Essay di 50, 150, 250 è 500 Parolle nantu à a mo famiglia in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

E famiglie sò gruppi di persone strette chì campanu inseme. Ci sò dui tippi di famiglie: Famiglie cumune è Piccole Famiglie. Ùn ci hè micca una regula stabilita per quantu membri di una famiglia deve campà inseme. I membri di a famiglia chì custituiscenu una famiglia cumuna include missiavi, genitori, zii, zie, cugini, fratelli, sureddi, ecc. Famiglie grandi sò ancu cunnisciute cum'è famiglie allargate. I genitori è i so figlioli formanu una piccula famiglia. E famiglie cù quattru membri sò cunsiderate chjuchi. Vivendu inseme hè una sperienza felice per elli.

Essay di 50 parole nantu à a mo famiglia in inglese

Sò XYZ. A mo famiglia hè custituita da sette membri: i mo genitori, i miei nanni, u fratellu, u ziu, è mè. I mo genitori possedenu è operanu un affari di vestiti sportivi. Ogni volta ch'elli anu bisognu di aiutu, u mo missiavu energicu entra. Ùn ci hè nunda chì mi piace più di a mo nanna.

Amparemu i valori di a vita da e so storie. Ci piace à ghjucà cù u mo fratellu, chì hè in l'università. Admiru veramente l'affettu di u mo ziu. A so professione hè un prufessore. A mo famiglia hè a cosa più impurtante per mè, è avemu tutti cura di l'altru.

Saggio di 150 parolle nantu à a mo famiglia in hindi

Ci sò parechji membri di a mo famiglia chì mi piace è aghju una famiglia eccellente. Hè a mo famiglia chì si cura di mè. Sò i mo genitori, i miei nanni, i zii, i zie, i fratelli è e surelle chì si curanu di mè. Sò a figliola di un duttore è di un maestru. Aghju un missiavu chì si ritirò da u serviziu di u guvernu.

Tutte e decisioni sò prese da u mo missiavu, chì hè u capu di a famiglia. Aghju una nanna chì ama l'animali è hè una casalinga. U ziu di a mo famiglia hè un avvucatu, è a zia di a mo famiglia hè ancu un maestru. Aghju assistitu à a listessa scola cum'è i mo fratelli è surelle.

Ogni membru di a famiglia ama è rispettu l'altru profondamente. Cum'è una famiglia, ci piace à passà u tempu inseme dopu à cena ogni ghjornu. In u risultatu, ci sentimu sicuri è supportati quandu ci aiutemu l'un l'altru durante i tempi duri.

L'amore, l'unità è a gentilezza eranu alcune di e lezioni chì a mo famiglia m'hà amparatu. Ogni volta chì ci hè una festa, i mo fratelli è i cugini è eiu u celebremu inseme. I mo cugini è eiu sò motivati ​​​​à successu in a vita da a nostra famiglia. Hè a mo preghiera à Diu chì tutti i membri di a mo famiglia restanu felici, sani è sicuri.

Essay di 250 parole nantu à a mo famiglia in punjabi

Aghju una famiglia chì nimu pò paragunà. Ci hè assai diversità in a mo famiglia. Ogni membru di a mo famiglia ghjoca un rolu cruciale in a vita di tutti i membri di a mo famiglia. Sò mè, u mo babbu, a mo mamma è u mo fratellu chì custituisci a mo famiglia. In più di purtà soldi in casa, u mo babbu urganizeghja è pianifica vacanze in famiglia.

A mo mamma hè quella chì hè incaricata di fà i pasti è di assicurà chì tutti manghjanu à l'ora adattata. Pensu chì u mo fratellu hè l'animali di famiglia. Siccomu hè un animale domesticu, ùn hà micca rispunsabilità. A mo famiglia conta nantu à mè per u sustegnu. L'aspettattivi di i mo genitori sò sempre superati da mè. Esse un mudellu per i mo cugini minori è u fratellu chjucu mi aiuta ancu à sustene.

Sò una roccia di sustegnu per a mo famiglia perchè facciu ciò chì i mo genitori mi dicenu di fà. I mo parenti è i cugini più ghjovani è u fratellu ùn sò micca l'unicu persone chì sustene. Hè u mo duvere di esse un bon esempiu per i membri più ghjovani di a mo famiglia cum'è u fratellu maiò è u cuginu.

I mo cucini sò ancu assai impurtanti per mè. Tutore li una volta in un tempu hè una manera di aiutà li fora. U so travagliu scolasticu hè assistitu da mè in a mo casa. Inoltre, sustene i mo cugini recreativamente in più di aiutà li cù i so travaglii. Cun elli, participà à una varietà di sport è attività. Hè u mo duvere di esse un bonu mudellu per elli cum'è u so cuginu / fratellu maiò. Hè cunnisciutu ancu chì sò sempre dispunibule.

Essay di 500 parole nantu à a mo famiglia in inglese

E famiglie sò gruppi di persone chì vivenu inseme è chì si sustenenu l'una à l'altra, s'ellu sò ligati da sangue, matrimoniu o adopzione.

Un totale di nove membri custituiscenu a mo famiglia immediata. In più di i mo parenti è i missiavi, aghju dui fratelli minori è dui sorelle. U mo babbu è a mamma travaglianu per u guvernu. Sò studienti cum'è mè.

In più di esse umili è onestu, u mo babbu hà un grande sensu di l'umuri. U so statu di pace hè sempre custanti. A so casa hè rumorosa è ùn li piace. A so vita gira intornu à a disciplina. U travagliu duru hè qualcosa chì u mo babbu eccelle. Un ambiente simplice è pulitu appellu à ellu.

A casalinga in a mo famiglia hè assai attiva. In tuttu u so travagliu, mostra un grande interessu. A nostra casa hè gestita da nimu chè a mo mamma. Tutti i membri di a famiglia sò alimentati di pranzi diliziosi è gustosi, è a casa hè tenuta pulita è pulita da ella.

I travaglii di casa di rutina sò cumpletati da l'alba à u tramontu da ella. A vita di a mo mamma hè finita. In tuttu u mese, travaglia. Nisun tempu hè persu o persu da ella.

Hè un prugramma di studiu 24/7 per i mo fratelli è surelle. I so studii sò strettamente monitorati da i mo genitori è da mè. I so travaglii di scola hè cumpletu ogni ghjornu. Hè soprattuttu i so studii chì mi mantenenu impegnatu cun elli. Scrive l'assignazioni è a preparazione di presentazioni hè qualcosa chì aiutanu l'altri.

Ogni volta chì aghju bisognu di cunsiglii, mi rivolgu à i mo missiavi è i mo parenti cecu. I mo genitori eranu sempre disposti à aiutà è incuragiscemi in a mo vita ogni volta chì ne avia bisognu. Ùn avè micca famiglia m'avia sbulicatu è mi fece sentu senza significatu.

E famiglie sò guidate da i so anziani. Inculcate a bona morale è l'etiquette suciale in a famiglia hè una di e benedizioni di a so prisenza in a casa.

I mo parenti m'hà amparatu tuttu ciò chì sò. Aghju amparatu i valori di a vita da a mo famiglia. In tutta a mo vita, mi sò datu e grazia suciale è l'insignamenti murali di a mo famiglia.

Malgradu u fattu chì a mo famiglia hè di a classe media, furnisce tutte e necessità per i mo fratelli è sorelle minori. A so vita sana hè stata dedicata à fà u nostru futuru luminoso. Per dà noi una educazione megliu è una qualità di vita megliu, anu sempre pruvatu à fà cusì.

In più di questu, tutti i membri di a mo famiglia sò assai utili l'un l'altru. In i tempi di necessità è difficultà, diventemu un unicu corpu forte è affruntà e difficultà cun facilità è cunfortu. L'unità trà noi hè a nostra forza.

A sumente di a mo famiglia hè mè, è u fruttu di a mo famiglia hè a mo famiglia. L'ortu ch'e aghju crisciutu era di i mo parenti è sò u fruttu chì anu pruduttu. Ùn saria micca pussibule per mè di esse senza elli. Sò stata benedetta di manera altruista da a mo nascita. I mo rializazioni sò stati pussibuli da u so amore è cura altruista.

Semu umani per via di a nostra vicinanza cum'è famiglia. L'amore altruista è a cura sò i segni distintivi di a famiglia. Ùn ci hè nunda chì mi piace più di esse circundatu da l'amore è a pace in a mo famiglia. Ogni volta chì simu felici o tristi, a spartemu cun l'altru. Hè impussibile per un omu di campà solu; hè un animale suciale. U stessu passa per a mo famiglia. Ùn possu campà senza elli. A mo famiglia significa u mondu per mè.

cunchiùdiri,

In generale, a famiglia ghjoca un rolu vitale in a vita di una persona. L'abitati sicuri ci furnisce un locu per campà. Diventamu più curaggiu in i tempi duri quandu ci aiuta à affruntà e sfide di a vita. Formemu a nostra persunalità è sviluppemu u nostru sviluppu basatu annantu à a nostra famiglia. Sò mentale è fisicamente forte per via di a mo famiglia. Semu infine capaci di cunfirmà chì a vita ùn saria micca listessa senza famiglia.

Lascia un Comment