Essai nantu à Superstizioni in India cù Esempii

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

Hè veramente un compitu sfida à scrive un saggio di superstizioni in India in solu 100-500 parole. Sapemu chì u web hè carricu di centinaie è millaie di saggi nantu à questu. Ma tù, assai spessu si cunfunditi per sceglie u adattatu. Diritta?

Calchì volta vo vulete un essai in appena 100 parolle, ma quandu vo circate nant'à u web, c'arriva un assai longu essai di circa 1000-1500 parolle è diventa assai difficiule per voi à sceglie u vostru 100 parolle da quellu essai longu. È finiscinu per perdiri alcuni di i punti più impurtanti chì valenu a pena.

ma

Ùn ci voli micca à essa spavintatu!

Noi, a squadra di GuideToExam sò quì per truvà una suluzione à ogni prublema. Questa volta avemu preparatu stu essai nantu à e superstizioni in India in 100 à 500 parolle separatamente per pudè sceglie u vostru desideratu secondu a vostra scelta. Pudete ancu aduprà sti saggi per preparà un articulu o un discorsu nantu à Superstizioni in India.

Si prontu?

Cuminciamu ...

Image di Essay on Superstitions in India

Saggio nantu à e superstizioni in India (100 parole)

A credenza ceca o a fede in elementi o incidenti supernaturali hè chjamata superstizioni. Ancu se simu in u XXI seculu, ci sò sempre parechje superstizioni in India. In certi parti di l'India, a ghjente crede sempre chì l'attraversu di a strada da un gattu davanti à i nostri veiculi hè inauspicious.

Un'altra superstizione maiò in l'India hè a crede in i streghe. In l'India, parechje donne sò sempre uccise o torturate cunsiderendule una strega. Quessi ùn sò nunda, ma i mali suciali. Certi gruppi anti-suciali piglianu a chance per sparghje superstizioni trà e persone. Tutti questi mali suciali deve esse eliminati da a sucità per fà l'India un paese putente è sviluppatu.

Saggio nantu à e superstizioni in India (200 parole)

A superstizione hè un tipu di credenza ceca in i puteri supernaturali chì ùn anu micca spiegazioni scientifiche daretu à elli. I superstizioni in India sò un prublema seriu. Ancu s'ellu hè difficiule di crede, hè veru chì certi "pundits" o falsi "Babas" anu sempre sparghje superstizioni in India in nome di a religione.

U populu mezzu alfabetizatu crede in superstizioni facilmente. Un omu educatu pò identificà i ragiuni scientifichi daretu à qualsiasi spiegazioni o incidenti soprannaturali. Ma un analfabetu facilmente pò esse vittima di superstizioni. Cusì l'aumentu di u tassu di alfabetizazione hè assai necessariu per sguassà superstizioni in l'India o a sucità indiana.

In i tempi antichi ci sò parechje superstizioni cum'è Sati Dah, stregoneria, etc. in a sucità indiana. Ma dopu hè stata eliminata. Cù l'avanzamenti in a scienza è a tecnulugia, l'India hà sviluppatu assai.

Ma ancu, certi persone in e società arretrate sò di l'opinione chì certi putenzi soprannaturali esistenu. Ùn hè nunda, ma a so ignuranza. Ùn ci hè micca spiegazione scientifica daretu à e superstizioni cum'è un gattu pò purtà disgrazia à noi durante u viaghju, Un gufo pò fà malati da u so sonu, un pappagallo ci pò dì u nostru avvene, etc.

Cusì sti superstizioni anu da esse abolite da a nostra sucità è duveranu pruvà à passà avanti cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia.

Saggio nantu à e superstizioni in India (300 parole)

I superstizioni sò credenze impulsive in putenzi supernaturali chì ùn anu micca spiegazioni accettabili. A superstizione hè un paradossu mundiale. Ma a superstizione in India hè una seria preoccupazione per u sviluppu di u paese. A superstizione in l'India ùn hè micca un avvenimentu di un ghjornu.

Hè ghjuntu à noi da i tempi antichi. In i tempi antichi, a ghjente ùn era micca sviluppata scientificamente cum'è oghje. Duranti stu periodu, a ghjente hà cunsideratu u sole, a luna, u focu, l'acqua, a tempesta, ecc. Ùn pudianu scopre u mutivu daretu à u prucessu di rutina di sta natura è li cunsidereghja cum'è oggetti soprannaturali.

In novu, l'antichi crede chì e malatie sò causate da spiriti maligni. Ma dopu certi superstizioni sò stati lavati da a sucità cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia.

Ma ancu, a superstizione in l'India ùn hè micca completamente sguassata. In parechje parte di u nostru paese, a ghjente crede sempre chì s'ellu ci hè un pruritu in u palmu drittu, ci hè a pussibilità di qualchì guadagnu in quellu ghjornu, se un corbu principia à caw nantu à u tettu di a casa; a ghjente aspetta l'arrivu di l'ospiti.

Ùn ci hè nisuna ragione scientifica daretu à superstizioni cum'è questu. Una altra superstizione in l'India hè a più grande credenza in i fantasmi o putenzi supernaturali. Qualchidunu crede sempre in i fantasmi è pensanu chì ci hè l'esistenza di un fantasma.

Ancu certi superstiziosi anu classificatu i sette ghjorni di a settimana in una categuria diversa. Credu chì u marti è u sabatu ùn sò micca ghjorni propii per inizià un novu travagliu. Per d 'altra banda, u ghjovi hè u megliu ghjornu per inizià un novu travagliu. Ùn hè micca divertente ? 

A superstizione in India hè veramente una seria preoccupazione. A ghjente cade in l'impurtanza di superstizioni per una mancanza d'educazione. Cusì u tassu di alfabetizazione di u paese deve esse migliuratu per sguassà superstizioni da l'India. Altrimenti, a superstizione riducerà a vitezza di u sviluppu di u nostru paese.

In parechje parte di u nostru paese, a ghjente crede sempre chì s'ellu ci hè un pruritu in u palmu drittu, ci hè a pussibilità di qualchì guadagnu in quellu ghjornu, se un corbu principia à caw nantu à u tettu di a casa; a ghjente aspetta l'arrivu di l'ospiti. Ùn ci hè nisuna ragione scientifica daretu à superstizioni cum'è questu.

Una altra superstizione in l'India hè a più grande credenza in i fantasmi o putenzi supernaturali. Qualchidunu crede sempre in i fantasmi è pensanu chì ci hè l'esistenza di un fantasma. Ancu certi superstiziosi anu classificatu i sette ghjorni di a settimana in una categuria diversa.

Credu chì u marti è u sabatu ùn sò micca ghjorni propii per inizià un novu travagliu. Per d 'altra banda, u ghjovi hè u megliu ghjornu per inizià un novu travagliu. Ùn hè micca divertente ? A superstizione in India hè veramente una seria preoccupazione. A ghjente cade in l'impurtanza di superstizioni per una mancanza d'educazione.

Cusì u tassu di alfabetizazione di u paese deve esse migliuratu per sguassà superstizioni da l'India. Altrimenti, a superstizione riducerà a vitezza di u sviluppu di u nostru paese.

Una altra superstizione in l'India hè a più grande credenza in i fantasmi o putenzi supernaturali. Qualchidunu crede sempre in i fantasmi è pensanu chì ci hè l'esistenza di un fantasma. Ancu certi superstiziosi anu classificatu i sette ghjorni di a settimana in una categuria diversa.

Credu chì u marti è u sabatu ùn sò micca ghjorni propii per inizià un novu travagliu. Per d 'altra banda, u ghjovi hè u megliu ghjornu per inizià un novu travagliu. Ùn hè micca divertente ? A superstizione in India hè veramente una seria preoccupazione.

A ghjente cade in l'impurtanza di superstizioni per una mancanza d'educazione. Cusì u tassu di alfabetizazione di u paese deve esse migliuratu per sguassà superstizioni da l'India. Altrimenti, a superstizione riducerà a vitezza di u sviluppu di u nostru paese.

A ghjente cade in l'impurtanza di superstizioni per una mancanza d'educazione. Cusì u tassu di alfabetizazione di u paese deve esse migliuratu per sguassà superstizioni da l'India. Altrimenti, a superstizione riducerà a vitezza di u sviluppu di u nostru paese.

Saggio nantu à e superstizioni in India (500 parole)

Image di qualchi superstizioni cumuni in India

Cosa hè a superstizione - A credenza eccessivamente credulosa è a reverenza per l'elementi supernaturali sò cunnisciuti com'è superstizione. Simply si pò dì chì a superstizione hè un tipu di credenza ceca in u supernaturale chì ùn hà micca una logica accettabile o spiegazione scientifica daretu à questu.

Superstizioni in India - L'India hè un paese pienu di superstizioni. A superstizione in a sucità indiana ùn hè micca una nova ghjunta. Hè ghjuntu à noi da i tempi antichi. Duranti i vechji tempi, ci era parechje superstizioni in India.

Sati dah, cunsiderazione di ventu, siccità, terramotu, etc. sò atti di spiriti maligni sò l'esempiu di tali Superstition in India in i tempi antichi. In seguitu, a ghjente trova a logica vera o a causa di quelle calamità naturali è cusì sti superstizioni sò stati lavati da a sucità.

Ma ancu, pudemu truvà assai superstizioni in a sucità indiana. In diverse parti di u paese, a ghjente crede sempre chì u cawing di un corbu nantu à u tettu di una casa hè un signu di l'arrivu di l'invitati, se un gattu attraversa a strada davanti à un veiculu hè cunsideratu mala sorte.

Di novu aghjunghjendu una munita di Rs 1 à a quantità di rigalu hè una superstizione tradiziunale in India. Una superstizione più divertente in l'India hè chì a ghjente cunsidereghja micca adattatu per piglià un haircut o di rasà u marti o u sabbatu.

Queste superstizioni ùn anu micca referenze accettabili o ghjustificazioni scientifiche. Ma a ghjente accetta senza alcuna protesta. Ci sò assai più superstizioni in l'India, ma ùn hè micca pussibule di indicà tutte queste superstizioni in un esame nantu à a superstizione in India.

Fattori daretu à e superstizioni in l'India - L'analfabeti sò generalmente in a presa di superstizioni. Ùn ponu micca ghjudicà un incidente da un puntu di vista scientificu. In India, u tassu di alfabetizazione hè solu di 70.44% (secunnu dati recenti), chì hè abbastanza bassu in paragunà à l'altri paesi sviluppati.

Discorso è esame nantu à APJ Abdul Kalam

U bassu tassu di alfabetizazione hè un fattore vitale daretu à e superstizioni in India. Di novu in u nostru paese, si trovanu assai falsi Baba o Pundits chì facenu a ghjente superstiziosa in nome di a religione. Fendu cusì ùn solu facenu a ghjente ingannà, ma ancu sparghje a sumente di superstizioni in India per i so benefizii.

Conclusioni - A superstizione hè un male suciale. Si deve esse cacciatu da a sucetà. U tassu di alfabetizazione deve esse migliuratu quantu pussibule per sguassà superstizioni in India. Per d 'altra banda, l'urganisazione di u guvernu o micca di u guvernu ponu piglià iniziative per educà e persone è insegni à pensà scientificamente.

Alcune superstizioni cumuni in India 

Ci sò assai superstizioni in India. Eccu uni pochi di superstizioni cumuni in India -

  • Ùn hè micca adattatu per piglià un haircut o di rasà u marti o u sabbatu.
  • U cawing di un corbu nantu à u tettu di una casa hè un signu di l'arrivu di l'invitati.
  • Se un gattu attraversà a strada davanti à un veiculu, hè cunsideratu mala sorte.
  • Una munita di una Rs deve esse aghjuntu cù a quantità di rigalu.
  • U marti è u sabbatu ùn sò micca ghjorni propii per inizià un novu travagliu.
  • U limonu appiccicatu cù qualchi chili pò purtà bona furtuna à una buttrega.
  • No 13 hè sfurtunatu.
  • Per spazzà u pianu di notte hè inauspicious.
  • Una donna diventa inauspicious durante a menstruazione.
  • Fighjendu un specchiu rottu pò purtà a mala furtuna.

parole Final

Questu hè tuttu di superstizioni in India. Se vulete più punti per esse aghjuntu à questu essai o articulu nantu à superstizioni in India. Lasciallu in a sezione di cumenti o sentite liberu di cuntattateci.

1 pensamentu nantu à "Saggio nantu à Superstizioni in India cù Esempii"

  1. તમારો લેખ વાંચીને મને ખૂબ આનંદ થયો
    કે માણસ હજી જીવિત છે

    rispondi

Lascia un Comment