Saggio di 150, 200, 300, 400 parole nantu à i vincitori di u Premiu Gallantry in inglese è hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Long Essay on Gallantry Award Winners in English

I MUVRINI:

Quelli chì anu dimustratu curaggiu è sacrificiu in e forze armate indiane, ufficiali è civili sò attribuiti u Premiu di Galanteria. Finu à u so ultimu soffiu, i civili di e nostre forze armate travaglianu altruistamente per u nostru paese. Dopu à l'indipendenza, u guvernu indianu hà introduttu i chakras Paramvir è Mahavir, i più alti premii di galanteria.

Una lista di premii di galanteria hè stata aghjunta dopu cumpresu u chakra VIR, u chakra Ashoka, u chakra Kirti è u chakra Shaurya. Questi premii di galanteria onuranu i suldati chì anu datu a so vita per prutege u nostru paese. Questu essai illustra cumu a bravura è u sacrificiu di i suldati m'hà influenzatu.

U vincitore di u premiu di Gallantry Captain Vikram Batra:

Durante u ghjornu di a repubblica è u ghjornu di l'indipendenza, i suldati galanti chì sacrificanu a so vita per u nostru paese sò onorati per premii di galanteria. Quandu discutemu di a bravura di i suldati chì vincenu u chakra ParamVir, u Capitanu Vikram Batra vene in mente prima.

A so vita hè stata persa mentre hà luttatu senza paura per a prutezzione di a so nazione durante a guerra di Kargil. Per mezu di u so curaggiu è e so cumpetenze di dirigenza, hà purtatu a vittoria à a guerra di Kargil. U so premiu Paramvir chakra hè statu presentatu u 15 d'Aostu, u 52u ghjornu di l'Indipendenza di l'India.

A mo visione di a vita hè stata profondamente alterata da u so spiritu indomabile, senza paura, dignità è sacrificiu. Un veru suldatu ideale, era sempre dispostu à serve a nazione in ogni mumentu è in ogni situazione. Aghju amparatu à esse gentile per via di a so gentilezza à sustene l'altri in i tempi difficiuli.

Aghju amparatu à stà cuncentratu in i tempi duri per via di a so perspettiva pusitiva di a vita è di u so cumpurtamentu calmu. Cum'è un suldatu in e forze armate indiane, ci hà dimustratu l'impurtanza di guidà una vita onorevoli.

Tutti noi strive per qualchì scopu in a vita chì speremu di ottene un ghjornu cun un travagliu coerente è dedicazione. In u risultatu di seguità u viaghju di a vita è l'attitudine pusitiva di u mo mudellu Vikram Batra, a mo aspirazione hè di diventà un suldatu di successu è serve a nostra nazione.

Perchè aghju un forte desideriu di fà qualcosa per a mo patria è e persone, aghju avutu l'onore di prutege a mo nazione da i nemici. Quandu possu cuntribuisce à a ghjente di u mo paese, mi sentu cumpletu. Sicondu a mo capiscitura, sò rispunsevuli di custruisce un muru protettivu vicinu à e fruntiere di u mo paese.

A mo rutina di ogni ghjornu hè stata influenzata da a disciplina è u modu di vita ben organizatu di i suldati. In u risultatu di tali difficultà è difficultà, tutti i suldati diventanu cumpletamente rispunsevuli di fà u so duvere in modu prufessiunale. I suldati duveranu sempre stà cuncentrati nantu à e so funzioni, ùn importa ciò chì.

Avè una forte cuscenza di tuttu ciò chì mi circonda hè un trattu inestimabile di un suldatu. Un altru mutivu di a mo ispirazione hè a dignità cumpleta di u Capitanu Vikram Batra in tutte e circustanze. Mentre cumpiendu tutte e so rispunsabilità cum'è suldatu, hà agitu cum'è un amicu fidu è capu.

A lotta per a so nazione ùn avia mai passatu in mente. M'hà inspiratu à diventà un suldatu per via di u so curaggiu, attitudine pusitiva è sacrificiu piuttostu chè perseguite qualsiasi altra strada di carriera. Per tutti i suldati chì anu sceltu a vita di un suldatu per luttà è prutege u so paese, aghju sempre avutu un rispettu prufondu per elli. Per via di tutti questi motivi, mi sentu fieru di a mo decisione di unisce à e forze armate cum'è una opzione di carriera.

cunclusioni:

Hè ben cunnisciutu chì quelli chì sceglienu di esse suldati campanu una vita di dignità, onore, sacrificiu è duveri inevitabbili. Cum'è un suldatu per u vostru paese, hè una nicissità di mantene sempre questi ragiuni in mente. Cum'è un suldatu, hè ancu a mo rispunsabilità di prutege u mo paese è ghjunghje à un locu induve nisun nemicu pò minacciaci.

A filusufia di u Capitanu Vikram Batra mi guidà à diventà un suldatu superiore è a lotta per u mo paese in ogni circustanza. Vogliu chì a mo patria sia sicura da i nemici à tutti i costi. Dunque, vogliu unisce à l'armata indiana per dedicà a mo vita à a nazione è travaglià altruistamenti per u so populu.

Breve esame nantu à i vincitori di u Premiu Gallantry in inglese

I MUVRINI:

A lingua naziunale di l'India hè l'hindi, ma hè parlata ancu in parechje altre lingue. I britannichi guvernavanu l'India per 200 anni prima di l'indipendenza. L'India hà guadagnatu l'indipendenza in u 1947. A lotta per l'indipendenza hè stata longa è senza viulenza.

Ùn si pò mancu imaginà i sacrifici fatti da i cumbattenti di a libertà per i so amati. U nostru paese hè diventatu indipendente grazia à i cumbattenti di a libertà. L'ufficiali, i civili, e forze armate è i civili ricevenu premii di galanteria in ricunniscenza di u so curagiu è di u so sacrificiu.

Hè imperativu per noi di capisce i sacrifici fatti è a bravura mostrata da i premiati. U guvernu di l'India ospita una varietà di sessioni attraversu a so urganizazione.

Significatu di u Premiu di Gallantry:

U guvernu indianu presenta premii di galanteria per onore a bravura è u sacrificiu di e so forze armate è civili. In u 1950, u guvernu indianu hà istituitu premii di galanteria, à dì u Param Veer Chakra è Maha Vir Chakra.

Vikram Batra à Gallantry:

L'India celebra Kargil Vijay Diwas u 26 di lugliu di ogni annu. Tutti l'eroi di guerra Kargil sò onorati in questu ghjornu.

U Capitanu Vikram Batra hè un nome chì vene in mente à tutti l'annu, trà i numerosi cori valenti chì anu datu a so vita in questu ghjornu. Duranti a guerra, hà sacrificatu a so vita senza paura per l'India.

Admiru u Capitanu Vikram Batra per avè vintu u premiu di galanteria. In ricunniscenza di i so sforzi, hè statu premiatu u Param Vir Chakra. U 15 d'aostu di u 1999, l'India hà ricevutu u so più altu onore. Mentre l'India celebra u so 52 anni d'indipendenza.

Cusì, u Capitanu Vikram Batra hà mostratu u più altu livellu di bravura persunale è dirigenza in a faccia di l'inimicu. Hà fattu l'ultimu sacrificiu in a più alta tradizione di l'armata indiana.

Saggio di 200 parole nantu à i vincitori di u Premiu Gallantry in inglese

I MUVRINI: 

U guvernu indianu ospita parechje cerimonii in onore di a bravura è u sacrificiu di i premiati è ufficiali.

E Forze Armate Indiane è Civili ricevenu i Premii Gallantry in ricunniscenza di a so bravura è di u so sacrificiu. U 26 di ghjennaghju di u 1950, u guvernu indianu istituì premii di galanteria cumpresi Param Veer Chakra, Maha Vir Chakra è Vir Chakra.

Captain Vikram Batra: (Vincitore di u Premiu di Gallantry): - 

U Capitanu Vikram Batra hè unu di i mo più famosi vincitori di premi di galanteria. U Param Vijay Chakra hè statu attribuitu à ellu. U ghjornu di l'indipendenza di l'India. In a Tradizione più Alta di l'Armata Indiana, u Capitanu Vikram Batra hà mostratu a manifestazione più evidente di bravura persunale è dirigenza contr'à una forza di l'inimicu.

U Capitanu Vikram Batra m'hà inspiratu à unisce à l'Armata Indiana. 

Sò stata profondamente commossa da a coraggio è u coraggio di Vikram Batra, postu chì hè sempre statu dispostu à serve a so nazione. Sò inspiratu da a so utilità è a so bravura. Per serve u mo paese, m'hà inspiratu à unisce à l'esercitu. L'ispirazione hè una di e forze più forti in u mondu. Ci hè parechje scelte per truvà altre carriera lucrativa, ma unisce à e forze armate è campà una vita onorevoli ci vole curagiu.

cunclusioni: 

I suldati sceglienu una vita di prufessiunalità, onore è duvere cù dignità. Hè per quessa ch'ellu si unì à l'esercitu. U desideriu di serve a mo nazione è di dedicà volontariamente a mo vita à a difesa di u mo paese m'hà ancu motivatu à unisce à l'esercitu.

Saggio di 150 parole nantu à i vincitori di u Premiu Gallantry in inglese

I MUVRINI:

U guvernu indianu attribuisce premii di galanteria à i suldati è i civili indiani in ricunniscenza di u so curagiu è di u so sacrificiu. U 26 di ghjennaghju di u 1950, u guvernu indianu istituì medaglie di bravura cumpresi u Maha Veer Chakra è u Vir Chakra.

Neerja Bhanot (vincitore di u Premiu Gallantry)

Admiru più à Neerja Bhanot per esse u destinatariu di u Premiu Gallantry. I so sforzi sò stati ricunnisciuti cù u Ashoka Chakra. U purser anzianu di u Pan Am Flight 73 hè statu catturatu da i terroristi cunnessi à una urganizazione terrorista durante u so sbarcu in Karachi, Pakistan. In u prucessu di salvà a vita di e persone nantu à u volu, hà persu a so vita. Era indiana. Era u 5 di settembre di u 1986. U so 23 anniversariu era à pocu di ghjorni.

Vikram Batra à Gallantry

U 26 di lugliu, l'India celebra Kargil Vijay Diwas. Ogni annu, a nazione onora tutti l'eroi di cummattimentu chì anu servitu durante a Prima Guerra Munniali.

Captain Vikram Batra hè u nome chì vene in mente à tutti l'annu in questu ghjornu, trà i tanti cori curaggiu chì sacrificanu a so vita. Mentre luttava per l'India, hà sacrificatu a so vita senza paura, dendu l'ultimu sacrificiu per u so paese. In ricunniscenza di u so serviziu, hè statu premiatu u Param Vir Chakra. Hà ricevutu u più altu onore di l'India u 15 d'aostu di u 1999.

A bravura è a dirigenza di u Capitanu Vikram Batra in faccia à l'inimicu eranu eccezziunali. Hà fattu u più altu sacrificiu in a più alta tradizione di l'armata indiana. L'armata indiana hà salutatu e so azzioni cum'è unu di i so mumenti più significativi.

Lascia un Comment