Essay Long & Short on Covid 19 Pandemic Experience In English

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

U scopu di stu essai hè di dimustrà cumu a mo vita hè stata affettata sia positivamente sia negativamente da a pandemia di Covid-19 durante l'ultimi sette mesi. Inoltre, descrive a mo sperienza di graduazione di u Liceu è cumu vogliu chì e generazioni future si ricurdanu a Classe di 2020.

Long Essai nantu à l'Esperienza Pandemica

Coronavirus, o COVID-19, duveria esse ben cunnisciutu da tutti avà. In ghjennaghju di u 2020, u Coronavirus si sparse in u mondu dopu avè principiatu in Cina è ghjuntu à i Stati Uniti. Ci hè una quantità di sintomi assuciati cù u virus, cumprese mancanza di respiru, friddi, mal di gola, mal di testa, perdita di gustu è odore, nasu chì cola, vomitu è ​​nausea. I sintomi ùn ponu appare micca finu à 14 ghjorni, cum'è hè digià statu stabilitu. Inoltre, u virus hè altamente contagiosu, facendu periculosu per e persone di tutte l'età. U virus attacca u sistema immune, mettendu l'anziani è quelli cù malatie croniche in risicu.

A ghjennaghju di questu annu, u virus hè statu informatu per a prima volta in e nutizie è i media. Sembra chì u virus ùn hà micca minacciatu à i Stati Uniti è parechji altri paesi in u mondu sanu. Un numeru di funzionari di salute in u mondu sò stati avvisati di u virus durante i mesi seguenti mentre si sparse rapidamente.

 I circadori anu scupertu chì u virus hè urigginatu in Cina mentre anu sfondatu in e so origini. Malgradu tuttu ciò chì i scientisti anu guardatu, u virus hè urigginatu in un pipistreru è si sparse à altri animali, eventualmente ghjunghje à l'omu. Avvenimenti sportivi, cuncerti, grandi riunioni, è dopu avvenimenti scolastici sò stati annullati in i Stati Uniti postu chì i numeri aumentanu rapidamente.

A mo scola era ancu chjusa u 13 di marzu, in quantu à mè. Originariamente, duvemu andà in licenza per duie settimane, vultendu u 30 di marzu, ma, cum'è u virus si sparse rapidamente è e cose sò andate di manu assai rapidamente, u presidente Trump hà dichjaratu un statu d'emergenza, è ci sò stati messi in quarantena finu à u 30 d'aprile. .

À quellu puntu, i scoli sò stati ufficialmente chjusi per u restu di l'annu scolasticu. Una nova norma hè stata stabilita per mezu di l'apprendimentu à distanza, classi in linea è corsi in linea. U 4 di Maghju, u Distrittu Scolariu di Filadelfia hà iniziatu à offre l'apprendimentu à distanza è e classi in linea. E mo classi cumincianu à 8 AM è duranu finu à 3 PM quattru ghjorni à settimana.

Ùn avia mai incontratu l'apprendimentu virtuale prima. Cum'è cù milioni di studienti in tuttu u paese, era tuttu novu è diversu per mè. In u risultatu, eramu stati custretti à a transizione da l'assistenza fisica à a scola, l'interazzione cù i nostri pari è i prufessori, participà à l'avvenimenti di a scola, è simpricimenti essendu in un ambiente di aula, per vede solu l'altru attraversu un screnu di computer. Tutti ùn pudemu micca predichendu questu. Tuttu chistu hè accadutu cusì di colpu è senza avvisu.

L'esperienza di apprendimentu à distanza chì aghju avutu ùn era micca assai bona. Quandu si tratta di a scola, aghju un tempu difficiuli di cuncentrazione è facilmente distrattu. Era faciule cuncentrazione in una aula perchè era tuttu quì per sente ciò chì era insignatu. Durante e classi in linea, però, aghju avutu difficultà à prestà attenzione è cuncentrazione. In u risultatu, aghju mancatu infurmazioni impurtanti perchè mi sò distrattu assai facilmente.

Tutti i cinque membri di a mo famiglia eranu in casa durante a quarantena. Quandu aghju avutu questi dui chì correvanu in casa, era difficiule per mè di cuncentrazione in a scola è di fà e cose chì mi era dumandatu. Aghju dui fratelli chì sò assai forti è esigenti, cusì possu imagine quantu era difficiule per mè di cuncentrazione in a scola. Per sustene a mo famiglia durante a pandemia, aghju travagliatu 35 ore à settimana in cima à a scola. Aghju avutu solu u mo babbu chì travaglia da casa da quandu a mo mamma hà persu u so travagliu. U redditu di u mo babbu ùn era micca abbastanza per sustene a nostra grande famiglia. In u corsu di dui mesi, aghju travagliatu in un supermercatu lucale cum'è cassiere per sustene a nostra famiglia quant'è pussibule.

U mo travagliu in u supermercatu m'hà espostu à decine di persone ogni ghjornu, ma cù tutte e precauzioni messe in piazza per prutege i clienti è i travagliadori, aghju avutu a furtuna di ùn cuntrarà u virus. Vogliu nutà chì i mo missiavi, chì ùn campanu mancu in i Stati Uniti, ùn anu micca cusì furtunatu. Ci hà pigliatu più di un mese per ricuperà da u virus, isolati in un lettu d'uspidale, senza nimu à fiancu. Pudemu solu cumunicà per telefonu una volta à settimana s'è avemu furtunatu. A parè di a mo famiglia, era a parte più spaventosa è preoccupante. Tutti dui si sò ricuperati cumplettamente, chì era una bona nutizia per noi.

A diffusione di u virus hè rallentata per via di u fattu chì a pandemia hè un pocu sottu cuntrullata. A nova norma hè diventata a norma. In u passatu, avemu vistu e cose in modu diversu. Avà hè inimaginabile per i grandi gruppi chì si riuniscenu per avvenimenti è attività ! In l'apprendimentu à distanza, sapemu chì a distanza suciale è purtassi maschere in ogni locu induve andemu sò impurtanti. Eppuru, quale sà s’ellu è quandu puderemu vultà à a manera di campà ? Cum'è l'omu, tendenu à piglià e cose per scontate è ùn valenu micca ciò chì avemu finu à perdemu. Tutta sta sperienza m'hà amparatu chì.

cunchiùdiri,

Tutti avemu avutu difficultà per aghjustà à COVID-19, è un novu modu di vita pò esse sfida. Ci sforzemu di mantene u spiritu di a cumunità vivu è arricchisce a vita di u nostru populu quantu pudemu.

Lascia un Comment