù à a terra. I so bacchi rossi è i cardi rapprisentanu u ghjittatu di spine purtatu da Ghjesù à l'esicuzzioni è u sangue chì hà versatu.

Immagine di Essay on Christmas

In quellu ghjornu speciale, a ghjente parte per a Chjesa per fà canti è altri spettaculi. In seguitu, salutanu altre famiglie cù l'alimenti tradiziunali fatti in casa, pranzi, cena, etc. I zitelli chjuchi sò vestiti cù costumi culuriti è assai rigali.

I zitelli anu ancu l'uppurtunità di scuntrà Santa Clause; duciatu in vestiti rossi è bianchi fluffy, chì hè un caratteru impurtante durante a celebrazione.

A famosa canzone "Jingle bells jingle bells" celebra a venuta di Babbu Natale per regalà i caramelle, i biscotti è parechji belli rigali.

Essai nantu à a contaminazione di l'aria

U Natale hè assuciatu cù tutti i paesi di u mondu cumpresi numerosi persone chì sò generalmente micca cristiani. Essendu un paese seculare, u Natale hè celebratu in India ancu cù u stessu incantu è assai ansietà, perchè l'India hà una populazione sustanziale di cristiani.

Tuttavia, i paesi in quale u Natale ùn hè certamente formale include Emirati Arabi Uniti, Oman, Bhutan, Tailanda, etc.

A festa di gioia, pace è felicità; Natale insegna à a ghjente di u mondu à dà è à sparte l'amore, è à esse affettuosi l'un à l'altru.

U Natale hè una festa cusì maravigliosa chì celebra in u mondu sanu da tutte e religioni avà un ghjornu, malgradu chì hè una festa cristiana. Questa hè l'essenza di sta festa chì unisce ogni populu è cusì diventa un signu culturale cum'è olisticu per tutti i persone di u mondu.

parole Final

Questi saggi nantu à u Natale in inglese sò cuncepiti in modu chì pudete ancu preparà un articulu nantu à u Natale o un discorsu nantu à u Natale. Vulete aghjunghje più punti?

Lascia un Comment