Essay di 100, 150, 200 è 600 parole nantu à Subhash Chandra Bose in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Natu in Cuttack, Orissa Division, allora sottu à a Pruvincia di Bengala, Subhash Chandra Bose era un cumbattante patriotticu indianu per a libertà. Era u nuvimu figliolu di Janaki Nath Bose, un avvucatu. In u 1942, i so sustenidori in Germania anu ancu cunferitu l'onorificiu "Netaji". Subhash Chandra Bose hà cuminciatu à esse chjamatu "Netaji" in tutta l'India cù u tempu.

Saggio di 100 parole nantu à Subhash Chandra Bose

In più di esse ammiratu cum'è un cumbattimentu di libertà, Subhash Chandra Bose era ancu un capu puliticu. In più di esse elettu duie volte cum'è presidente di u Cungressu Naziunale Indianu, Netaji era un membru di u Cungressu Naziunale Indianu da quandu era un primu adultu.

In terra indiana, Netaji avia affruntatu avversari formidabili mentre s'assumigliava à l'Imperu Britannicu è i so ammiratori indiani quasi aggressivamente. Era una pratica cumuna per parechji Congressmen, cumpresu Netaji, per cunspirallu per sguassate è sottumette e so ambizioni, per via di a so opposizione à e so credenze è pinsamenti. U so naziunalismu è u patriotismu inspirà parechje generazioni à vene, ancu quandu hà fiascatu è successu.

Saggio di 150 parole nantu à Subhash Chandra Bose

Cunnisciutu in tuttu u paese cum'è un naziunalistu indianu è cumbattante per a libertà, Subhash Chandra Bose hè u più famosu Libertà Fighter di tutti i tempi. Cuttack, Odisha, era u so locu di nascita, è a so famiglia era ricca. I genitori di Bose eranu Janaki Nath è Prabhavati Devi, i dui avvucati di successu.

In più di Bose, avia tredeci fratelli. L'insignamenti di Swami Vivekananda anu influenzatu assai i sforzi di lotta per a libertà di Subhash Chandra Bose. L'aspirazione pulitica è a cunniscenza militare chì Bose pussede eranu è restanu e so qualità più durable.

Subhash Chandra Bose hè statu chjamatu "Netaji" per a so dirigenza durante a lotta per a libertà indiana. Hè diventatu famosu per riflette a gravità di a lotta per a libertà cù una di e so citazioni, "Datemi sangue, è vi daraghju a libertà".

Azad Hind Fauj era un altru nome per u so Armata Naziunale Indiana. U Muvimentu di Disobbedienza Civile hà purtatu à l'imprigionamentu di Subhash Chandra Bose. Un crash d'aviò in Taiwan in u 1945 hà rivendicatu a vita di Subhash Chandra Bose.

Saggio di 200 parole nantu à Subhash Chandra Bose

Hè ben cunnisciutu in tutta l'India chì Subhash Chandra Bose hè cunnisciutu cum'è Netaji. U 23 di ghjennaghju di u 1887 marca a data di nascita di questu omu in Cuttack. In più di esse un avvucatu ben cunnisciutu, u so babbu, Janke Nath Bose, era ancu un architettu. U naziunalismu era arradicatu in Subhash da a prima età. Dopu avè finitu u so diploma di Bachelor of Arts, hà dumandatu à u Serviziu Civile Indianu in Inghilterra.

Malgradu u successu in questu esame, hà ricusatu l'offerta di appuntamentu di i dirigenti britannichi cum'è magistratu. In u risultatu, turnò in India è hà participatu à a lotta di l'indipendenza. Dopu questu, diventò sindaco di a Cumpagnia di Calcutta. Malgradu esse incarceratu parechje volte da i britannichi, Subhash Bose ùn hà mai inchinatu davanti à elli. U prugramma pacificu di Mahatma Gandhi è Jawaharlal Nehru ùn hà micca appellu à ellu.

In risposta, hà furmatu un Forward Block di u so propiu. Per via di a so malatia, hè statu arrestatu in casa. Era sottu a polizia constante è a guardia CID. Malgradu questu, Subhash hà sappiutu scappà da l'India attraversu l'Afghanistan è ghjunghje in Germania disfrazatu da Pathan. Dopu si trasferì in Giappone è fundò l'Azad Hind Fuji cù Rash Behari Bose. Hè stata guidata da Subhash Chandra Bose. Un appellu radiu hè statu mandatu à u populu di l'India per luttà per a libertà di l'India una volta per tutte.

Cum'è una risposta à u missaghju di Subhash Bose, hà annunziatu dopu ch'ellu formarà u guvernu Azad Hind se mi dassi sangue. Il a combattu courageusement contre les Britanniques à Kohima en Assam, avant d'avancer jusqu'à Issachar à l'aube. E truppe indiane, però, sò stati scunfitti da e forze britanniche dopu.

In a so strada per u Giappone, Subhash Bose hè sparitu in un aviò. Hè statu brusgiatu à morte dopu chì u so aviò s'hè lampatu à Taihoku. Nimu ùn sà nunda di ellu. Ci sarà sempre u rispettu è l'amore per Netaji Bose, sempre chì l'India hè libera. U missaghju di curagiu chì incarna pò esse truvatu in a so vita.

Saggio di 600 parole nantu à Subhash Chandra Bose

U curaghju esemplariu è l'altruismo di Subhash Chandra Bose facenu di ellu unu di i cumbattenti di libertà più venerati è venerati in a nostra nazione. "Tu mi dai sangue, ti daraghju a libertà" hè a citazione chì tutti ricurdamu quandu avemu intesu u nome di sta legenda. Hè cunnisciutu ancu "Netaji", hè natu u 23 di ghjennaghju di u 1897 à Janaki Nath Bose è Prabhavati Devi.

Cum'è unu di l'avucati più famosi è ricchi di Calcutta, Janaki Nath Bose era un individuu onorevoli è ghjustu, cum'è MS Prabhavinat Devi. Quandu Subash Chandra Bose era un zitellu, era un studiente brillanti chì hà passatu u so esame di matriculazione per via di a so intelligenza. Swami Vivekananda è a Bhagavad Gita l'hanu influenzatu profondamente.

Cum'è un studiente di u College di Presidenza di l'Università di Calcutta, hà ottenutu un BA (Hons.) in Filusufìa è più preparatu per i servizii civili indiani iscrivendu à l'Università di Cambridge. U so patriotismu hè statu stufatu da u Massacre di Jallianwala Bagh, chì hà fattu u so patriotismu, è hè statu inspiratu per calà a turbulenza chì l'India hà avutu à l'epica. In India, hè diventatu un cumbattimentu di libertà rivoluzionariu dopu avè abbandunatu a strada di u serviziu civile perchè ùn vulia micca serve u guvernu britannicu.

A so carriera pulitica hè stata lanciata dopu avè travagliatu per u Cungressu Naziunale Indianu sottu Mahatma Gandhi, chì a so ideologia non-violenta attraeva tutti. Cum'è un membru di u Cungressu Naziunale Indianu in Calcutta, Netaji hà avutu Deshbandhu Chittaranjan Das cum'è un mentor chì ellu hà cunsideratu a so guida per eccellenza in a pulitica trà 1921 è 1925. In u risultatu di a so prima implicazione in i muvimenti rivoluzionari, Bose è CR Das eranu stati imprigiunati parechji. volte.

Cum'è chief executive, Netaji hà travagliatu cù CR Das, chì era u sindaco di Calcutta à l'epica. Hè stata assai affettata da a morte di CR Das in u 1925. Duvemu avè una indipendenza cumpleta da u regnu culuniale di i britannichi, micca un accostu in fasi cum'è u Partitu di u Cungressu favuritu. Per u nostru paese, u statutu di duminiu era statu accunsentutu. Sicondu Bose, l'aggressione era a chjave per ottene l'indipendenza, in cuntrastu à a non-violenza è a cooperazione.

Un forte sustegnu di a viulenza, Bose era ancu diventatu influente è putente trà e masse, è per quessa hè statu elettu presidente di u Cungressu Naziunale Indianu duie volte, ma u so mandatu era di corta durata per via di e differenzi ideologichi chì avia avutu cù Mahatma Gandhi. Gandhi era un sustegnu di a non-violenza, mentri Bose era fermamente oppostu à questu.

Una grande fonte d'ispirazione per ellu era Swami Vivekananda è a Bhagavad Gita. Sapemu ch'ellu hè statu imprigiunatu 11 volte da i britannichi è chì a so resistenza viulente era u mutivu di a so prigiò versu u 1940, è hà apprufittatu di quellu approcciu, dicendu "L'inimicu d'un nemicu hè un amicu". Per stabilisce e fundazioni per l'Armata Naziunale Indiana (INA), cunnisciutu ancu Azad Hind Fuji, hà sappiutu scappatu da a prigiò è viaghja in Germania, Birmania è Giappone.

Dopu à u bumbardamentu di Hiroshima è Nagasaki, a marea era in u so favore; in ogni modu, hè stata di corta durata, postu chì i Giapponesi si rendenu pocu dopu. Dopu avè decisu di andà in Tokyo, Netaji ferma fermu in u so scopu è hà decisu di cuntinuà. Hè mortu tragicamente in un crash d'aviò à mezu à Taipei. Malgradu u fattu chì a so morte hè sempre cunsiderata cum'è un misteru, assai pirsuni crèdenu sempre ch'ellu hè vivu oghje

Pò esse cunfidendu chì a cuntribuzione di Subhas Chandra Bose à a lotta per a libertà hè indispensabile è indimenticabile cum'è avemu cuntatu u so viaghju da u principiu à a fine. U so Patriotismu versu u so paese era ineguagliabile è insondabile.

cunchiusioni

L'indi ùn si scurdaranu mai di Subhash Chandra Bose. Per serve u so paese, hà sacrificatu tuttu ciò chì avia. A so cuntribuzione significativa à a patria è a dirigenza esemplare li hà guadagnatu u titulu di Netaji per via di a so lealtà è a so dedicazione à u paese.

In questu essai, Subhash Chandra Bose hè discututu in quantu à a so cuntribuzione à u nostru paese. A bravura ch'ellu hà dimustratu vivrà in a so memoria.

Lascia un Comment