Essai di 150, 200, 250 è 500 Parolle nantu à u ghjornu di l'Insegnanti In Inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI 

I Guru eranu chjamati maestri in i tempi antichi. Un Guru hè una persona chì illumina a vita di millaie di studienti. Un Guru è letteralmente un essere che dissipa l'oscurità in sanscrito. Cusì, u Guru hè tenutu in alta stima in a tradizione indiana.

 I studienti guardanu i prufessori cum'è Guru perchè trasmettenu a cunniscenza è u putere. L'apprendimentu diventa piacevule è successu cù a guida di un maestru. L'assai seguenti hè scrittu in inglese in onore di u ghjornu di i Docenti. Scrivendu un esame nantu à u ghjornu di i prufessori, i studienti capiscenu perchè celebremu u ghjornu di i prufessori è amparà cumu i prufessori influenzanu a vita di i studienti.

Essai di 150 parolle nantu à u ghjornu di i prufessori

U "Saggio nantu à u mo maestru preferitu" datu quì pò esse utile per voi se vulete scrive o parlà di u vostru maestru preferitu in u ghjornu di u Maestru. I studienti, i zitelli è i zitelli ponu scrive saggi nantu à i so maestri preferiti in inglese.

Hè u Signore Virat Sharma chì ci insegna a matematica è hè u mo maestru preferitu. A so rigore è a pacienza facenu di ellu un maestru assai efficace. U so stile d'insignamentu hè attrattu per mè. Capisce i cuncetti hè facilitatu da e so spiegazioni.

Semu ancu incuraghjiti à dumandà dumande quandu avemu dubbitu. Hè disciplinatu è punchlike in natura. Ellu assicura chì i nostri travaglii è i nostri prughjetti sò finiti à tempu. Pudemu cuntà cun ellu per guidà durante i prugrammi di esibizioni di matematica interscolastiche è altre attività scolastiche. Un studiente chì riceve boni qualificazioni in u so sughjettu ùn serà mai scurdatu da ellu.

In più di l'insignamentu di i sughjetti di a scola, enfatizeghja u sviluppu di u caratteru è a bona morale. Sò incredibbilmente motivatu à fà bè in i mo studii perchè hè un maestru cusì eccellente.

Essai di 200 parolle nantu à u ghjornu di i prufessori

U 5 di settembre, l'India celebra u ghjornu di l'insignanti in celebrazione di l'anniversariu di a nascita di Sarvepalli Radhakrishnan. Filòsufu è maestru, hà occupatu pusizioni di primura in parechje università prestigiose indiane è altre università in u mondu. In più di esse u primu vicepresidentu è u sicondu presidente di l'India, hà ancu servitu cum'è u primu vicepresidentu di u Canada.

Ogni scola in India celebra u ghjornu di i Maestri cum'è una festa. I culleghji ponu ancu chjamà un ghjornu off à a so discrezione, ancu s'ellu hè largamente celebratu ancu in i culleghji.

Diversi avvenimenti sò urganizati da i studienti in onore di i prufessori in i scoli. Per dimustrà u so amore è u rispettu per i so prufessori, i studienti dà fiori è altri rigali.

Stu ghjornu hè ancu celebratu da una quantità di partiti pulitichi righjunali è naziunali, postu chì hè u ghjornu di l'anniversariu di u primu vicepresidentu di l'India è u sicondu presidente di l'India. Dr Radhakrishnan hè onoratu da i capi pulitichi anziani.

Duranti u so mandatu cum'è un membru di a facultà, hà participatu à grandi avvenimenti in l'università. Radhakrishnan è a so definizione di relazioni ideali maestru-studiente sò discututi in sessioni speciale trà i prufessori è i studienti.

U publicu indianu osserva u ghjornu di i prufessori cù assai amore è rispettu per i so maestri. Hè un paese induve i maestri sò venerati è ancu tenuti in alta stima da Diu. Hè una materia di significatu culturale è spirituale, è ancu una formalità per celebrà u ghjornu di i prufessori in una sucità chì venera i so maestri.

Essai di 250 parolle nantu à u ghjornu di i prufessori

I prufessori chì dedicanu tantu tempu à insignà noi tantu sò celebrati u ghjornu di l'insignanti ogni annu. U direttore hà fattu un discorsu à l'assemblea di a scola per inizià a Ghjurnata di i Maestri quist'annu. Dopu, andemu à e nostre classi per piacè piuttostu chè d'avè lezioni.

I prufessori chì ci anu insignatu sò stati onorati cù una piccula festa da i mo cumpagni. I pasticci, e bevande, è altri tidbits sò stati acquistati cù soldi cuntribuiti da ognunu di noi. E nostre sedie è scrivanie sò stati disposti in modu chì u spaziu viotu in u mità di a stanza era circundatu da elli.

I prufessori manghjavanu, beievanu è ghjucavanu inseme. Ci era assai prufessori assai sportivi, è avemu avutu un bellu tempu. Ci era una gran diferenza trà avè lezioni è questu.

Ùn era micca l'unica classe chì facia una festa. Questu hà bisognu à i prufessori di passà trà e classi è di participà à u divertimentu. Questi maestri duveranu esse abbastanza stanchi, ma anu sappiutu fà. A ghjurnata era tutta di divertisce è di piacè.

I prufessori anu ancu trattatu à un cortu ghjocu da una classe. Cume stava pulendu dopu a festa, ùn aghju micca pussutu fighjà.

In generale, u ghjornu era un grande successu. Giety impregnava tutta a scola. Mi sentu un pocu tristu quandu a campana di licenziamentu sonò per a fine di a scola, ma avia da finisce. À a fine di u ghjornu, eramu stanchi ma felici, è andemu in casa.

Essai di 500 parolle nantu à u ghjornu di i prufessori

In diverse date in u mondu, u ghjornu di i prufessori hè celebratu per onore i so cuntributi cum'è a spina dorsale di a sucità. I prufessori sò onorati in questu ghjornu per a so cuntribuzione à u sviluppu di a cumunità. U ghjornu di i prufessori hè una tradizione chì data di u 19u seculu.

Dapoi u 19u seculu, i prufessori sò stati celebrati u ghjornu di l'insignanti cum'è una manera di ricunnosce i so cuntributi à a sucetà. Hè stata destinata à ricunnosce i prufessori chì anu fattu cuntributi significativi à un campu particulare o aiutatu à educà a cumunità in tuttu.

I paesi di u mondu anu cuminciatu à osservà u ghjornu di l'insegnanti in una data di significatu lucale, chì cummemorava un educatore o una tappa rializatu in u campu di l'educazione.

Un paese sudamericanu cum'è l'Argentina celebra ogni annu u ghjornu di l'insegnanti l'11 di settembre in onore di Domingo Faustino Sarmiento, chì hà servitu cum'è u settimu presidente di l'Argentina è era ancu un statu è scrittore. I ghjurnalisti, stòrici, filòsufi è altri generi sò trà i numerosi libri chì hà scrittu.

In listessu modu, u Bhutan celebra u ghjornu di i Maestri in l'anniversariu di a nascita di Jigme Dorji Wangchuck, chì hà stabilitu l'educazione muderna quì.

U ghjornu di i prufessori hè celebratu in India u 5 di settembre, un ghjornu di commemorazione di l'anniversariu di a nascita di u sicondu presidente è u primu vicepresidentu di l'India, u duttore Sarvepalli Radhakrishnan.

Dapoi u 1994, u ghjornu hè statu celebratu da parechji paesi in u mondu cum'è u ghjornu mundiale di l'insegnanti è u ghjornu internaziunale di i prufessori.

In questu ghjornu, hè osservata una commemorazione di a firma di 1966 di raccomandazioni nantu à u statutu di i prufessori da l'UNESCO è l'ILO (Organizazione Internaziunale di u travagliu). In questi cunsiglii, i prufessori di tuttu u mondu sò dumandati à sparte e so preoccupazioni è u statutu.

A cunniscenza hè diffusa è a sucetà hè custruita da i prufessori. L'altri persone sò maestri eccellenti è sò adorati da i so studienti per u so travagliu in un campu o sughjettu particulare.

U sviluppu di un sughjettu particulari hè statu assai influinzatu da i prufessori. In u 19u seculu, Friedrich Froebel hà introduttu kindergarten, intruducendu una quantità di riforme educative.

Anne Sullivan, un maestru di professione da l'America, era un altru maestru inspiratore. Helen Keller hè stata a prima persona sorda-ceca à guadagnà un Bachelor of Arts mentre era insegnata da ella.

Sò questi eroi di a sucetà, cum'è Friedrich Froebel, Anne Sullivan, è altri cum'è elli, chì onoremu è commemorate celebrendu u ghjornu di i Maestri.

In più di onore à i prufessori, u ghjornu di i prufessori li inspira ancu à travaglià più dura per u megliu di i studienti è di a sucità. In questu ghjornu, ricunnoscemu i cuntributi chì i prufessori facenu per custruisce a nostra carriera, furmà e nostre persunalità, è ancu per avanzà a sucetà è a nazione.

I prublemi è i prublemi di i prufessori sò ancu trattati in u ghjornu. I dirigenti è l'amministratori sò chjamati à affruntà questi prublemi chì facenu i prufessori in modu chì ponu cuntinuà à serve a sucietà cù a listessa dedizione chì anu dimustratu per seculi.

cunchiùdiri,

U sviluppu di ogni paese dipende da i prufessori. Cusì, hè cruciale di designà un ghjornu per i prufessori per esse ricunnisciuti. Per onore à i prufessori è i so cuntributi à a nostra vita, celebremu u ghjornu di i prufessori. In l'educazione di i zitelli, i prufessori assumanu una quantità immensa di rispunsabilità, cusì celebrà u ghjornu di i prufessori hè un passu pusitivu per ricunnosce u rolu chì ghjucanu in a sucetà.

Lascia un Comment