100, 150, 300, 400 è 500 parolle Lokmanya Tilak Essay in English

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Cunnisciutu cum'è u cummattimentu di a libertà indianu è u capu chì hà sacrificatu per l'orgogliu di u paese, Bal Gangadhar Tilak resta una figura assai apprezzata in a storia indiana.

Essay di 100 parole Lokmanya Tilak in inglese

U capu cumunista Bal Gangadhar Tilak hè natu in u distrittu di Ratnagiri di Maharashtra, u 23 di lugliu di u 1856, cum'è Keshav Gangadhar Tilak. Situatu in Sangameshwar taluk, u so anticu paesi era Chikhali. À l'età di 16 anni, Gangadhar Tilak morse, lascendu à Tilak un babbu chì era un maestru di scola.

I so sentimenti naziunalisti ardenti è a participazione o u sustegnu di l'attività rivoluzionarie eranu prisenti da a prima età. Sicondu ellu, Purna Swaraj deve esse guvernatu da ellu stessu, è ùn hà dumandatu nunda di menu.

Un numeru di volte hè statu incarceratu per via di u so sustegnu apertu à l'agitazione anti-britannica. Ancu s'ellu pensava chì u Cungressu duveria piglià un accostu più radicale per dumandà a libertà dopu à u Pattu di Lucknow di u 1916, si unì à u Cungressu Naziunale Indianu dopu chì era furmatu.

Essay di 150 parole Lokmanya Tilak in inglese

Natu in Rajnagar u 22 di lugliu di u 1856, Bal Ghangadhar Tilak immigrò in l'India in u 1857. U so babbu era un maestru di scola, malgradu chì vene da una famiglia reale. Poona High School era a so prima scola, è Deccan College era a so seconda. 1879 hè l'annu ch'ellu hà guadagnatu u so diploma di dirittu.

L'India muderna hè stata cuncipita da ellu, è u naziunalismu asiaticu hè statu introduttu da ellu. Dopu à a so morte, Mahatma Gandhi divintò u regnu di l'India è a so filusufìa ùn pudia sopravvive. Durante a lotta per l'indipendenza, Tilak s'unì à altri cumbattenti di libertà. A lotta contru i britannichi era u modu più efficau di rimbursà i britannichi.

Una rivista marathi chjamata Thesauri hè stata cuminciata in u 1881, è una rivista inglese, Maratha, hè stata cuminciata in u 1882. A Deccan Education Society hè stata fundata da ellu in u 1885. Durante a prigiò di sei anni di Tilak in a prigiò di Mandalay in u 1905, hà datu u famosu slogan: "Swarajya hè u mo drittu di nascita".

Hà iniziatu u muvimentu Home Rule. U naziunalismu indianu hè creditu à Tilak. U 1 di maghju di u 1920, era a data di a so morte.

Essay di 300 parole Lokmanya Tilak in inglese

Ratnagiri (Maharashtra) era a casa di Bal Gangadhar Tilak u 23 di lugliu di u 1856. Ogni volta ch'ellu sentia storie eroiche, era assai affascinatu. Era i storii di u missiavu chì li cuntava. L'armi di Bal Gangadhar tremavanu quandu ascoltò canzoni cum'è Nana Saheb, Tatya Tope è Rani di Jhansi.

Un trasferimentu hè statu fattu à Poona per u so babbu Gangadhar Pant. Hè statu capaci di apre una scola quì chjamata Angelo Bernakular. Cum'è un studiente di matrice, si maritò cù Satyabhama quandu avia sedici anni. Deccan College era a scola chì hà assistitu dopu avè finitu cù successu u so esame di matricula. Un diploma BA hè statu attribuitu à ellu in u 1877. Ottenutu un puntu di passaghju. In u risultatu di passà l'esame legale, hè statu ammissu à u bar.

Balwant Rao era u nome datu à Bal Gangadhar Tilak durante a so zitiddina. I membri di a famiglia è i so cumpagni li chjamavanu Baal in a casa. Bal Gangadhar Tilak hè chjamatu dopu à u so babbu Gangadhar.

I so dui ghjurnali settimanali sò stati lanciati. Ci era dui ghjurnali settimanali, unu marathi è un inglese. Bal Gangadhar Tilak era assai attivu durante u periodu da 1890 à 1897. U stabilimentu di a so identità pulitica hè accadutu durante stu periodu. Cum'è i studienti anu favuritu, cuminciaru à guidà.

I zitelli ùn deve esse maritatu è e veduvi deve esse incuraghjiti à marità. A corporazione municipale di Poona hà numinatu Tilak à u so cunsigliu di amministrazione. Dopu chì l'Assemblea hè stata furmata, l'Assemblea Legislativa di Bombay era spaventosa. L'Università di Bombay hà ancu attribuitu una borsa di studiu. Oryan hè u nome di u libru chì hà scrittu.

L'agricultori di a zona sò stati afflitti da una famine severa in u 1896, è li aiutò. Rand, un ghjovanu membru di u staffu di Poona, hà realizatu u prugramma di Prevention of Disease Control di Poona. Un casu d'assassiniu chì implicava Rant hè statu presentatu contru Bhandari per Bal Gangadhar. In u 1897, questu hè accadutu. Arctic Home in the Veedaj hè un libru preziosu scrittu da Bal Gangadhar mentre era in prigiò.

Era u ghjornu di Diwali in u 1880 chì Bal Gangadhar fù liberatu da a prigiò. U ghjurnale sfortunatu di u paese hà stampatu unu di i so articuli in Kesari. A notte di u 24 è u 25 di ghjugnu 1907, fù arristatu in Bombay. Un esiliu di sei anni hè statu impostu à ellu. Avia patitu una diminuzione significativa di a salute da lugliu di u 1920. In u 1920, hè mortu.

Essay di 400 parole Lokmanya Tilak in inglese

In a lotta per l'indipendenza di l'India, assai pirsunalità famosi eranu implicati, cumpresu Lokmanya Tilak. A prigiò di Lokmanya Tilak era u risultatu di a so participazione attiva è di a dirigenza in parechji muvimenti per l'indipendenza di u nostru paese è u stabilimentu di Swaraj.

U so babbu era Keshav Gangadhar Tilak, chì era cunnisciutu ancu Bal Gangadhar Tilak. Hè natu u 23 di lugliu 1856 in u distrittu di Ratnagiri in Maharashtra.

Malgradu a so ghjovana età, Bal Gangadhar Tilak hà avutu una quantità incredibile di intelligenza. Dopu avè finitu a so educazione in Pune, si trasfirìu à New York. Tapibai avia vint'anni quandu Lokmanya Tilak hà maritatu cù ella. Cum'è un maestru di professione, Tilak hà cuminciatu à insignà in una scola dopu avè finitu a so educazione.

Dopu chì Lokmanya Tilak hà decisu di lascià a professione di l'insignamentu è sceglie di diventà un ghjurnalistu, hà cuminciatu à travaglià cum'è publicista è s'impegna in a so cumunità.

Ci era assai cumpurtamentu negativu versu l'Indiani in a scola è in l'università da i britannichi, qualcosa chì Lokmanya Tilak era ben cunnisciutu. In implementà un sistema educativu rivoluzionariu è favurendu u patriotismu trà i studienti indiani, Lokmanya Tilak è i so amichi cuminciaru novi scole è culleghji.

L'indipendenza indiana hè stata dichjarata da Keshav Gangadhar Tilak. A so opposizione à u guvernu britannicu era attiva.

"Swaraj ha majha janma sidha hakka ahe, ani mi to milavnarch" si riferisce à u fattu chì l'indipendenza hè u mo dirittu è vinceraghju. Tilak s'oppose à l'atrocità commise da i britannichi versu l'indi. Per mezu di e so publicazioni "Kesari" è "Maratha", Lokmanya Tilak hà stabilitu l'impurtanza di a libertà in a vita di e persone. Per unisce u populu è luttà per l'indipendenza indiana, hà criatu Ganesh Utsav (Ganesh Chaturthi).

Dapoi ch'ellu hà travagliatu per l'indipendenza di l'India, fù cunnisciutu com'è Lokmanya Tilak. Per via di stu nome, Keshav Gangadhar Tilak era cunnisciutu cum'è Lokmanya Tilak durante a so vita. Cum'è u primu capu di u muvimentu di l'indipendenza indiana, hè statu chjamatu u "Patre di l'indisturbi indiani".

Lokmanya Tilak hè statu imprigiunatu per l'indipendenza indiana. U 1 d'aostu di u 1920, hà rispiru l'ultimu respiru dopu una vita longa è pruduttiva.

Essay di 500 parole Lokmanya Tilak in inglese

"Lokmanya" Bal Gandhar Tilak hè statu soprannominatu "U Babbu di l'Unrest Indianu" da i storichi. Tilak hè cunnisciutu da dui tituli diffirenti. Hè cunsideratu da i britannichi cum'è u babbu di i disordini indiani. Questu hè perchè era a prima persona à fà fronte à u guvernu britannicu contr'à u populu indianu. Da quellu puntu, u guvernu britannicu in India ùn hà mai vultatu.

U Raj britannicu hà furzatu l'Indiani à campà in cundizioni duri per via di Tilak. Era l'omu chì li fece cunnosce i so diritti. A sovranità indiana ùn deve esse ceduta à alcun paese o persona altru ch'è Tilak.

Sicondu l'Indiani, era "Lokmanya" chì significa chì era un omu chì era onoratu da u populu di l'India. Ellu dichjarò chì Swaraj (autogovernu) era u so drittu di nascita, è ogni indianu l'avia pigliatu. U so slogan era nantu à e labbra di ogni Indianu, è prima di Gandhiji, era u primu à piglià un approcciu cusì prufondu versu l'Indiani.

Era u primu omu à fà fronte à u Raj britannicu, ma a so cunniscenza di a ghjente era troppu larga. Ratnagiri hè una piccula cità custiera in India induve Tilak hè natu u 23 di lugliu di u 1856. U so diploma di Bachelor of Arts hè statu premiatu onori di prima classe. Dopu avè ottinutu u so diploma di dirittu, hà fundatu una scola chì insistia u naziunalismu. Kesari è Maratha sò i ghjurnali chì hà iniziatu. I dui documenti anu enfatizatu u significatu storicu di a cultura indiana è di l'autosufficienza (Swadeshi).

A struttura finanziaria indiana hè stata dannata da u guvernu britannicu dopu avè pigliatu u putere puliticu in India. Aduprendu a materia prima indiana, u guvernu britannicu fabricava bè è poi impone sti beni à l'Indiani chì avianu da cumprà. Questu era perchè e so industrii eranu chjusi da i britannichi. In India, i britannichi anu pussutu acquistà materie prime per e so industrii è poi vende i so prudutti manufatti.

U cumpurtamentu di u guvernu britannicu hà arrabbiatu Tilak perchè hà purtatu à a ricchezza inglese è a miseria indiana. Per rinvià a ghjente moribunda di l'India, hà utilizatu quattru mantra:

  • Buycott di merchenzie straneri
  • Educazione Naziunale
  • Autoguvernamentu
  • Swadeshi o l'autosufficienza

"Ùn avemu micca armi, ma ùn avemu micca bisognu", disse à e masse. U boicottu (di merchenzie straneri) hè a nostra arma pulitica più forte. Mettitevi à travaglià per urganizà u vostru putere per ch'elli ùn vi ricusate micca e vostre richieste "

Dopu à a publicazione di articuli chì anu causatu tensione è prublemi per u guvernu britannicu in u 1908, hà servitu sei anni in prigiò. U famosu cummentariu nantu à u Bhagwad-Gita hè statu scrittu in Mandalay Jail durante stu periodu di sei anni. In cunghjunzione cù a "India Home-rule League" di Annie Besant, Tilak hà stabilitu a "Poona Home-rule League", chì hà suscitatu assai polemiche per u guvernu britannicu.

Da u 1914 finu à a so morte l'1 d'aostu di u 1920, era u capu indiscutitu di l'India. In tutta a so vita, si dedicò à a nazione. Aryas of the Arctic è Geeta Rahasya sò dui libri chì hà scrittu.

In Maharashtra, hà ancu stabilitu dui festivali chì hà utilizatu per motivà a ghjente versu a lotta per a libertà di u nostru paese. I so festival Ganpati Jayanti è Shivaji Jayanti sò diventati rapidamente assai populari in Maharashtra per via di i so sforzi.

In Maharashtra è in parechje altre parte di u paese, sti dui festivali sò celebrati cù gioia è felicità. Per sveglià l'Indiani è incuraghjenu à luttà per a libertà, Tilak hà fattu tuttu ciò chì pudia. Senza dubbitu, hà fattu a più grande cuntribuzione à u nostru paese.

Conclusioni di Essay on Lokmanya Tilak in inglese

Hè in Bombay, l'India Britannica, u 1 d'aostu di u 1920 chì Bal Gangadhar Tilak hè mortu à l'età di 64 anni.

Lascia un Comment