Essai di 100, 250 è 500 parole nantu à Mere Sapno Ka Bharat in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Hè u sognu di tutti di vede cresce u so paese è diventà un successu demucraticu. Uguali diritti per tutti i generi è in tutti i settori hè un signu pusitivu. Hè ancu unu di i mo sogni di sperimentà l'India cumu vogliu chì sia. Mi piacerebbe chì sia per i mo figlioli è nipoti. Inoltre, un veru sensu di sviluppu pò esse vistu quandu a casta, u culore, u sessu è u statutu ecunomicu ùn sò micca discriminati. Tutti l'aspettu di a vita sò ancu favurevuli in tali paesi.

Essay di 100 parole nantu à Mere Sapno Ka Bharat

U mo paese ideale hè un paese induve tutti campanu in armunia cù l'altri. L'arte è l'integrità saranu rispettate da tutti. Per serve u so paese, anu da esse patrioti è disposti à fà sacrifici.

L'educazione è a vuluntà di travaglià per u prugressu di a nazione deve esse u scopu di ognunu di noi. I corruzioni ùn sò micca accettati in u paese di i mo sogni. Cumunismu è casteismu ùn sò micca sustinuti da nimu. Hè u dirittu è a rispunsabilità di ogni citadinu di avè uguali opportunità è diritti.

Un mudellu per a ghjovana generazione hè un anzianu chì rispetta a ghjovana generazione. Mantene l'ambiente pulitu è ​​verde hè una priorità per ognunu di elli. A manodopera hè investita da u guvernu.

Essay di 250 parole nantu à Mere Sapno Ka Bharat

Sognu di una India senza fazioni suciali chì sò stabili è senza viulenza. Ogni casta, credo, culore, lingua, è altri malati seranu eliminati trà i mo paisani. Ognunu di elli penserà chì ellu o ella hè un indianu. Hè impussibile per elli à impegnà in picculi disputi. Tutti i barrieri seranu scurdati è travaglianu inseme.

Hè stimatu chì u 50 per centu di l'Indiani sò analfabeti, è tutti portanu una vita miserable. Se aghju campatu in a mo terra di sognu, l'educazione di massa seria una priorità, è nimu ùn saria analfabeta. I risorsi umani seranu creati in u risultatu di questu. Tutti in u paese riceveranu una educazione basatu nantu à i bisogni, è tutti seranu furmatu in qualcosa o altru per sustene.

Industrii pesanti è picculi seranu stabiliti in tuttu u paese, è l'industrii cottage seranu incuraghjiti fiancu à fiancu in l'India di i mo sogni. In questu modu, a nostra ecunumia serà rinfurzata da l'esportazione di merchenzie chì beneficaranu a nostra ecunumia.

U nostru prublema di disoccupazione serà risolta da l'industrializazione, chì hà da creà una quantità di impieghi. A pulitica ecunomica in a terra di i mo sogni serà liberalizzata, chì permetterà à i ricchi è ricchi di invistisce i so soldi in industrii chì crescenu a nostra ecunumia. Malgradu u fattu chì pò pare micca impussibile, pudemu rializà u nostru scopu se travagliammu duru.

Essay di 500 parole nantu à Mere Sapno Ka Bharat

Agriculturally, scientifically, and technologically, vogliu chì l'India sia in prima linea di u mondu. Un'Inde raziunale è scientifica prevalerà nantu à u fanatisimu è a fede ceca. Ùn ci saria mai un tempu quandu u sentimentalismu crudu è l'emotivismu crudu duveranu. Siccomu l'età muderna hè una di a scienza è a tecnulugia di l'infurmazione, mi piacerebbe portà l'India à u pinnacle di u prugressu scientificu è tecnologicu. A scienza è a tecnulugia di l'infurmazione sò essenziali per ogni paese chì vole prusperà è prugressu, altrimenti, i citadini ùn puderanu micca campà bè.

Una India chì hè autosufficiente alimentaria seria u mo sognu India. Per ottene l'autosufficienza in grani alimentarii, tutti i terreni sterili seranu cultivati. In vista di l'impurtanza di l'agricultura à l'ecunumia indiana, serà datu una attenzione particulari. L'agricultori seranu obligati à utilizà sementi, fertilizzanti, arnesi è strumenti megliu in a prossima rivoluzione verde, se i prugrammi agriculi intensivi sò intrudutti.

Un paese altamente industrializatu seria un secondu scopu per mè. U paese deve ghjunghje à u pinnacle di u prugressu è a prusperità in questa età di industrializazione.

A difesa di l'India seria ancu rinfurzata da mè. Saria cusì forte chì nimu nemicu ùn pudia mai osà guardà a terra sacra di l'India cù ochji cupidi. Saria imperativu di prutege a sicurità è a difesa di u paese. Perchè a ghjente venerà u putere militare in u mondu mudernu, u paese avaristi tutte l'parafernalia di a difesa muderna per ottene stu scopu. Hè stata pruvata durante a guerra di Kargil chì simu una superpotenza militare, ma avemu un longu caminu per andà prima di pudè ottene.

A mo prussima priorità seria di eliminà l'ignuranza è l'analfabetisimu perchè questi sò malati in ogni sucità. Un prugramma di educazione di massa seria implementatu. Un sistema di demucrazia più pragmaticu saria allora pussibule. A libertà individuale è a libertà seranu definite è cuncede in spiritu.

Mi piacerebbe ancu vede a distanza trà i ricchi è i poveri ridutta in l'India di i mo sogni. Tutti i settori di a sucità riceveranu una distribuzione raziunale di u redditu naziunale. L'India di i mo sogni furnisce cibo, refuggiu è vestiti à tutti. Praticà u sucialismu sinceramente seria u solu metudu per ottene è mantene l'ugualità ecunomica in India.

L'implementazione di queste misure cù a massima sincerità portaria à l'India diventendu prestu una di e nazioni più putenti in u mondu. Questu aiuterà e nazioni chì restanu schiavi di i grandi putenzi. Rabindranath Tagore hà descrittu una tale India in i so linii:

U mondu ùn hè micca frammentatu da mura domestiche strette, induve a mente hè libera, induve a cunniscenza hè libera.

cunchiusioni

Vogliu chì Mere Sapno Ka Bharat sia un paese ideale, in quale possu campà cun fiducia è esse fieru di u mo paese. Stu paese duveria offre una vita megliu à a generazione chì vene. In u mo paese, mi piacerebbe chì u sistema demucraticu sia u più forte è u più successu, è preferiscu chì u mo paese sia puliticamente sana è imparziale. In tutti i sferi di a vita, a corruzzione deve esse eradicata.

L'inequalità deve esse eliminata, l'impositu deve esse implementatu in pratica è ghjudiziaria, è l'impositu deve esse impostu equamente. Tutti i citadini quì devenu sognu di sta nazione di sognu per ottene i risultati desiderati. Cum'è un citatinu, duvemu agisce in una manera chì rende a nostra futura generazione fiera di u paese da quale vene. Inoltre, duvemu inspirà altri paesi à emulà u nostru.

Lascia un Comment