Saggio di 100, 150 è 300 parolle nantu à u tema "Nazione prima, sempre prima" in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Chì hè vinutu prima, una nazione o un statu ? Cuminciamu per definisce duie parolle. E nazioni sò gruppi di persone cù usi, tradizioni è culture simili. I cunfini è i territorii di un paese, o di un statu, sò definiti da u so guvernu.

JK Bluntschli, un scientist puliticu tedescu chì hà scrittu "A Teoria di u Statu", Bluntschli, chì secondu Bluntschli, ogni nazione hà ottu idiosincrasie. Quattru articuli chì sò d'accordu sò sparte una lingua, sparte una credenza, sparte una cultura, è sparte un usu. 

Unendu gradualmente e tribù vicine per via di l'invasione, una nazione assai più grande emerge in a storia. Cultures è costumi simili sò stati riuniti in questu prucessu. In u risultatu, e lingue sò diventate più simili, è l'abitudini è i custumi sò assimilati cum'è famiglia cù migliurà.

Saggio di 100 parole nantu à u tema "Nazione prima, sempre prima" in inglese

U tema di quist'annu "A Nazione Prima, Sempre Prima" commemorarà u 76u ghjornu di l'Indipendenza di l'India u 15 d'Aostu. Azadi Ka Amrit Mahotsav hè una celebrazione in onore di 76 anni di l'Indipendenza.

Da u 1858 à u 1947, l'India hè stata guvernata da i britannichi. 1757-1857 era u periodu quandu a Cumpagnia Britannica di l'Inde Orientali cuntrullava l'India. Dopu à 200 anni di cuntrollu coloniali britannicu, l'India hà acquistatu l'indipendenza u 15 d'aostu di u 1947. Migliaia di cumbattenti di a libertà sacrificanu a so vita u 15 d'aostu di u 1947, chì permettenu a nazione per esse liberata da u regnu britannicu.

Saggio di 150 parolle nantu à u tema "Nazione prima, sempre prima" in inglese

A celebrazione di u 76u ghjornu di l'Indipendenza di l'India serà centrata annantu à u tema "Nazione Prima, Sempre Prima" da u Forte Rossu, induve u Primu Ministru Narendra Modi s'indirizzarà à a nazione. I nostri cumbattenti per a libertà sacrificanu innumerevoli ore è si battevanu senza stanca per l'indipendenza di l'India da u regnu britannicu u ghjornu di l'Indipendenza.

In a celebrazione di sta festa naziunale, i bandieri sò alzati, i parati sò tenuti, è l'innu naziunale hè cantatu cù un spiritu patriotticu. Un annu dopu avè acquistatu l'indipendenza da u colonialismu britannicu, l'India hà guadagnatu a so libertà u 15 d'aostu di u 1947.

In presenza di tutti l'Olimpiadi chì vincenu medaglie à i Ghjochi di Tokyo 2020, u Primu Ministru Narendra Modi affronterà a celebrazione di u Fort Rossu di questu annu. Un spettaculu culturale ùn serà micca tenutu à l'avvenimentu per via di a pandemia.

Una sfilata o un spettaculu generalmente commemora stu ghjornu chì mostra scene di a lotta di l'indipendenza o mostra a diversità culturale di l'India.

Saggio di 300 parolle nantu à u tema "Nazione prima, sempre prima" in inglese

Prima Naziunale, Sempre Prima hè u tema di e celebrazioni di questu annu. U Forte Rossu serà u locu di l'indirizzu di Narendra Modi à a nazione. I medalisti olimpichi da l'Olimpiadi di Tokyo riceveranu inviti speciali.

U 15 d'aostu di u 1947 hè a data à a quale l'India hè diventata indipendente da u duminiu britannicu. A culminazione di a nostra lotta per a libertà hè celebrata quist'annu in u 76 anniversariu. Quist'annu, cummemuràmu l'anniversariu di sta data, allora pigliemu una stonda per riflette nantu à a so storia è u so significatu.

Quasi dui seculi sò passati da chì i britannichi guvernavanu l'India, cuminciendu in u 1757. Duranti l'anni quandu u poorna swaraj o l'indipendenza cumpleta da u regnu culuniale era dumandata in i carrughji, u muvimentu di l'indipindenza indiana era più forte è più forte.

Una lotta putente per a libertà puderia esse pussibule solu cù l'ascesa di Mahatma Gandhi, Jawaharlal Nehru, Sardar Vallabhbhai Patel è Netaji Subhash Chandra Bose. À a fine, i britannichi ripigliò u putere in l'India quand'elli partianu.

Un termini di ghjugnu 1948 hè statu datu à Lord Mountbatten, u Vicerè di l'India. I britannichi, però, sò stati custretti à lascià prestu da Mountbatten.

Ci sò state duie settimane trà l'intruduzione di u 4 di lugliu di u 1947 di u Bill Independence Indian in a Casa di i Cumuni Britannica è u so passaghju. Un billu in u Parlamentu indianu hà dichjaratu a fine di u regnu britannicu u 15 d'aostu di u 1947. L'India è u Pakistan sò stati ancu stabiliti cum'è nazioni indipendenti per via di questu.

In u 1947, Jawaharlal Nehru hà indirizzatu a nazione cum'è l'India diventa una nazione indipendente. U tricolore indianu hè calatu à u Forte Rossu. A tradizione cuntinueghja da tandu.

cunchiùdiri,

U 14 d'aostu di u 1947, durante u so discorsu storicu à l'Assemblea Custituenti vicinu à mezanotte, Nehru hà dichjaratu: "Avemu fattu un appuntamentu cù u destinu. Avà vene u tempu quandu avemu da riscattà quella fiducia, micca interamente nè sanu, ma sustinienzialmente. L'India esce da u sonnu è in a vita è l'indipendenza ".

In u paese, i prugrammi culturali, i cerimonii di alza di bandiera è altre cumpetizioni sò tenuti ogni annu per commemorare u ghjornu.

Lascia un Comment