Saggio di 200, 300 è 400 Parulle nantu à i Agricultori Indiani in Inglese è Hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Long Essay on Indian Farmers in English

I MUVRINI:

A sucetà indiana si basa assai nantu à i agricultori. Ancu l'indiani anu una larga gamma di occupazioni, l'agricultura o l'agricultura resta a più populari. Malgradu esse a spina dorsale di l'ecunumia, sò ancu affruntati cù parechje prublemi chì affettanu micca solu elli, ma ancu altri. Ancu s'è l'agricultori alimentanu a nazione, qualchì volta ùn ponu micca permette di alimentà elli stessi è e so famiglie dui pranzi quadrati.

L'impurtanza di l'agricultori:

L'ecunumia indiana era dipendente da l'impurtazioni di cereali prima di l'anni 1970. Tuttavia, u Primu Ministru Lal Bahadur Shastri hà trovu un altru modu per motivà i nostri agricultori quandu e nostre importazioni cuminciaru à ricattarci. Jai Jawan Jai Kisan, chì hà datu cum'è slogan, hè ancu diventatu un dittu ben cunnisciutu.

I nostri grani alimentari sò diventati autosufficienti dopu à questu, grazia à a rivoluzione verde in India. U nostru surplus hè statu ancu esportatu oltremare.

Un altru 17 per centu di l'ecunumia di u paese vene da agricultori. Ancu cusì, campanu sempre in a miseria. L'occupazione principale è l'unica di queste persone hè l'agricultura, chì hè l'impiegu in sè stessu.

U rolu di l'agricultori:

L'Ecunumia dipende assai di l'agricultori. Hè per quessa chì tante persone sò direttamente o indirettamente implicati in questu. Inoltre, i prudutti agriculi pruduciuti da u paese dipendenu di tutti in u paese.

Situazione attuale di l'agricultori:

Malgradu l'alimentazione di a nazione sana, l'agricultori luttanu per alimentà si dui pasti quadrati à ghjornu. Inoltre, l'agricultori si uccidenu per culpa è di debitu per u fattu chì ùn ponu micca alimentatu è furnisce una vita pruspera per e so famiglie. Migrazione in cità per truvà fonti stabili di ingressu chì ponu furnisce e so famiglie cù l'alimentariu hè una pratica cumuna trà i agricultori.

Inoltre, centinaie di millaie di agricultori si suicidanu ogni annu, dimustrendu l'implacabilità di u prublema. A causa di diversi motivi, ùn sò micca capaci di rimbursà i so prestiti, chì hè u mutivu principale chì si suicidanu. Inoltre, a maiò parte di l'agricultori campanu sottu à a soglia di miseria. I so prudutti devenu esse venduti per menu di u MSP per sopravvive.

cunclusioni:

U paese hà fattu una longa strada da quandu hà guadagnatu l'indipendenza, ma ci hè ancu assai travagliu da fà. Inoltre, i paesi, l'agricultori è i paisani campanu sempre in a miseria dopu avè cuntribuitu tantu à l'ecunumia. I paesi diventeranu prestu prusperu cum'è e cità s'è no pigliamu in seriu sta materia è pruvate à risolve i prublemi di l'agricultori.

Paragrafu nantu à l'agricultori indiani in inglese

I MUVRINI:

L'ecunumia di l'India hè basatu annantu à l'agricultura. Hè a nostra pruduzzione agricula chì determina a nostra prosperità. Hè assai vitale chì i agricultori indiani cuntribuiscenu à ottene stu scopu. L'agricultori sò a spina di l'India. Avemu una pupulazione di quasi 75 per centu chì vive in paesi.

Ci deve esse rispettu per i agricultori indiani. Hè rispunsevuli di furnisce a nazione cù grani è ligumi. L'agricultori indiani cuglienu i culturi in tuttu l'annu, in più di cultivà i campi è di suminà e sementi. Hà una vita assai impegnativa è esigente.

Alzà prestu hè qualcosa chì face ogni ghjornu. Appena ghjuntu in u so campu, piglia i so toru, l'aratu è u trattore. Ci vole ore à arà a terra in i campi.

A causa di una mancanza di miccanismi di u mercatu propiu, vende i so prudutti à prezzi assai nominali nantu à u mercatu.

Malgradu u so modu di vita simplice, hà assai amichi. Hè evidenti da a so robba chì hà un flair rurale. Una casa di fangu hè a so casa, ma parechji agricultori Punjabi, Haryana è Uttar Pradesh campanu in puccas. In più di un aratu è qualchi ettari di terra, hà uni pochi di toru nantu à a so prupietà.

Ùn ci hè nunda più impurtante per una nazione chè i so agricultori. Hà capitu chì un agricultore indianu alimenta a nazione cù u slogan "Jai Jawan, Jai Kisan". A pruduzzione agricula s'appoghja nantu à ellu, cusì tutti l'ultimi strumenti agriculi devenu esse furniti à ellu. Una varietà di sementi, fertilizzanti, manure, strumenti è chimichi ponu aiutà à cultivà più piante.

Breve esame nantu à l'agricultori indiani in inglese

I MUVRINI:

L'industria agricula hè sempre stata una parte impurtante di l'ecunumia di l'India. L'agricultori custituiscenu circa 70% di a pupulazione è sò a spina di u paese, cù l'agricultura chì occupanu circa 70% di a forza di travagliu. Avete mai pensatu à ciò chì i nostri manciari, l'agricultori, cuntribuiscenu à u prugressu di u nostru paese quandu avete pigliatu un muzzicu di u vostru alimentu ?

Cinque primi ministri di e nazioni in via di sviluppu sò surtiti da famiglie campagnole, cumprese Chaudhary Charan Singh. U ghjornu di l'agricultori hè celebratu u 23 di dicembre in onore di Chaudhary Charan Singh, u messia di l'agricultori. Hè assai più cumuni per i prudutti agriculi per esse esportati cà per esse impurtati. U PIB di l'India cresce in u risultatu.

L'unica emozione chì i agricultori anu versu l'agricultura hè l'amore, cù e so famiglie. Moltu pò esse amparatu da l'agricultori, cumprese a cura di l'animali domestici è di l'animali domestici, a cunservazione di l'acqua, e tecniche di sopravvivenza à a seca, e tecniche di fertilizazione di a terra, è aiutanu u vicinu cù intenzione altruista.

Ùn ci hè micca graduate trà i agricultori. I campagni educativi, in ogni modu, ponu cuntribuisce à l'evoluzione di a so vita. Sò furniti cù una varietà di prugrammi di pianificazione finanziaria da i so guverni. L'agricultori è l'ecosistema agriculu dependenu assai di vacche, pecure, capre è polli. U granu è u fenu sò alimentati à questi animali di bestiame in cambiu di latte, ova, carne è lana. U prucessu di fertilizazione di a terra benefiziu ancu di i so rifiuti. L'agricultori indiani l'utilizanu cum'è una fonte addiziale di ingressu.

U 2u primu ministru di l'India offre u slogan "Jai Jawan, Jai Kisan" in ricunniscenza di a spina dorsale laboriosa di sta nazione è dà a massima impurtanza à l'agricultura.

A inuguaglianza in a distribuzione di a terra in India porta à i picculi agricultori à pussede picculi pezzi di terra. L'installazione di irrigazione artificiale ùn furnisce micca un fornimentu d'acqua cuntrullatu à i picculi agricultori. A spina dorsale di a nazione vive in a miseria malgradu esse chjamata a spina dorsale.

Ci sò ancu i tempi quandu si luttanu per furnisce l'alimentu per a so famiglia duie volte quant'è bisognu. A quantità crescente di u debitu sò debite nantu à a terra ogni ghjornu. Si peghju ! A so incapacità di finanzà u prugettu impediscenu di sguassà. A vita di ogni ghjornu di uni pochi di agricultori era marcata da i prezzi agriculi fluttuanti, debiti elevati è pagamenti senza tempu. 

cunclusioni:

L'urbanizazione hà sbulicatu un pocu l'essenza di a cultura agricula indiana. Strade asfaltate calde è grattacieli rimpiazzanu e splutazioni in stu mondu di cimentu. L'agricultura hè diventata menu populari cum'è una opzione di carriera è ancu un hobby trà e persone oghje.

Una casa di carte cascarà se questu continua. Cum'è parte di u schema di rinuncia di u debitu di l'India, u guvernu riduce a carica di pagamentu nantu à l'agricultori in modu chì a listessa professione reputable serà mantinuta è ponu sperimentà novi idee per migliurà a cultura ogni ghjornu. 

Long Essai nantu à i Agricultori Indiani in Hindi

I MUVRINI:

L'economia di l'India si basa assai nantu à i agricultori. In India, l'agricultura conta per più di a mità di u redditu di a pupulazione. Una grande maiuranza di a pupulazione indiana si basa nantu à l'agricultori per u so sustenimentu, è ancu l'alimentariu, u forru è altre materie prime per l'industrii. Sfurtunatamente, l'agricultori volte dorme senza manghjà a so cena di notte malgradu l'alimentazione di a pupulazione sana. Discuteremu u rolu di l'agricultori in questu essai nantu à l'agricultore indianu è i so prublemi.

L'impurtanza è u rolu di l'agricultori indiani:

L'anima di una nazione sò i so agricultori. A maiò parte di a classe impiegata in India dipende solu da l'agricultura per a so sussistenza. Tutti avemu bisognu di i culturi, i legumi è i ligumi chì l'agricultori pruducenu. U nostru alimentu hè furnitu da elli ogni ghjornu perchè travaglianu assai duru. L'agricultore deve esse ringraziatu ogni volta chì manghjemu o manghjamu.

Spezie, grani, legumi, risu è granu sò i prudutti più cumunimenti pruduciuti in India. In più di i latticini, carne, pollame, pesca è grani alimentarii, sò ancu implicati in altri picculi imprese. A parte di l'agricultura in u PIB hà righjuntu quasi u 20 per centu, secondu u Studiu Economicu 2020-2021. Inoltre, l'India hè u sicondu in u mondu in quantu à a produzzione di frutta è verdura.

Problemi è sfide di l'agricultori indiani è a so situazione attuale:

I morti di l'agricultori sò spessu riportati in a nutizia, chì ci rompe u core. A siccità è u fallimentu di i culturi portanu à l'agricultori à suicidà. L'industria agricula li presenta una varietà di sfide è prublemi. I sistemi di irrigazione sò pocu mantenuti è i servizii di estensione mancanu. Malgradu e strade poveri, i mercati rudimentarii è i rigulamenti eccessivi, l'agricultori ùn ponu accede à i mercati.

In u risultatu di un pocu investimentu, l'infrastruttura è i servizii agriculi di l'India sò inadegwate. Siccomu a maiò parte di l'agricultori tenenu picculi spazii di terra, sò limitati in quantu ponu cultivà è ùn sò micca capaci di maximizà i so rendimenti. A pruduzzione di l'agricultori cù grossi pezzi di terra hè spinta cù l'usu di tecniche agriculi muderni.

I picculi agricultori anu da utilizà sementi di bona qualità, sistemi di irrigazione, arnesi è tecniche agriculi avanzati, pesticidi, fertilizzanti è altri arnesi è tecniche muderni si volenu aumentà a so pruduzzione.

In u risultatu, devenu piglià un prestitu o piglià u debitu da i banche per pagà tuttu questu. Pruduzzione di culturi per prufittu hè assai impurtante per elli. I sforzi ch'elli ponu in i so culturi sò in vain se a cultura falla. Ùn sò ancu capaci di alimentà e so famiglie perchè ùn sò micca pruduciutu abbastanza. Una tale situazione spessu porta à parechje persone chì si suicidanu perchè ùn sò micca capaci di rimbursà u prestitu.

cunclusioni:

L'India rurale hè in cambiamentu, ma una longa strada ferma. I migliuramentu di e tecniche agriculi anu benefiziu à l'agricultori, ma a crescita ùn hè micca stata equitativa. Sforzi deve esse fattu per impediscenu l'agricultori di traslassi in i zoni urbani. U focu propiu deve esse datu à migliurà a situazione di l'agricultori marginali è chjuchi per rende l'agricultura prufittuosa è riescita.

Lascia un Comment