Un essai nantu à a mo scola: corta è longa

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

A scrittura di saggi hè cunsiderata cum'è una di l'attività più produttive di l'apprendimentu. Aiuta à sviluppà a capacità mentale è a capacità di pensamentu di un studiente è cuntribuisce ancu à u sviluppu di a so persunità. Pigliendu questu in mente Noi, Team GuideToExam pruvemu di dà un'idea di cumu scrive "An Essay on My School"

Breve essai nantu à a mo scola

Image di Essay on My School

U nome di a mo Scola hè (Scrivi u nome di a to Scola). A mo scola hè situata ghjustu vicinu à a mo casa. Hè una di e scole più antiche è di più successu in a nostra cità.

Dunque, mi sentu assai furtunatu per avè una educazione in una di e migliori scole in a nostra zona. Aghju lettu in classe (Nome a classa chì avete lettu) è i Maestri di a mo classe sò assai amabili è gentili è ci insegnanu tuttu cun grande cura.

Ci hè un bellu campu di ghjocu davanti à a mo scola induve possu ghjucà diversi ghjoculi esterni cù i mo amichi. Ghjuchemu à Cricket, Hockey, Football, Badminton, etc. durante e nostre ore di sport.

A nostra Scola hà una grande Biblioteca è l'ultimu Laboratoriu di Scienze cù un Laboratoriu di Computer chì ci aiuta assai in i studii. Amu assai a mo scola è questu hè a mo scola preferita

Long Essai nantu à a mo scola

Una scola hè a seconda casa di u studiente perchè i zitelli passanu a mità di u so tempu quì. Una scola custruisce u zitellu megliu dumane per campà megliu. Un esame nantu à a mo scola ùn saria micca abbastanza per descriverà quantu a scola hà cuntribuitu à custruisce un futuru megliu per un studiente.

Hè u primu è u megliu postu di apprendimentu è a prima scintilla induve un zitellu riceve educazione. Ebbè, l'educazione hè u megliu rigalu, chì un studiente riceve da una scola. L'educazione ghjoca un rolu vitale in a nostra vita chì ci separa l'una di l'altru.

E iscrizzione in a scola hè u primu passu per piglià a cunniscenza è l'educazione. Dà un studiente a piattaforma per custruisce una personalità megliu è ottene una vita megliu. Ebbè, oltre à furnisce una piattaforma per acquistà educazione è rinfurzà a cunniscenza, e scole sò l'uttellu di a custruzione di carattere di una nazione.

Una scola serve un paese producendu parechje persone grandi ogni annu. Hè un locu induve u futuru di a nazione hè furmatu. Eppo, una scola ùn hè micca solu un mezzu per riceve educazione è cunniscenze, ma hè ancu una piattaforma induve un studiente pò participà à attività extracurriculari per rinfurzà u so altru talentu.

Motiva i studienti è aiuta à custruisce a so persunità. Insegna à un studiente à esse puntuale è unitu. Insegna ancu cumu per mantene a disciplina in a vita regulare.

Un studiente quandu entra in a scola ùn vene micca cù u saccu pienu di libri è di quaderni, vene cù l'ambizioni i sogni è tante altre cose.

È quand'elli abbandunonu quellu bellu locu, vanu à cullà l'educazione, a cunniscenza, i valori murali è assai ricordi. Questa seconda casa di studienti insegna assai cose diverse à un zitellu cù, creendu parechji ricordi diffirenti.

Ebbè, in questu essai nantu à a mo scola, a squadra di Guide To Exam vi informarà di u rolu impurtante di a scola in a nostra vita. Questa seconda casa di ogni studiente insegna assai cose diverse per elli.

I membri di u staffu trattanu cù ogni tipu di zitellu è l'insignanu cumu parlà, cumu si cumportanu è sviluppà a personalità generale. Se un studiente hè interessatu à ghjucà à u football o à avè capacità di cantu è di ballu, una scola li dà a piattaforma per rinfurzà u so talentu è li sustene finu à ch'elli ghjunghjenu u so scopu.

Essai nantu à u Coronavirus

Parechje studienti ùn piace micca stu locu, ma lasciemu avvisà voi, a vita ùn saria micca cumpletata senza a scola. I membri di a facultà ghjucanu un rolu vitale in a vita di ogni studiente.

Ùn ci insegnanu micca solu ciò chì venenu in i libri, ma ancu educanu cù i nostri valori murali è a vita suciale.

Verditti finali nantu à l'esame nantu à a mo scola

Ebbè, a ghjurnata tipica di ogni studiente principia cù u tempu ch'ellu ci vole à svegliate prima di a matina. È finisce cù un ghjornu pienu di divertenti è belli mumenti. U primu passu per ottene u successu in a vita hè di iscrizzione in a scola. Allora, in stu mondu sanu di vita, una scola hè u locu più bellu per un zitellu induve si scontra cù i so veri amichi è riceve a megliu educazione.

2 pensamentu nantu à "Un essai nantu à a mo scola: corta è longa"

Lascia un Comment