Essay on Teachers Day: Short and Long

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

Essay on Teachers Day - U Teachers Day in India hè celebratu ogni annu u 5 di settembre per onore i prufessori per i so cuntributi à a sucità.

U 5 di settembre hè a data chì u duttore Sarvepalli Radhakrishnan- Primu Vicepresidente di l'India hè natu.

Era un Studiente, Filòsufu, Maestru è Puliticu à u stessu tempu. A so dedicazione versu l'Educazione hà fattu u so anniversariu un ghjornu impurtante è noi indiani, cum'è u mondu sanu, celebremu u so anniversariu cum'è u ghjornu di i Maestri.

Essai brevi nantu à u ghjornu di i prufessori

Image di Essay on Teachers Day

U 5 di settembre di ogni annu hè celebratu cum'è u ghjornu di l'insegnanti in India. Stu ghjornu speciale hè dedicatu à i prufessori è à i so cuntributi à furmà a vita di un studiente.

In questu ghjornu, hè natu un grande filòsufu indianu è u duttore Sarvepalli Radhakrishnan. Dapoi u 1962, u ghjornu di i Maestri hè celebratu in u mondu sanu.

U duttore Sarvepalli Radhakrishnan era u primu vicepresidentu di l'India è dopu diventa presidente di l'India dopu à Rajendra Prasad.

Dopu à diventà presidente di l'India, alcuni di i so amichi li dumandavanu di celebrà u so anniversariu. Ma hà insistitu per osservà u 5 di settembre cum'è u ghjornu di i Maestri invece di celebrà u so anniversariu.

Hà fattu questu per rende u tributu à i più grandi maestri di a nazione. Da quellu ghjornu, u so anniversariu hè celebratu cum'è Teachers Day of India.

Dr Sarvepalli Radhakrishnan hè stata premiata Bharat Ratna in l'annu 1931 è hè statu ancu numinatu per u Premiu Nobel di a pace per parechje volte.

Essai longu nantu à u ghjornu di i prufessori

U ghjornu di u maestru hè unu di i ghjorni più celebrati in u mondu. In l'India, a ghjente celebra stu ghjornu u 5 di settembre di ogni annu. Hè osservatu nantu à a data di nascita di u duttore Sarvepalli Radhakrishnan; un omu di grande qualità à tempu.

Dr Sarvepalli Radhakrishnan era u primu vicepresidentu è ancu u sicondu presidente di u nostru paese India. In più di questu, era un filòsufu è l'eruditu più distintu di u XXmu seculu.

Pruvò à fà un ponte trà a filusufia orientali è occidentali, salvaguardendu l'Hindutwa / Hinduismu contr'à a critica occidentale.

A celebrazione di u ghjornu di u maestru principia quandu i so seguitori li avianu dumandatu di celebrà u so anniversariu u 5 di settembre. À quellu tempu particulari, u duttore Radhakrishnan era un maestru.

Tandu hà rispostu cù una grande aspettativa chì invece di celebrà u so anniversariu, saria una prerogativa megliu se u 5 di settembre hè osservatu cum'è ghjornu di u maestru. Da quellu ghjornu particulare, ogni 5 di settembre hè celebratu cum'è ghjornu di u maestru.

U mutivu principale di sta celebrazione hè di tributà u rispettu è l'onore à i prufessori. Un maestru hè una di e parti impurtanti di a vita umana chì ampara i guida è mostra a strada ghjustu versu u successu, da i zitelli à u vechju.

Inculcate puntualità è disciplina in ogni studiente è studiente perchè sò u futuru di a nazione. Sempre pruvate à dà una mente ben formata à ogni populu è a ghjente decide di celebrà i so cuntributi à a sucità in a forma di ghjornu di u maestru annu.

Saggio nantu à l'usi è l'abusi di u telefuninu

I studienti di tutte e scole, culleghji, università è altre istituzioni d'insignamentu è di apprendimentu in tuttu u paese celebranu stu ghjornu cun grande passione.

Decoranu ogni angulu di a so stanza assai culuritu è ​​organizanu avvenimenti speciali è prugrammi culturali. Hè l'unicu è u più particulari ghjornu chì furnisce una pausa da i ghjorni tradiziunali di scola.

In questu ghjornu i studienti accoltu tutti i so prufessori rispettivi è programanu una reunione per parlà di u ghjornu è a so celebrazione. I studienti rigalanu rigali assai belli à i prufessori, alimentanu i dolci è mostranu u so debitu in abbundanza d'amore è di rispettu per a so cuntribuzione.

parole Final

In furmà u bonu avvene di un paese, u rolu di un maestru ùn pò esse negatu cum'è mintuatu in Essay on Teachers Day.

Dunque, hè necessariu di mette un ghjornu per mustrà u grande rispettu chì meritanu. I so duveri sò immensi in a furmazione di u futuru di i zitelli. Cusì, a celebrazione di u ghjornu di u maestru hè un ritmu chì ricunnosce a so grande professione è i so duveri, ghjucanu in a sucetà.

Lascia un Comment