Fà un esame più longu - 10 Cunsiglii di scrittura legale per i studienti

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

Un esame hè l'assignazione scritta più cumuna chì un studiente pò uttene in ogni locu. Una di e parte più sfida in a scrittura di un essai hè di ghjunghje à u limitu propiu di a parolla chì ùn hè micca sempre pussibule per diversi motivi. Allora chì fà per fà un essai più longu?

L'essai ùn deve micca cuntene frasi senza sensu à u stessu tempu. In certi casi, hè un compitu cumplicatu è tempu di cumpona un esame cumpletu.

Quì avemu prisentatu un inseme d'idee è approcci chì ponu aiutà à arricchisce un documentu cù infurmazioni suffirenzi. Ùn avemu micca da discutiri i trucchi chì facenu chì un paper pare più longu. Semu quì solu per arricchimentu di e parolle.

Cumu fà un essai più longu

Pudete sceglie l'opzioni seguenti per ghjunghje à u numeru di e parolle necessariu in ogni essai in ogni locu.

Aiutu persunale

Unu di i migliori modi per uttene un esame di a lunghezza necessaria scritta rapidamente hè cuntattendu un serviziu di scrittura saggi veloce cù una squadra di esperti accademici.

I metudi funzionanu bè quandu ùn ci hè più tempu per finisce un esame senza assistenza. I scrittori prufessiunali anu acquistatu assai capacità di scrittura di saggi è anu cumpletu miliardi di saggi. In regula, un cliente riceve cuntrolli gratuiti di plagiu è qualchì correzzione cù i passaggi mancanti.

Esempiu u vostru essai

Una di l'idee più cumuni riguarda l'esempii. Ogni saggio hè una spezia di documentu di ricerca, indipendentemente da u tema è a disciplina. Quasi ogni tipu di essai implica dà un esempiu à a dichjarazione.

Se vi mancanu e parolle, pruvate à dà più di un esempiu in u vostru documentu. Assicuratevi chì ogni idea riceve a so copia di salvezza. Inseme cù questu, esse cunfidenti di riflette nantu à quelli esempi in a parte di cunclusione.

Fornite punti di vista alternativi

Se u vostru esame riguarda un tema populari o cuntruversu, pruvate à sonà tutte l'opinioni chì sò prisenti in a sucità. Discorsu nantu à elli, ricurdate tutti i pro è i contra, etc.

Ùn farà micca solu u vostru saggio più longu, ma dimustrarà chì avete studiatu bè u prublema. Tali tipi di saggi cum'è documenti argumentativi dumandanu scrive diverse dichjarazioni chì sustenenu o ricusanu una dichjarazione di tesi.

Chjarificà tuttu

U vostru saggio deve esse chjaru à tutti quelli chì u leghje. Ancu s'ellu pare chì capisce, ùn significa micca chì tutti l'altri. Sè vo aduprate termini o frasi specifichi, pruvate à dà definizioni.

Quandu si riferite à avvenimenti storichi specifichi o persunalità, furnisce una descrizzione. Per esempiu, "George Washington" o "Boston Tea Party" seranu menu pruduttivi di "George Washington, u primu presidente di i Stati Uniti" è "Boston Tea Party, una protesta pulitica contru a pulitica fiscale" in u nostru casu.

Utilizà Citazione è Citazione

Sè vo site dispiratu à truvà cumu ingrandà u vostru essai, applicà qualchi virgulette è citazioni dirette per aumentà u numeru di parolle. Ricurdativi, hè sempre megliu aduprà qualchi citazioni brevi cà una citazione longa.

Pensate à ciò chì l'autore significava è cumu u vede, è uttene un numeru decentu di parolle novi.

Cunsiglii cumpleti per a scrittura di essai

Delineazione inversa

Stu truccu hè utile quandu site stuck è ùn sapete cumu arricchisce un essai. Funziona cum'è si sona. Analizà u vostru testu è stringhje ogni paràgrafu in una frase chì descrive.

Vi aiuterà micca solu per indovinà ciò chì l'infurmazioni mancanu, ma cù una megliu urganizazione di u testu. Probabilmente, dopu à u reverse outlined, avete da nutà certi passaggi è punti chì mancanu di chiarezza.

Struttura di un essai

Un essai, cum'è qualsiasi altru documentu accademicu, hà a so struttura. L'aiuta à differisce da una mansa simplice di parolle. Ogni saggio hà una introduzione, corpu è cunclusione. Assicuratevi di avè elli.

Inoltre, ogni paràgrafu di un saggio hà una struttura speciale. U primu paru di frasi introduce un argumentu. Allora seguitanu uni pochi di frasi cù esempi è citazioni. Inseme cun elli, un autore pò esse altre opinioni.

In fine, alcune cunclusioni tempuranee venenu. Ogni paràgrafu hè dedicatu à un solu argumentu o idea. Fighjate se u vostru essai segue sta struttura è fate più longu se necessariu.

Approcci retorichi per fà un essai più longu

U saggio pò esse micca solu un testu narrativu. S'ellu hè apprupriatu, fate un dialogu cù i lettori. Fate dumande rigulari è retoriche. Fateli pensà à qualcosa.

Capite a so attenzione è stabilisce a so attitudine à u prublema particulare. Farà u vostru essai un pocu più longu. Tuttavia, l'impattu più significativu hè l'implicazione di u lettore è l'attenzione à u testu.

Aduprate parte più ricca di introduzione è cunclusione

Unu di i prublemi maiò di a maiò parte di i saggi hè cunclusioni improprie è introduzioni. Sti parti sò essenziali. Tuttavia, un numeru minore di studienti sapi cumu scrive.

Ricurdativi chì una introduzione deve rapprisintà un tema, l'attitudine di l'autore, l'attitudine di a sucità, è, s'ellu hè pussibule, nome i metudi è i motivi per investigà u prublema.

A cunclusione deve coincide cù l'intruduzioni è dà risposte à i scopi è e dumande rapprisentate in questu.

Più Parolle

Se a vostra situazione hè disperata, pruvate aduprà stu truccu. Di solitu, i studienti si scurdanu di e parolle è e frasi utilizati per ligà e frasi. Tali parolle creanu trasmissioni lisci è logiche chì aiutanu un lettore à seguità a narrazione. Aghjunghjite qualchi parolle cum'è "in ogni modu", "cum'è", "cum'è seguita", etc. per fà un essai un pocu più longu.

Abusing sti parolle ùn hè micca cunsigliatu nè. Siate più descrittivo in i vostri frasi. Aduprate frasi cumpleti è frasi più complicate.

Eccu alcuni idee per fà u vostru esame più longu. Mantene stu articulu da a vostra manu, è un saggio cumpletu, pruduttivu è impeccabile ùn serà mai un prublema per voi.

parole Final

Pudete aduprà i cunsiglii è trucchi sopra à fà un Essay più longu. Pudete ancu aghjunghje altre opzioni à sta lista cummentendu in a sezione sottu.

Lascia un Comment