Essay di 200, 300, 400 è 500 parole nantu à a mo serie di cartoni preferiti in inglese è hindi

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Breve esame nantu à a mo serie di cartoni preferiti

I MUVRINI:

Duranti a mo zitiddina, i cartoni anu ghjucatu un rolu impurtante in a mo vita. Ogni volta chì guardu i cartoni, mi sentu sempre cunnessu cù i caratteri. U mo amore per i cartoni ùn hè micca solu. U travagliu di l'illustrazione di questu artista hè amatu da parechji ghjovani in u mondu. I cartoni animati sò un grande calmante di stress per elli personalmente.

In più di divertisce, i cartoni anu ancu un scopu educativu impurtante. L'animazione di cartone hè ancu utilizata da i zitelli oghje per insignà. In più di esse assai interessanti, trovanu ancu assai divertente. In u mo top ten lista di serie di cartoni preferiti, sparteraghju i mo cartoni preferiti. In cunseguenza, aghju compilatu una lista di alcuni di i mo caratteri è serie di cartoni preferiti.

U mo cartone preferitu hè Tom è Jerry:

Un locu speciale in u mo core appartene à Tom è Jerry, un spettaculu di cartone sensazionale. Qualchissia chì dice chì ùn piace micca Tom è Jerry mente. Ebbè, a trama di u spettaculu hè di una mascota chjamata Tom è un mouse chjamatu Jerry chì vive in una casa di u pruprietariu di a casa. Jerry hè unu di i mo caratteri preferiti. A so simpatia mi piace. Si tratta sempre di Tom è Jerry chì si battevanu. Tom prova di catturà Jerry dopu chì avia usatu per arrubà qualcosa.

In più di esse cattivu, Jerry hè ancu assai pruvucante. Tom irrita sempre quandu u vede. Fighjendu li cummattiri era assai divertente per mè. In più di questu, anu simbolizatu ciò chì hè a vera amicizia. U compitu cumunu hè statu realizatu cù successu da elli. Ogni gruppu d'età hà un cartoon preferitu cum'è Tom è Jerry. Ci hè uni pochi di spettaculi di cartoni cum'è successu cum'è questu. A ghjente piace sempre stu spettaculu, cumpresu mè, è hà sempre una grande basa di fan.

U mo Cartoon preferitu hè Doraemon:

U mo secondu spettaculu di cartone preferitu hè Doraemon. Malgradu a so dimensione, hà superpoteri. Attualmente, vive in a casa di Nobita. Nobita hè un caratteru innocente ma pigro. Doraemon hè sempre quì per aiutà ellu quandu si mette in prublemi. Shizuka hè una amica femina di Nobita. In più di Suniyo è Jian, Nobita hà parechji nemichi. Malgradu esse i migliori amichi, anu sempre bully Nobita. Davanti à Shizuka, anu sempre pusatu Nobita in prublemi. Hè sempre aiutatu da Doraemon. Insegna à Suniyo è Jian una lezione per l'usu di i so gadgets è superputenza.

Inoltre, Jian hà una voce di cantu assai pessima. A ghjente hè sempre irritata da i so canzoni. Ogni volta chì Nobita hà bisognu d'aiutu cù i so travaglii, Doraemon l'aiuta. Hè solu per scopi di divertimentu chì duvemu esse capace di vede perchè sò caratteri di cartoni animati. A cuntrariu di Nobita, ùn avemu micca Doraemon, chì insegna assai lezioni pusitivi. Doraemon ùn deve vene à aiutà ci si ùn avemu micca bisognu di ellu. Fà noi stessu hè u megliu modu per andà. Doraemon insegna ancu chì u bullying ùn hè micca accettatu. Mi piace Doraemon per questi motivi. Ùn ci hè dubbitu chì stu spettaculu hè amatu da parechji zitelli in a ghjovana generazione.

U mo cartone preferitu hè Cinderella:

Ci sò volte chì a vita ùn hè micca ghjustu. Cinderella ci insegna à trattà cun tali situazioni. E ragazze amanu stu spettaculu. Sò furiosi per questu. Ancu mi piace à fighjà stu spettaculu. Amparemu cumu trattà i prublemi di a vita attraversu. I zitelli amparanu nantu à e scelte fighjendu Cinderella. A storia classica di Cinderella hè stata amata da generazioni. A storia di Cinderella principia cù u so orfanu. I so veri genitori ùn esistenu micca. A so famiglia hè crudele, è vive cun elli.

A matrigna chì guarda di sopra à Cinderella hè crudele è ghjilosa di ella. Cinderella hà una sorella crudele cum'è a so matrigna. L'egoismu, a gelosia è a vanità sò i so tratti. Cum'è elli, sò pigri. Sò l'amichi di Cinderella chì anu fattu u vestitu, chì i so sureddi strappavanu in lacci quand'elli l'anu vistu. À u cuntrariu, Cinderella mostra amabilità à l'altri. Ci hè amabilità in u so core per tutte e criature.

L'animali insegnanu ancu lezioni di vita in u spettaculu. I caratteri di Cinderella sò Bruno, Major, Jaq, Gus, uccelli è Lucifer.

In più di esse divertente, Cinderella insegna lezioni di vita preziose. Aghjunghjendu valore à a mente di i telespettatori, migliurà a so sperienza. Per mezu di stu spettaculu, i zitelli anu da capisce megliu a vita dopu chì anu crisciutu. A pupularità di stu spettaculu hè per quessa. Ogni volta chì mi fighjulu, imparu qualcosa di novu. A ghjente hà un affettu speciale per questu.

cunclusioni:

In una nota finale, lasciami dì chì l'industria di i cartoni animati hè assai diversa è populari. Ci hè un grande publicu per questu. Sò populari trà i zitelli per i so prudutti, cumprese lapis, sacchetti è scatuli Tiffin. I zitelli è i prufessiunali corporativi utilizanu presentazioni d'animazione in questi ghjorni, micca solu per i zitelli, ma ancu per e so presentazione. Cum'è un zitellu, aghju amparatu diversi boni abitudini da i mo cartoni preferiti.

Paragrafu nantu à a mo serie di cartoni preferiti in inglese

I MUVRINI:

A mo parte preferita di u ghjornu hè di vede i cartoni. I mo amichi diventanu a mo famiglia quandu li guardu. U cartoon 'Doraemon' hè u mo cartoon preferitu, ma mi piace tutti.

In u 22u seculu, ci era un gattu robot chjamatu Doraemon. Dopu avè viaghjatu in u tempu, ghjunghje à a casa di Nobita Nobi per aiutà. Malgradu u so amore per i pasticci di Dora, hà paura di i topi.

I gadgets di u tempu di Doraemon ponu esse truvati in a so sacchetta, è li usa per aiutà à Nobita. Future Department Store hè induve ellu riceve sti gadgets. Pensu chì questu cartoon hè assai divertente.

Utilizà novi gadgets in ogni episodiu rende ogni episodiu assai interessante. Gian è Suneo intimidanu Nobita perchè hà puntuatu bassi.

I Doraemon sò grandi amichi. En plus d'aider Nobita à étudier, il lui donne aussi des gadgets qui l'aident à se battre contre Gian et Suneo. Shizuka hè u mo caratteru preferitu dopu à Doraemon. A so bellezza è a so gentilezza facenu a so megliu amica di Nobita.

Hè un picculu caprettu chjamatu Bamboo Copter chì hè unu di i mo gadget preferiti. L'acellu pò vola quandu si mette nantu à a testa di l'acellu. Cume, mi piace a porta rosa Anywhere Door. Cù sta porta, a ghjente pò andà in ogni locu chì vulete. Ogni volta chì un omu porta un Time Kerchief, parerà più ghjovanu o più vechju.

I dui migliori amici sò Nobita è Doraemon. In più di aiutà à Doraemon ogni volta chì pò, Nobita prova ancu di aiutà. A scienza è i valori morali sò insignati in questa caricatura.

Essai longu nantu à a mo serie di cartoni preferiti in inglese

I MUVRINI:

I tecnichi d'animazione muderni sò usati per fà cartoons. Un cartoon ùn hè micca una persona o un ogettu reale; hè solu un disegnu. I nostri cori cuntenenu alcuni di i più grandi spazii dedicati à elli. Un novu caratteru di cartone hè introduttu ogni ghjornu, è centinaie di cartoni sò fatti annu. In ogni casu, certi cartoni ùn si sguassate micca o perde u so incantu cù u tempu.

I caratteri di caricatura cum'è Oswald sò esempi di questu. Ùn hè solu unu di i mo caratteri di cartoon preferiti, ma assai altri sò ancu. U canali Nickelodeon hà trasmessu prima Oswald, un cartoon americanu-britannicu. In u 2001, u spettaculu hà trasmessu u so primu episodiu. Circa 20 à 22 minuti sò spesi in ogni episodiu. U sgiò Dan Yaccarino hè u creatore è u sviluppu di stu spettaculu per i zitelli.

Personaggi principali di u Cartoon:

Weenie: 

In più di esse u hot dog di Oswald, Weenie hè ancu u so animale preferitu. "Weenie Girl" hè ciò chì Oswald a chjama. In più di esse un animali leale, ci accumpagna ancu. Weenie capisce tutte l'emozioni umane, ma parla solu l'abbaia di cane. Un biscottu di cane di vaniglia hè u so alimentu preferitu.

Henry: 

U so megliu amicu di Oswald hè Henry, un pinguinu. I so appartamenti sò in u stessu edifiziu. Mantene un calendariu rigidu è fissu hè a cosa preferita di Henry. Ogni volta chì prova qualcosa di novu è sfarente, esita. The Penguin Patrol hè u televiziu preferitu di Henry è passa a maiò parte di u so tempu à pulisce a so cullezzione di cucchiara.

Margherita: 

Oswald è Henry sò assai amici di Daisy, un fiore altu è giallu. Spessu, partenu inseme cum'è un gruppu. A so cumpagnia hè piacevule è si diverte inseme. Un caratteru energicu è liberu, Daisy hè piena di energia.

Perchè Oswald hè u mo caratteru di cartone preferitu?

U polpo Oswald hà quattru braccia è quattru gammi è hè tondu, blu, è hà quattru braccia. A cima di a so testa hè sempre adornata cù un cappellu neru. Una prospettiva pusitiva hè u so paràmetru predeterminatu quandu si tratta di ogni situazione o prublema. L'episodi in quale Oswald perde u so temperamentu o parla forte ùn esiste micca. Insegnenduci a pacienza, ci mostra cumu affruntà ogni situazione.

I nostri amici è e rilazioni devenu esse valutati è manteni per un bellu pezzu da ellu. In più d'insignà à esse attenti, Oswald ci insegna ancu à travaglià cun prudenza. S'ellu ci hè un veiculu chì s'avvicina, verifica e duie direzzione duie volte prima di attraversà. Prima di andà in una piscina o in mare à a spiaggia, s'assumiglia sempre chì ellu è i so cumpagni portanu un salvagente.

cunclusioni:

In più di cantà è di ghjucà u pianoforte, Oswald li piace à ballà cù u so hot dog Weenie, un caratteru di cartone animatu è educatu. I zitelli ponu prufittà assai di fighjulà u tipu di polpo, è i genitori anu da incuragisce à fà. Diversi adulti, cumpresu mè, piace à vede i cartoni, ancu s'elli sò principalmente destinati à i zitelli.

Breve esame nantu à a mo serie di cartoni preferiti in hindi

I MUVRINI:

Amu i cartoni di Doraemon. L'aiutante di Nobhita Doraemon arriva in u 22u seculu. Hè Doraemon chì hè sempre quì per aiutà Nobita quandu pienghje. Un saccu di gadgets sò dispunibuli per Nobita, è li face usu.

Ci era sempre una lotta morda trà l'amici di Nobita Jiaan è Suniyo, chì hà purtatu Nobita à cercà l'assistenza di Doraemon. A so pigrizia hè assai evidenti. Ci hè una surella di Doraemon, chjamata Doramee, chì aiuta ancu Nobita.

Jiaan è suniyo stuzzican Nobita per ùn avè micca fattu i so travaglii, è u so maestru sempre u rimprovera per questu. Shizuka, u so amicu, hè l'unicu chì l'aiuta assai. Ùn hè micca un sicretu chì Nobita li piace Shizuka, è si maritarà un ghjornu.

Nobita hà bisognu di l'aiutu di Doraemon per alluminà u so avvene. Una sacchetta pò esse truvata nantu à u stomacu di Doraemon da quale ellu sguassate i gadgets. Ogni volta chì l'amichi di Nobita u minaccianu, u salva sempre.

I documenti di prova sò oculati da Nobita, ma a so mamma li vede, è ellu torna in prublemi. Dekisugi hè intelligente, chì rende Nobita gelosa. In u cartone di Doraemon, mi piace tutti i caratteri. In più di Nobita, Gian, Suneo, Shizuka, Dekisugi è Doraemon, ci hè ancu Hikaru.

Tutti i zitelli amanu Doraemon, hè unu di i so cartoni preferiti. U cartoon ci insegna l'impurtanza di travaglià dura. In u listessu modu, Doraemon insegna à Nobita à risolve i so prublemi da ellu stessu, travagliendu duramente è travagliendu duramente. Ùn hè necessariu di dipende di l'altri.

cunclusioni:

Una bona amicizia hè ancu mostrata trà elli in questu cartoon. Calchì volta i so amichi l'aiutanu, pruvendu a so amicizia ancu s'elli l'anu sempre battu.

Lascia un Comment