Quotations d'essais de télévision pour les étudiants

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI:

Citazioni di saggi televisivi

Un appellu à l'ochju hè sempre più grande ch'è un appellu à l'arechja. A televisione hè unu di i più grandi invenzioni di a nostra età. Hè derivatu da una parolla latina chì significa "vedere da una distanza". Hè statu un modu putente di propaganda. Dapoi u so urighjini hà guadagnatu pupularità.

Oghje, hè diventatu una parte indispensabile di a nostra vita. Tutti li piace à pusà intornu per divertimentu è infurmazione in u so tempu liberu. In questa età di tensione è di depressione, a televisione hè diventata critica. Facilita e tensioni è fa scurdà di e preoccupazioni per u mumentu.

A televisione hè di immensa impurtanza in stu mondu mudernu. Hè a fonte più efficace di recreazione domestica. Pudemu gode di drammi, cuncerti in diretta, filmi, ghjochi è partiti ghjucati à i campi pusendu in a nostra stanza.

U mo ultimu ghjornu à a scola Essay cù citazioni

Inoltre, ci sò prugrammi speziali telecast per ogni età è gruppu di persone ch'elli sò figlioli o casalinghe, agricultori o suldati, o omi o donne prufessiunali. Ognunu hà a so parte ghjusta in i prugrammi.

A televisione hè una fonte d'infurmazione affidativa. Sedendu in e nostre stanze, pudemu amparà è fighjà avvenimenti à migliaia di chilometri di distanza. Dà infurmazione nantu à l'avvenimenti chì si sviluppanu in u mondu puliticu, suciale, scientificu, ecunomicu è industriale cù analisi approfondite.

Inoltre, a televisione hà servitu in i campi di l'educazione è a ricerca. Hè diventatu ancu un strumentu efficace per l'insignamentu di a scienza è a tecnulugia. I studienti in medicina ponu fighjà operazioni complicate in diretta da i teatri di operazione.

Programmi riguardanti ogni settore di l'educazione è a vita sò affissati per a guida è l'assistenza di e persone. L'agricultori sò infurmati nantu à l'ultimi fertilizzanti, l'ultimi sementi, prucessi per priservà frutti è ligumi, è metudi di crescita di culturi. L'annunzii avvisanu a ghjente nantu à situazioni critiche o periculu imminente.

Allora pudemu dì chì a televisione hè diventata una parte indispensabile di a vita umana. Questu hè perchè copre tutti quelli spazii chì interessanu è guvernanu a vita umana è u cumpurtamentu.

"A televisione vi permette di esse intrattenutu in a vostra casa da persone chì ùn avete micca in a vostra casa".

Citazioni di saggi televisivi

  • "Ciò chì succede quì hè chì a televisione cambia u significatu di" esse infurmatu "creendu una spezia di informazioni chì puderia esse chjamatu disinformazione. A disinformazione ùn significa micca infurmazione falsa. Significa informazione ingannante - informazione sbagliata, irrilevante, frammentata o superficiale - infurmazione chì crea l'illusione di sapè qualcosa, ma chì alluntanassi da sapè ".
  • "A forma determinerà a natura di u cuntenutu".
  • "A televisione hè u centru di cummandu di a nova epistemologia. Ùn ci hè micca un publicu cusì ghjovanu chì hè sbarratu da a televisione. Ùn ci hè una miseria cusì abjecta chì deve rinunzià a televisione. Ùn ci hè micca educazione cusì esaltata chì ùn hè micca mudificata da a televisione.
  • "Cù a televisione, ci vultemu in un presente continuu, incoerente".
  • "Quandu a nutizia hè imballata cum'è divertimentu, questu hè u risultatu inevitabbile. È dicendu chì l'emissione di nutizie televisiva intrattene, ma ùn informa micca, dicu qualcosa di assai più seriu chè chì simu privati ​​di informazioni autentiche. Dicu chì perdemu u nostru sensu di ciò chì significa esse ben infurmatu ".
  • "Semu avà bè in una seconda generazione di zitelli per i quali a televisione hè stata u so primu maestru è più accessibile è, per parechji, u so cumpagnu è amicu più affidabile".
  • "I Cummerciali ... furnisce un slogan ... chì crea per i telespettatori una maghjina cumpleta è convincente di sè stessu".
  • "Cumu a televisione mette in scena u mondu diventa u mudellu per cumu u mondu deve esse in scena bè".
  • "Ùn ci hè nunda di male in l'intrattenimentu. Cum'è qualchì psichiatru hà dettu una volta, tutti custruemu castelli in l'aria. I prublemi venenu quandu pruvemu di campà in elli ".
  • "Ùn ci hè micca sughjettu di interessu publicu - pulitica, nutizie, educazione, religione, scienza, sport - chì ùn trova micca a so strada à a televisione. Questu significa chì tutta a cunniscenza publica di questi sugetti hè furmatu da i preghjudizii di a televisione ".
  • "A televisione ùn estende nè amplifica a cultura alfabetizzata. L'attacca".
  • "Chì faremu s'è no pigghiamu l'ignuranza per esse cunniscenza?"
  • "A tecnulugia hè una ideologia".
  • "A devastazione spirituale hè più prubabile di vene da un nemicu cù una faccia sorridente".
  • "Quandu era a vostra età, a televisione si chjamava libri".
  • "Mi piacerebbe fighjulà a TV tuttu u tempu, ma ci marcia u cervellu".
  • "U celu sopra u portu era u culore di a televisione, sintonizatu à un canale mortu".
  • "U mostru hà manghjatu a cena. Dopu hà vistu a televisione. Allora leghje unu di i fumetti di Bernard. È hà ruttu unu di i so ghjoculi ".
  • "A TV hè in u salone, aghju sempre à fighjulà cù un parasole in casu chì ci hè una sorta di splendore È o mio Signore quandu hè notte di lotta Nanny hè salvatica è duvemu scamper in i nostri lochi è preparà"

Lascia un Comment