Un essai approfondit sur le coronavirus

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

Saggio nantu à Coronavirus: - Mentre scriviamo stu blog, u focu di Coronavirus cunnisciutu cum'è Covid-19 hà finu à avà uccisu più di 270,720 persone in u globu è infettatu 3,917,619 (à l'8 di maghju 2020).

Ancu se stu virus pò infettà e persone di tutte l'età, e persone di più di 60 anni è quelli chì anu cundizioni mediche sottostanti sò in più risicu di infettà.

Siccomu a Pandemia di Corona hè una di e peggiori pandemie di u decenniu, avemu preparatu un "Saggio nantu à Coronavirus" per i studienti di diversi standard.

Essai nantu à u Coronavirus

Immagine di Essay on Coronavirus

A pandemia di Corona Globale descrive una malatia infettiva (COVID-19) da una grande famiglia di virus cunnisciuti cum'è corona. L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è a so cumunicazione cù u Cumitatu Internaziunale di Tassonomia di Virus (ICTV) anu annunziatu u nome ufficiale di stu novu virus rispunsevuli di a malatia hè SARS-CoV-2 l'11 di ferraghju 2020. A forma completa di stu virus hè Sindrome Respiratoriu Acutu Severu Coronavirus 2.

Ci sò parechji rapporti di l'origine di stu virus, ma u rapportu più accettatu hè u seguitu. L'urìgine di sta malatia hè ben fissata à u famosu mercatu di frutti di mare di Huanan in Wuhan à a fine di 2019 in quale una persona hè stata infettata da un virus da un mammiferu; Pangolin. Cum'è infurmatu, i pangolini ùn sò micca stati listati in vendita in Wuhan è hè illegale di vende.

L'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura (IUCN) dice ancu chì i pangolini sò u mammiferu più cummercializatu illegale in u mondu. Un studiu statisticu furnisce chì i pangolini sò capaci di sviluppà e caratteristiche chì permette u virus novu.

In seguitu, hè statu infurmatu chì un discendente di u virus hè ghjuntu in effettu cù l'omu è poi sposti cum'è era precedutu da umanu à umanu.

A malatia cuntinueghja a so diffusione in u mondu. Hè nutatu chì e pussibuli fonti animali di COVID-19 ùn sò ancu state cunfirmate.

Si pò sparghje solu da persona à persona attraversu picculi gocce (respiratori) da u nasu, a bocca, o tosse è starnuti. Queste gocce sbarcanu nantu à qualsiasi ughjettu o superficia.

Altre persone ponu catturà COVID-19 toccu quelli ogetti o superfici è poi toccu u nasu, l'ochji o a bocca.

Circa 212 paesi è territorii sò stati rappurtati finu à avà. I paesi più affettati sò - Stati Uniti, Regnu Unitu, Italia, Iran, Russia, Spagna, Germania, Cina, etc.

A causa di COVID-19, circa 257 mila persone anu mortu da 3.66 milioni di casi cunfirmati, è 1.2 milioni di persone sò state recuperate in u mondu sanu.

Tuttavia, i casi pusitivi è i morti sò assai diffirenti da u paese. Per ex-di 1M casi attivi, 72k persone sò morti in i Stati Uniti. L'India face circa 49,436 casi pusitivi è 1,695 morti, ecc.

Fattori impurtanti da tene in mente mentre scrive

U periodu di incubazione significa u periodu trà a catturà u virus è u principiu di avè sintomi. A maiò parte di l'estimazioni di u periodu d'incubazione per COVID-19 varianu da 1 à 14 ghjorni.

I sintomi più cumuni di Covid-19 sò stanchezza, febbre, tosse secca, dolore ligeru è dolore, congestione nasale, mal di gola, etc.

Questi sintomi sò ligeri è crescenu gradualmente in u corpu umanu. Tuttavia, alcune persone si infettate ma ùn sviluppanu micca sintomi. I rapporti dicenu chì qualchì volta a ghjente si ricupera senza trattamentu speciale.

A cosa più impurtante hè chì solu 1 persona da 6 persone diventa gravemente malata è sviluppa certi sintomi per via di COVID-19. E persone anziane è quelli chì sò sottumessi à trattamentu medico cum'è pressione alta, cancru, malatie di u cori, etc. diventanu vittime assai rapidamente.

Per prevene a diffusione di sta malatia, a ghjente deve esse cunuscenza di l'ultime informazioni dispunibili da l'autorità di salute publica naziunale, statali è lucali.

Avà, ogni paese hà riesciutu à rallentà a diffusione di u focu. A ghjente pò riduce a probabilità d'esse infettata da piglià alcune precauzioni simplici.

E persone duveranu regularmente lavà è pulizziari e so mani cù sapone o spruzzo di mani à base d'alcohol. Pò tumbà i virus chì ponu esse in manu. A ghjente deve mantene a distanza di almenu 1 metru (3 piedi).

Inoltre, a ghjente ùn deve micca toccu l'ochji, u nasu è a bocca. Purtate una maschera, vetru è guanti di manu deve esse ubligatoriu.

A ghjente deve esse sicuru d'assicurà una bona igiene respiratoria è sguassate immediatamente u tissutu utilizatu.

A ghjente deve stà in casa è ùn esce micca s'ellu ùn hè micca necessariu. Segui sempre l'autorità di salute lucale se qualchissia cade cù una tosse, febbre o prublema di respirazione.

E persone anu da mantene l'infurmazioni aghjurnati nantu à l'ultime hotspot COVID-19 (città o zone induve i virus si sparghjenu). Sè pussibule evità di viaghjà.

Hà a più alta probabilità di esse affettata. Ci sò ancu linee guida per una persona chì hà una storia di viaghju recente. Ellu / ella deve mantene l'isolamentu o stà in casa è evità u cuntattu cù l'altri persone.

Se necessariu, deve cunsultà i medichi. Inoltre, misure cum'è fumà, purtendu parechje maschere o aduprà una maschera, è piglià antibiotici ùn sò micca efficaci contr'à COVID-19. Questu pò esse assai dannusu.

Avà, u risicu di catturà COVID-19 hè sempre bassu in alcune zone. Ma à u listessu tempu, ci sò certi lochi in u mondu induve a malatia si sparghje.

U focu di COVID-19 o a so diffusione ponu esse cuntenuti cum'è hè statu dimustratu in Cina è in certi altri paesi cum'è Corea di u Nordu, Nova Zelanda, Vietnam, etc.

E persone, chì vivenu o visitanu quelle zone chì sò cunnisciute cum'è u hotspot COVID-19 anu un risicu di catturà stu virus hè più altu. I guverni è l'autorità sanitarie piglianu azzione vigorosa ogni volta chì un novu casu di COVID-19 hè identificatu.

Tuttavia, diversi paesi (India, Danimarca, Israele, etc.) anu dichjaratu un bloccu per prevene u sorpassu di a malatia.

A ghjente deve esse sicura di rispettà qualsiasi restrizioni lucali in viaghju, muvimentu, o riunioni. A cooperazione cù a malatia pò cuntrullà i sforzi è riducerà u risicu di catturà o sparghje COVID-19.

Ùn ci hè micca evidenza chì a medicina pò prevene o curà a malatia. Mentre chì certi rimedii di casa occidentali è tradiziunali ponu furnisce cunsulazione è alleviate i sintomi.

Ùn deve micca ricumandemu l'automedicazione cù medicini cumpresi l'antibiotici cum'è prevenzione per curà.

Tuttavia, ci sò qualchi prucessi clinichi in corso chì includenu i medicini occidentali è tradiziunali. Ci vole à ricurdà chì l'antibiotici ùn funziona micca contru i virus.

Funcionanu solu nantu à infizzioni bacteriale. Dunque, l'antibiotici ùn deve esse usatu cum'è un mezzu di prevenzione o trattamentu di COVID-19. Inoltre, ùn ci hè ancu una vacuna per ricuperà.

E persone cun malatie gravi duveranu esse hospitalizate. A maiò parte di i pazienti anu ricuperatu da a malatia. Pussibili vaccini è certi trattamenti di droga specifichi sò in investigazione. Sò stati pruvati attraversu prucessi clinichi.

Per superà a malatia affettata in u mondu, ogni citadinu di u mondu deve esse rispunsevuli. A ghjente deve mantene ogni regula è misura trasmessa da i medichi è l'infermiera, a Pulizzia, l'armata, etc. Cercanu di salvà ogni vita da questa pandemia è duvemu esse grati à elli.

parole Final

Questu esame nantu à u Coronavirus vi porta tutte l'infurmazioni impurtanti in relazione à u virus chì hà purtatu u mondu sanu à un frenu. Ùn vi scurdate di dà u vostru input in a sezione di cumenti.

Lascia un Comment