Essay di 50, 100 è 300 parolle nantu à u spaziu in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

I zitelli sò interessate in u spaziu perchè hè un tema fascinante. Genera curiosità è interessu trà noi quandu avemu intesu parlà di missioni spaziali o astronauti chì volanu in u spaziu. In a nostra mente, ci sò parechje dumande. 

À u decollo, quantu intensa hè l'accelerazione per l'astronauti? Quandu si flotta senza peso in u spaziu, cumu si sente? Cumu hè l'ambiente di dorme per l'astronauti? Cumu manghjanu ? Quandu si vede da u spaziu, cumu si vede a Terra? In questu esame nantu à u spaziu, truverete e risposte à tutte queste dumande. Per acquistà una cunniscenza più profonda di u spaziu, i studienti anu da leghje.

Essay di 50 parole nantu à u spaziu

U spaziu hè l'area fora di a terra. Pianeti, meteori, stelle è altri ogetti celesti ponu esse truvati in u spaziu. Meteori sò ogetti chì cascanu da u celu. Ci hè assai silenziu in u spaziu. Sè vo urlà abbastanza forte in u spaziu, nimu vi senterà.

L'aria ùn esiste micca in u spaziu! Chì una strana sperienza chì saria ! Iè, veramente! In fondu, hè solu un vacuum. Nisuna onda sonora pò viaghjà in questu spaziu è nisuna luce di u sole pò sparghje in questu. Una manta nera pò volte copre u spaziu.

Ci hè un pocu di vita in u spaziu. Stelle è pianeti sò separati da una distanza vasta. U gasu è a polvera riempia sta lacuna. I corpi celesti esistenu ancu in altre custellazioni. Ci sò assai di elli, cumpresu u nostru pianeta.

Essay di 100 parole nantu à u spaziu

U sonu di u vostru gridu ùn si sente micca in u spaziu. U vacuum in u spaziu hè causatu da a mancanza d'aria. L'aspiratori ùn permettenu micca a propagazione di l'onda sonora.

Un raghju di 100 km intornu à u nostru pianeta marca u principiu di u "spaziu". U spaziu appare cum'è una manta nera puntellata di stelle per via di l'absenza di l'aria per sparghje u sole.

Ci hè una credenza cumuni chì u spaziu hè viotu. Tuttavia, questu ùn hè micca veru. E quantità massive di gasu è di polvera sparse sottili riempianu i vasti spazii trà stelle è pianeti. Uni pochi centinaie d'atomi o molécule per metru cúbicu ponu esse truvati ancu in i parti più vacanti di u spaziu.

A radiazione in u spaziu pò ancu esse periculosa per l'astronauti in parechje forme. A radiazione solare hè una fonte maiò di radiazioni infrared è ultraviolet. Una particella di raghji X, di raghji gamma è di raghji còsmici d'alta energia pò viaghjà veloce cum'è a luce si vene da un sistema stella distanti.

Temi cunnessi per i studienti

Essay di 300 parole nantu à u spaziu

I nostri paisani sò sempre stati affascinati da e cose ligate à u spaziu. Era solu à traversu l'imaginazione è i storii chì l'omu puderia sunnià di viaghjà in u spaziu quandu era assolutamente impussibile di fà.

U viaghju spaziale hè avà pussibule

Finu à u XXu seculu, l'omu hà avutu un successu significativu in a ricerca spaziale, dendu stu sognu una forma simplice.

L'India hà crisciutu tantu in a scienza in u 21u seculu chì parechji misteri di u spaziu sò stati risolti da u paese. Inoltre, visità a luna hè diventatu assai faciule avà, chì era u sognu di parechji tempi fà. Comu una nota laterale, u volu spaziale umanu hà iniziatu in u 1957.

Prima vita in u spaziu

"Layaka" hè statu mandatu in u spaziu per a prima volta via stu veiculu per scopre cumu u spaziu affetta l'animali.

Una nave spaziale chjamata Explorer hè stata lanciata da i Stati Uniti d'America u 31 di ghjennaghju di u 1958, dendu un altru titulu à u mondu di u spaziu.

Un enormu campu magneticu sopra a Terra era da esse scupertu attraversu stu veiculu, cù i so effetti nantu à a Terra in tuttu.

Primu Passageru

A nostra storia di ricerca spaziale hè ricurdata per l'avvenimentu di u 20 di lugliu di u 1969. Neil Armstrong è Edwin Aldrin sò diventati i primi americani à mette u pede nantu à a luna in questu ghjornu.

Seduta nantu à una nave spaziale chjamata "Apollo-11", hà righjuntu a superficia di a luna. Un terzu passageru in questa nave spaziale era Michael Collins.

Ellu disse: "Tuttu hè bellu" quandu sbarcò prima nantu à a luna. Cù questu, diventò a prima persona in u mondu à sbarcà nantu à a luna.

cunchiùdiri,

Saria statu impussibile d’avè imaginatu chì l’era di u turismu spaziale vene ancu in u futuru dopu à l’alba di l’era spaziale. U primu turista spaziale in u mondu era Dennis Tito di l'India in u 2002.

Lascia un Comment