Essay di 200, 300, 400 è 500 Parolle nantu à u Festival Dashain in Inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

A dieta hè una parte intricata di e celebrazioni di Dashain per u Nepalese. Calchì volta si trova à a fini di sittembri, ma di solitu in uttrovi. Ci sò parechji festivals in Nepal, ma questu hè u più significativu è u più longu. Inoltre, frutti, ligumi è altri alimenti sò abbundanti in questu tempu di l'annu. Tutti l'animali ricevenu una dieta sana è sò in bona salute. U festival Dashain si dice chì celebrà a vittoria di i dimònii nantu à i dii.

Essay di 200 parole nantu à u Festival Dashain in inglese

 Dashain hè celebratu in questu tempu da i Hindu. Uttrovi hè u mese di vaghjime quandu cade. Un festival di quindici ghjorni hè tenutu in questu tempu. Vijaya Dashami è Bada Dashain sò ancu nomi populari per Dashain. Numerose puja è offerte sò offerte à a Dea Durga durante Dashain. A celebrazione riunisce persone di u mondu è di tuttu u paese. I corpi di guvernu è l'istituzioni educative sò chjusi.            

Quandu u decimu ghjornu di Dashain si avvicina, Vijaya Dashami diventa sempre più significativu. L'anziani benedicanu a ghjente in questu ghjornu dendu tika, Jamara, è benedizioni per a so salute è u prugressu. I zitelli portanu l'ultime moda. Ghjucà à swing li rende allegri. Sembra chì a ghjente hè allegra è felice. I migliori auguri è i saluti sò scambiati.          

A vittoria di Ram nantu à Ravan hè cummemorata da questa festa. Durga, a dea di a bontà, si crede chì hà benedettu u Signore Ram cù a so benedizzione per permette di vince a battaglia. L'essenza di a celebrazione, però, hè u triunfu di u bè nantu à u male. In parte di sta festa, e famiglie è e cumunità si riuniscenu per rinnuvà i ligami, è ancu per riunite per piacè.

Essay di 300 parole nantu à u Festival Dashain in inglese

U Nepal hè un statu seculare, chì hà 125 gruppi etnici, subcasti è religioni, è celebrendu u so Festival Dashain oghje. Malgradu a so piccula dimensione, u Nepal hè abbastanza interessante per via di u so patrimoniu culturale è tradizione.

Hè imperativu di mantene parechje aspetti in mente quandu celebrà Dashain. A ghjente si riunite in Nepal per celebrà Dashain in una atmosfera festiva induve si ponu scuntrà è cunnosce l'altri.

Hè dedicatu à a Dea Durga in Nepal durante u festival Dashain. U festivale si faci à a fini di sittembri o à u principiu di uttrovi. Si dice chì tutte e cose in u mondu sò state create da Brahma. Duranti stu festival, a ghjente celebra in stazioni di muntagna in tuttu u Nepal. Ci sò fieri culuriti è balli per ricurdà è divertevi durante a festa.

In Nepal, Dashain hè celebratu facendu offerte à a dea Durga Mata cum'è Jamara, carne è tika rossa. A dea Durga riceve dolci, jamara è altri tratti cum'è offerte.

Avete da purtà dolci diliziosi è gustosi à u Signore di l'universu è à a Dea per appacià. Ùn ci hè micca bisognu di offre carne à u tempiu di a dea Durga. Ognunu hè permessu di manghjalli induve volenu postu chì sò distribuiti in ogni locu.

U festival Dashain di u Nepal ùn include micca solu offerte di carne, jamaras è tikas, ma ancu altri rituali tradiziunali. L'occasione hè celebrata cù preghiere è canti da a famiglia, l'amichi è l'anziani. E celebrazioni includenu ancu u cultu di parechje divinità. Rama è Durga Mata sò trà e divinità venerate durante u festival Dashain.

U festival Dashain di u Nepal hè celebratu cù assai entusiasmu è vigore, cù una varietà di festività è rituali.

Essay di 400 parole nantu à u Festival Dashain in inglese

Un festival cù u listessu significatu cum'è Dashain si svolge in Nepal ogni annu. L'alegria è a giubilazione accumpagnanu a celebrazione. Indù Nepalese celebranu Dashain ogni annu. Duranti u festivale, a ghjente s'unisce in spiritu è ​​portanu felicità à l'altri. Cum'è una celebrazione di l'unità, a verità è a felicità, sta festa significa a nascita di l'unità è u trionfu di a verità.

In Nepal, Dashain si faci durante u mese di Aswin (settembre). I rituali è l'attività sò realizati ogni ghjornu. Vijaya Dashami seguita Ghatasthapana. Nantu à Ghatasthapana, a ghjente pianta risu è sementi d'orzu, cunnisciuti cum'è Jamara, in u so cantonu piu. Un nome populari per a festa hè Navaratri, chì dura nove ghjorni. Stu periodu hè dedicatu à u cultu di Durga.

Fulpati hè u ghjornu chì Jamara hè purtatu da u Gorkha Durbar à u Hanuman Dhoka, Kathmandu, cù l'aiutu di u prete. Un caprettu, anatra, bufali è altri acelli è animali sò sacrificati à a dea Durga trà Fulpati (u 8u ghjornu) è u 9u ghjornu. Certi visitanu ancu i tempii per venerà l'imaghjini di Durga. Fendu cusì, volenu a so prusperità è u putere. U 10 ghjornu di u Tika, chì hè chjamatu Vijaya Dashami, ci hè un festival chjamatu Tika.

Stu ghjornu hè marcatu da a benedizzione di l'anziani è ancu da l'imposizione di Tika (semi di risu di culore rossu) nantu à a frunti è Jamara nantu à a testa. In più di benedizioni per a salute, a felicità, u prugressu, a ricchezza è a longevità, ricevenu ancu benedizioni per a longevità. In più di purtassi vestiti novi, visità i parenti è gode di un alimentu diliziosu, a ghjente porta ancu calzature di designer.

A verità trionfa nantu à a falsità à u festival Dashain. L'Scritture Hindu definiscenu sti dui avvenimenti cum'è l'iniziu di e celebrazioni di u festival. A dea Durga hà uccisu u dimòniu crudele Mahisasur in prima istanza.

Hè cresce chì u festival Dashain principia dopu à sta vittoria. In listessu modu, quandu Ramchandra è Sita tornanu à Ayodhya dopu avè distruttu Ravan è salvata Sita da u male Ravan. Dashain hè un'occasione per a celebrazione sia socialmente sia religiosamente. A bona vuluntà è a pace sò i temi sottostanti di l'occasione.

Essay di 500 parole nantu à u Festival Dashain in inglese

Bada Dashain o Vijaya Dashami sò ancu termini usati per Dashain. Indù generalmente celebranu intornu à Ashwin o Kartik, u mese lunare d'ottobre o l'annu Nepali.

Hè celebratu cum'è un simbulu di virtù o verità chì trionfa annantu à u peccatu o falsità. Sicondu a mitulugia indù, u festival Dashain celebra a vittoria annantu à Ravan è i dimònii da Lord Ram è Dea Durga. A forza hè assuciata à Durga.

Ancu se tutti i quindeci ghjorni di u festival Dashain sò significativi, micca ogni ghjornu hè ugualmente significativu. Comu parte di Ghatasthapana, a ghjente sumina orzu, granu è granu di granu in anguli scuri per cresce u giallu. "Jamara" hè u nome datu à e piantini.

Phoolpati hè u settimu ghjornu di a settimana. Stu ghjornu hè dedicatu à u cultu di a "Dea Durga". Hè cumunu per a ghjente per portà i pruprietarii è frutti. Maha Ashtami è Maha Navami sò l'ottu è nove ghjorni di u festival, rispettivamente. Stu ghjornu hè celebratu da e persone chì offrenu sacrifici di diversi animali, cumprese capre, bufali è altri.

U decimu ghjornu di Dashain, cunnisciutu cum'è Vijaya Dashami, ci hè una grande festa. Una "Tika" hè posta nantu à a fronte è una "Jamara" hè posta sopra l'arechja di ogni membru junior da i so anziani. Ricevenu benedizioni per u so benessiri, salute, prosperità è longevità in quellu ghjornu. Dashain s'addiu à Kojagrat Poornima, l'ultimu ghjornu di u mese.

Hè abitudine chì e scole è l'uffizii nepalesi restanu chjusi per almenu deci ghjorni durante stu festival. Questa festa hè celebrata cù a famiglia da quelli chì sò fora di casa. A ghjente pare esse felice, è u tempu ùn pare micca troppu friddu o troppu caldu. Ci hè assai piacè à manghjà diversi cibi diliziosi, vistimenti novi vestiti, ghjucate à altalene (ping pong), etc.

A gioia più grande chì Tika porta à i zitelli hè di riceve i so primi vestiti è note croccanti. I membri di a famiglia sparte e so sperienze inseme. Per mezu di sta festa, avemu l'uppurtunità di rinfurzà a fratellanza, a cuuperazione mutuale è a bona vuluntà trà e persone.

Certi pirsuni vedenu u festival Dashain cum'è una cumpetizione per piglià soldi, ma aiuta à rinfurzà a nostra gioia. Sicondu a grandezza di a nostra gola, duvemu inghjustà l'ossu. Duranti a festa, l'animali innocenti ùn anu micca esse sacrificati ancu in u nome di a dea Durga. Se uccidemu i nostri pinsamenti è cumpurtamenti maligni, i deesse ùn saranu micca soddisfatti; piuttostu, seranu cuntentu s'è no tumbemu i nostri pinsamenti è cumpurtamenti maligni. Hè solu dopu chì tutti ponu avè un Dashain beatu.

cunchiùdiri,

Duranti u festival Dashain, a ghjustizia trionfa annantu à l'inghjustizia. Per salvà Sita, u Signore Rama hà attaccatu u dimòniu di Ravana. Nepal celebra Dashain per commemorare sta vittoria.

Lascia un Comment