Essai di 300, 500 è 1000 parolle nantu à Lachit Borphukan in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

U regnu d'Ahom si trova in u statu attuale di Assam, India. U so Borphukan era Lachit Borphukan, unu di i so guvernanti. U regnu di Assam o Ahom era sottu u cumandamentu di Ramsingh à l'epica di a Battaglia di Saraighat di u 1671, induve a so dirigenza hà frustratu un tentativu di ricuperà quellu regnu. A so malatia hà purtatu à a so morte circa un annu dopu.

Essay di 300 parole nantu à Lachit Borphukan in inglese

A storia Assamese ùn pò esse cumpleta senza u nome Lachit Borphukan. Cum'è un guerrieru di guerrieri, tene un postu speciale in a storia. L'imperatore Mughal Aurangazeb mandò Mughals per piglià Assam in u 1671 è li scunfissi à a battaglia di Saraighat. Assam hè statu guasgi captu da i Mughals, ma u Capitanu di u Guerrieru li impedisce di fà.

Ci sò storie di bravura in ogni statu o cumunità. In a storia di l'Assam, u statu avia ancu un Brave Commander in Chief. U ghjornu prima di a battaglia, hà erettu un cunfini sustanziale di sabbia è terra per bluccà e strade. Questu era cusì chì i Mughals puderanu esse furzati à marchjà per i corsi d'acqua di u fiume Brahmaputra. In u risultatu di e so eccellenti capacità di cumbattimentu navali.

Per finisce u travagliu in una notte, Borphukan hà assignatu u compitu à u so ziu maternu. Malgradu questu, u so ziu hà trascuratu di qualchì manera i so duveri. Dopu questu incidente, Lachit divintò l'eroe naziunale di Assam dopu avè decapitatu u so ziu cù una spada è dicendu: "Dexot koi Mumbai Dangor Nohoi". (U mo ziu ùn hè micca più preziosu chè u mo paese).

Inoltre, hà patitu di attacchi di febbre severi durante a battaglia finale. Mentre ch'ellu si stese nantu à u lettu, si riposava. In vista di a mala salute di Lachit, certi suldati anu dettu chì anu persu a fiducia in ellu. U so scopu era di mantene viva a passione di i suldati. A so lotta patriottica in u 17u seculu hà salvatu l'Assam da esse catturatu da i Mughals quand'ellu urdinò à u so cumpagnu di montà u so lettu nantu à a barca. In u risultatu di a so mala salute, morse pocu dopu chì a battaglia finisci.

Dunque, hè u nostru capu supremu è ùn ci hè micca "perchè". In listessu modu, Senapati Lachit Borphukan è Chattrapati Shivaji in Maharashtra.

Essay di 500 parole nantu à Lachit Borphukan in inglese

Per a battaglia di Saraighat, Lachit hà exemplificatu u so patriotismu è a dedicazione à a so terra. Per prutege a so terra, hà ancu decapitatu u so ziu. Impiega u so ziu maternu per surveglià a custruzzione di un muru di terra per furtificazione durante a preparazione per a battaglia.

Quandu Lachit hè ghjuntu à u locu di travagliu tardi à a notte per una inspezione, hà truvatu chì u travagliu ùn avia micca prugressu satisfactoriamente. A barriera hè stata finita in quella notte è i resti di a furtificazione sò sempre chjamati "Momai-Kota Garh" o "A fortificazione induve u ziu hè statu decapitatu". Quandu hà dumandatu una spiegazione, u ziu hà citatu a stanchezza, è Lachit hè diventatu furioso per questa negligenza di u duvere.

In u risultatu di a so malatia, Lachit hè statu purtatu nantu à una barca è hà cuminciatu à avanzà contr'à a flotta Mughal cù sette barche chì l'accumpagnavanu. Pudete cuntà à mè per fà u travagliu bè. Lasciate chì i Mughals mi portanu si voi (i suldati) vulete fughje. 

L'Ahoms in i so picculi barche circundavanu e barche Mughal più putenti, ma menu maneuverable, è u Brahmaputra era chjapputu di barche chì scontranu è suldati annegati. Dite à u rè chì u so generale hà luttatu bè in seguitu à i so ordini. Questu hà elettrizatu i so suldati. Ils se rassemblèrent derrière lui et s'ensuivit une bataille désespérée sur le Brahmaputra.

U magnificu generale Ahom hè statu infine scunfittu da una malatia chì l'hà tombu pocu dopu a so vittoria in Saraighat. Swargadeo Udayaditya Singha hà custruitu u Lachit Maidam à Hoolungapara à 16 km da Jorhat in u 1672 cum'è u so ultimu locu di riposu per Lachit Borphukan. Assam celebra Lachit Divas ogni annu per commemorare l'eroisimu di Lachit Borphukan è a vittoria di l'Armata Assamese in Saraighat u 24 di nuvembre.

Dapoi u tenente generale SK Sinha (Retd) PVSM, l'allora guvernatore di Assam, hà presentatu a statua di Lachit Borphukan à l'Accademia di Difesa Naziunale in Khadakvasla, vicinu à Pune in Maharashtra u 14 di nuvembre di u 2000, a nazione hà familiarizatu cù a bravura di u generale veteranu. è patriottisimu. A nazione deve à Lachit Borphukan un debitu di gratitudine grazia à Sinha.

A Battaglia di Saraighat hè commemorata annu in Assam u 24 di nuvembre cum'è Lachit Divas (lit. Lachit Day) per onore l'eroisimu di Lachit Borphukan.

Essay di 1000 parole nantu à Lachit Borphukan in inglese

Ahom King Prataap Singha hà numinatu Lachit Borphukan cum'è u Cumandante in Capu di l'armata Ahom sottu u primu Borbarua, Momai Tamuli, per guidà l'Assam superiore durante u 17u seculu. U ghjovanu Lachit hà amparatu a filusufìa, l'arti è e cumpetenze militari cum'è abitudine in a sucità Ahom.

Ahom King hà cunsideratu per u postu di Soladhara Barua (foulard) per via di u so travagliu dedicatu è dedicazione. Un secretariu principale seria l'equivalente mudernu di quella pusizione. U rè Ahom Chakradhwaj Singha hà numinatu gradualmente Lachit à altre pusizioni maiò cum'è u Superintendente di e Stalle di i Cavalli Reali (Ghora Barua) è u Superintendente di a Guardia Reale di a Casa.

In risposta à l'attenzione di Lachit, u rè Chakradhwaj Singha hà prumuvutu à u rangu di Borphukhan. Cum'è unu di i cinque patra mantras (cunsiglieri) in u sistema di guvernanza Ahom, Borphukan avia putenzi esecutivi è ghjudiziali.

Era unu di i più grandi imperi di u mondu à l'epica è hà guvernatu una grande parte di l'India durante u periodu chjamatu. In u passatu, era cunsideratu impussibile è irrazionale per pensà chì un esercitu cusì forte puderia esse scunfittu. U cuntrariu hè statu pruvatu da eroi cum'è Shivaji, Raja Chhatrasal, Banda Bahadur è Lachit Borphukan.

Ancu quandu l'Imperu Mughal era à u so zenith, a regione di l'Assam è l'attuale Nord-Est era micca toccu da elli. Dapoi l'epica di Muhammad Ghori, Ahoms hà riesciutu à repeller più di diciassette invasioni da a so patria. Questa era una anomalia chì l'imperatore più barbaru Aurangzeb vulia cambià. In u risultatu, i tentativi ripetuti sò stati fatti per catturà Assam.

In un tentativu di piglià più territoriu in Assam, i Mughals captu Guwahati durante un brevi periodu quandu u regnu Ahom era affruntatu a discordia interna. Hè stata una scunfitta chì hà impeditu i so sogni di catturà Assam da esse realtà.

Guwahati era a scena di a battaglia di Saraighat. Lachit Borphukhan hè statu sceltu cum'è u cumandante in capu di u regnu Ahom per via di a so reputazione di stratega espertu. In una battaglia chì ùn avianu quasi nisuna chance di vince, l'armata di Ahom guidata da Lachit Borphukan hà utilizatu tattiche cum'è a guerriglia è scelte di terreni intelligenti per ottene a vittoria. Eccu cumu a famosa battaglia hè descritta in questu estrattu:

I corsi di flussu isolanu i Mughals per via di fangu è mudslides. Ci era un vantaghju per l'Ahoms. U terrenu è u clima li eranu più familiari. I Mughals anu patitu pèrdite pesanti per via di a so vasta guerriglia. Ram Singh hà chjamatu queste operazioni "affari di ladri" è era assai disprezzu per elli. Un duellu hè statu annunziatu trà ellu è Lachit Barphukan. U corruzione valeva ancu trè lakhs à Lachit, chì era previstu di abbandunà e difese di Guwahati in cambiu di corruzzione. A so prossima mossa era di utilizà una strata.

E lettere indirizzate à Lachit sò state guardate in u campu di Ahom cù frecce attaccate. In u risultatu di u so pagamentu di un lakh, Lachit era statu urdinatu à evacuà Guwahati u più prestu pussibule. A lealtà di Lachit Barphukan hè stata interrugata da u Rè Ahom à Gargaon dopu avè ricevutu a lettera. Le Premier ministre a convaincu le roi que le commandant moghol lui jouait un tour et qu'il ne devait pas douter de la fidélité de Lachit.

Tuttavia, u Rè insistia chì Lachit impegnà i Mughals in terra aperta è esce da e so difese. Lachit era furzatu à seguità l'ordine di u Rè malgradu i so obiezioni à un tali muvimentu suicida. Apprufittannu di a zona aperta, attaccò l'armata moghula da e pianure d'Allaboi. A battaglia era ghjunta à a so quarta fase.

L'Ahoms capturu Mir Nawab dopu qualchì successu iniziale, ma dopu sò stati attaccati da Ram Singh è tutta a so unità di cavalleria.

I medichi dumandanu à Lachit di ùn esce micca in u campu di battaglia in una tappa cruciale di a battaglia. Questu era perchè era assai malatu. Quandu l'esercitu Mughal avanzava è a salute di Lachit si deteriorava, a morale di l'armata Ahom era deteriorata. In fine, Lachit hà capitu chì a so salute era menu significativu cà u so duvere di prutezzione di u so populu. Sicondu u record, hà dettu:

In mezu à una invasione contr'à u mo paese è u mo esercitu cumbattendu è sacrificà a so vita, cumu possu riposu u mo corpu perchè sò malatu? U mo paese hè in guai. Cumu possu pensà à andà in casa cù a mo moglia è i mo figlioli ?

U bravu Borphukhan hà dumandatu sette battelli carchi d'arcu è di frecce per esse purtatu à ellu perchè sapia chì a lotta in terra seria difficiule per ellu. Da u fiume, si preparava per a guerra è attaccò.

I guerrieri d'Ahom caricanu l'armata moghula inspirata da a galanteria di Lachit, è l'armata moghula fù subitu attaccata da u fiume. Prima di l'avanzata di l'esercitu, Lachit avia custruitu una linea di difesa daretu à elli, perch'elli puderanu ritirate si furzatu. Confusu è assediatu, l'esercitu Mughal si ritirò dopu avè patitu perdite massive.

Dopu à a guerra, Lachit Borphukan hè mortu. Malgradu l'invasioni brutali di i tiranni islamici, a cultura di Assam ferma intacta finu à oghje. A nostra civilizazione hà sopravvissutu à tutti i tipi di attacchi per via di cori bravi cum'è Lachit Borphukhan è Shivaji durante i ghjorni scuri di a tirania di Aurangzeb.

In Assam, ancu, sta magnifica casa di tesoru di bravura ùn hè micca stata degnamente onorata, cum'è u casu cù Sankardev. Cum'è Shivaji è Banda Bahadur, u nome di Lachit Borphukhan deve esse insignatu in ogni casa indiana secondu Sitaram Goel.

cunchiusioni

U patriotismu di Lachit, a bravura, u dutifulness, è a determinazione sò cunsacrati in a storia di Assam. Face à l'opposizioni di u putente esercitu Moghul, Lachit hà ancu riesciutu à restaurà è sustene a libertà di u so paese è di u populu. U patriotismu assamese pò esse attribuitu à Lachit Barphukan.

3 pensamentu nantu à "300, 500 è 1000 Parolle Essai nantu à Lachit Borphukan In Inglese"

  1. A storia Assamese ùn pò esse cumpleta senza u nome Lachit Borphukan. Cum'è un guerrieru di guerrieri, tene un postu speciale in a storia. L'imperatore Mughal Aurangazeb mandò Mughals per piglià Assam in u 1671 è li scunfissi à a battaglia di Saraighat. Assam hè statu guasgi captu da i Mughals, ma u Capitanu di u Guerrieru li impedisce di fà.

    Ci sò storie di valore in ogni statu o cumunità. In a storia di l'Assam, u statu avia ancu un Brave Commander in Chief. U ghjornu prima di a battaglia, hà erettu un cunfini sustanziale di sabbia è terra per bluccà e strade. Questu era cusì chì i Mughals puderanu esse furzati à marchjà per i corsi d'acqua di u fiume Brahmaputra. In u risultatu di e so eccellenti capacità di cumbattimentu navali.

    Per finisce u travagliu in una notte, Borphukan hà assignatu u compitu à u so ziu maternu. Malgradu questu, u so ziu hà trascuratu di qualchì manera i so duveri. Dopu questu incidente, Lachit divintò l'eroe naziunale di Assam dopu avè decapitatu u so ziu cù una spada è dicendu: "Dexot koi Mumbai Dangor Nohoi". (U mo ziu ùn hè micca più preziosu chè u mo paese).

    Inoltre, hà patitu di attacchi di febbre severi durante a battaglia finale. Mentre ch'ellu si stese nantu à u lettu, si riposava. In vista di a mala salute di Lachit, certi suldati anu dettu chì anu persu a fiducia in ellu. U so scopu era di mantene viva a passione di i suldati. A so lotta patriottica in u 17u seculu hà salvatu l'Assam da esse catturatu da i Mughals quand'ellu urdinò à u so cumpagnu di montà u so lettu nantu à a barca. In u risultatu di a so mala salute, morse pocu dopu chì a battaglia finisci.

    Dunque, hè u nostru capu supremu è ùn ci hè micca "perchè". In listessu modu, Senapati Lachit Borphukan è Chattrapati Shivaji in Maharashtra.

    rispondi

Lascia un Comment