Un discorsu di l'articulu è un essai nantu à l'empowerment di e donne in India

Foto di l'autore
Scrittu da Queen Kavishana

In un paese in via di sviluppu cum'è l'India, l'empowerment di e donne hè necessariu per u sviluppu rapidu di u paese. Ancu a maiò parte di i paesi sviluppati sò assai preoccupati di l'empowerment di e donne, è cusì sò vistu piglià diverse iniziative per l'empowerment di e donne.

L'empowerment di e donne hè diventatu un tema impurtante di discussione in u sviluppu è l'ecunumia. Allora, Team GuideToExam vi porta una quantità di saggi nantu à l'empowerment di e donne in India chì ponu ancu esse usatu per preparà un articulu nantu à l'empowerment di e donne in India o un discorsu nantu à empowerment di e donne In India.

Essay di 100 parole nantu à l'empowerment di e donne in India

Image di Essay on Women Empowerment in India

À l'iniziu di u saggio, avemu bisognu di sapè ciò chì l'empowerment di e donne hè o quale hè a definizione di l'empowerment di e donne. Semplicemente pudemu dì chì l'empowerment di e donne ùn hè nunda, ma l'empowerment di e donne per rende indipindenti suciali.

L'empowerment di e donne hè assai necessariu per fà u futuru luminoso di a famiglia, a sucetà è u paese. E donne anu bisognu di un ambiente frescu è più capace per pudè piglià e so decisioni ghjuste in ogni spaziu, sia per elli, per e so famiglie, per a sucietà o per u paese.

Per fà u paese un paese cumplettamente, l'empowerment di e donne o l'empowerment di e donne hè un strumentu essenziale per ghjunghje u scopu di sviluppu.

Essay di 150 parole nantu à l'empowerment di e donne in India

Sicondu e disposizioni di a Custituzione di l'India, hè un puntu legale per cuncede l'ugualità à tutti i citadini. A custituzione dà uguali diritti à e donne cum'è l'omi. U Dipartimentu per u Sviluppu di e Donne è i zitelli travaglia bè in questu campu per u sviluppu adattatu di e donne è i zitelli in India.

E donne sò stati datu un postu più altu in l'India da i tempi antichi; in ogni modu, ùn anu micca datu l'empowerment per participà in tutti i campi. Hanu bisognu à esse forti, cuscenti è attenti ogni mumentu per u so crescita è u sviluppu.

Empowering women hè u mottu principale di u dipartimentu di sviluppu perchè una mamma cù u putere pò crià un zitellu putente chì face u futuru luminoso di ogni nazione.

Ci sò parechje strategie di formulazione è prucessi di iniziazione iniziati da u Guvernu di l'India per l'empowerment di e donne in India.

E donne custituiscenu a mità di a pupulazione di tutta a pupulazione di u paese è deve esse indipindenti in tutti i spazii per u sviluppu integrale di e donne è i zitelli.

Dunque, l'empowerment di e donne o l'empowerment di e donne in India hè assai necessariu per u sviluppu tutale di u paese.

Essay di 250 parole nantu à l'empowerment di e donne in India

 In un paese demucraticu cum'è l'India, hè assai necessariu di empowering e donne per pudè participà attivamente à una demucrazia cum'è l'omi.

Parechji prugrammi sò stati implementati è diretti da u guvernu, cum'è u ghjornu internaziunale di a donna, u ghjornu di a mamma, etc., per sensibilizà a sucità nantu à i veri diritti è u valore di e donne in u sviluppu di a nazione.

E donne anu bisognu di prugressu in parechje sfere. Ci hè un altu livellu di inuguaglianza di genere in India induve e donne sò maltrattate da i so parenti è stranieri. U percentualità di a pupulazione analfabeta in India hè soprattuttu coperta da e donne.

U veru significatu di l'empowerment di e donne in l'India hè di fà li ben educati è di lascialli liberi per pudè esse capace di piglià e so decisioni in ogni campu. E donne in l'India sò sempre sottumessi à uccisioni d'onore è ùn sò mai datu i so diritti basi à l'educazione è a libertà propria.

Sò e vittimi chì facenu a viulenza è l'abusu in un paese duminatu da l'omi. Sicondu a Missione Naziunale per l'Empowerment of Women lanciata da u Guvernu di l'India, stu passu hà vistu una certa mellura in l'empowerment di e donne in u censu di u 2011.

A relazione trà e donne è l'alfabetizazione femminile hè aumentata. Sicondu u Global Gender Gap Index, l'India hà bisognu di piglià qualchi passi avanzati per empowering a pusizioni di e donne in a sucetà per mezu di a salute, l'educazione superiore è a participazione ecunomica adatta.

L'empowerment di e donne in India deve piglià a massima velocità in a direzione ghjusta invece di esse in u stadiu nascente.

L'empowerment di e donne in l'India o l'empowerment di e donne in l'India pò esse pussibule se u citadinu di u paese u piglia cum'è un prublema seriu è piglia un ghjuramentu per fà e donne di u nostru paese putenti cum'è l'omi.

Essai longu nantu à l'empowerment di e donne in India

L'empowerment di e donne hè un prucessu di empowerment di e donne o di rende putenti in a sucità. L'empowerment di e donne hè diventatu un prublema mundiale per l'ultimi dui decennii.

Diversi guverni è urganisazioni suciali anu cuminciatu à travaglià per l'empowerment di e donne in u globu. In India, u guvernu hà cuminciatu à piglià diverse iniziative per l'empowerment di e donne in India.

Parechji pusizioni impurtanti di u guvernu sò occupati da e donne è e donne educate entranu in a forza di travagliu Relazioni prufessiunali cù implicazioni prufonde per e corporazioni naziunali è multinaziunali.

Irnicamenti, però, sta nutizia hè accumpagnata da nutizie di uccisioni di dote, infanticidiu femminile, viulenza domestica contr'à e donne, fastidiu sessuale, stupramentu, trafficu illegale è prostituzione, è una miriade di altri tipi simili.

Quessi sò una vera minaccia per l'empowerment di e donne in India. A discriminazione di genere prevale in quasi tutti i duminii, sia suciali, culturali, ecunomichi o educativi. Ci vole à circà un rimediu efficaci per sti mali per guarantisce u dirittu à l'ugualità garantitu da a Custituzione di l'India, à u sessu più bellu.

L'uguaglianza di genere facilita l'empowerment di e donne in India. Siccomu l'educazione principia in casa, l'avanzamentu di e donne hè accumpagnatu da u sviluppu di a famiglia, è di a sucetà è, à u turnu, porta à u sviluppu olisticu di a nazione.

Frà questi prublemi, u primu chì deve esse affruntatu hè l'atrocità fatta contru à e donne à a nascita è durante a zitiddina. L'infanticidiu femminile, vale à dì l'assassiniu di una zitella, ferma una pratica cumuna in parechje zone rurale.

Malgradu u passaghju di a Prohibition of Sex Selection Act 1994, in certi parti di l'India, u feticidiu femminile hè cumuni. S'ellu sopravvive, sò discriminati in tutta a so vita.

Tradizionalmente, postu chì i zitelli sò pensati à a cura di i so genitori durante a vechja età è e figliole sò cunsiderate una carica per a dote è altre spese chì anu da esse incurru durante u so matrimoniu, e zitelli sò trascurati in materia di nutrimentu, educazione è altri aspetti impurtanti di u matrimoniu. benessiri.

U rapportu di sessu in u nostru paese hè assai bassu. Solu 933 donne per 1000 omi secondu u censu di u 2001. U rapportu di u sessu hè un indicatore impurtante di u sviluppu.

I paesi sviluppati sò generalmente u sessu sopra 1000. Per esempiu, i Stati Uniti anu un rapportu di sessu di 1029, u Giappone 1041, è a Russia 1140. In l'India, Kerala hè u statu cù u rapportu di sessu più altu di 1058 è Haryana hè unu cù u valore più bassu. di 861.

Duranti a so ghjuventù, e donne affrontanu u prublema di u matrimoniu precoce è u parto. Ùn piglianu micca cura adeguata durante a gravidanza, chì porta à parechji casi di mortalità materna.

U rapportu di mortalità materna (MMR), vale à dì u numeru di donne chì murenu in u parto da una persona lakh, in India hè 437 (cum'è in 1995). Inoltre, sò sottumessi à l'insultamentu da a dote è altre forme di viulenza domestica.

Inoltre, in u locu di travagliu, i lochi publichi è in altrò, l'atti di viulenza, sfruttamentu è discriminazione sò rampanti.

U guvernu hà pigliatu diverse misure per prevene tali abusi è per empowering e donne in India. E leggi penali contr'à Sati, a dote, l'infanticidiu è u feticidiu feminile, a "burda di u ghjornu", u violu, u trafficu immorale è altri crimini ligati à e donne sò stati promulgati in più di e lege civili cum'è l'Attu Matrimoniale Musulmani di u 1939, Altri accordi matrimoniali. .

L'Attu di Prevenzione di a Violenza Domestica hè stata appruvata in 2015.

Una Cummissione Naziunale per e Donne (NCW) hè stata creata. Altre misure di u guvernu cumpresi a riservazione di a rapprisintazioni è l'educazione, l'assignazione per u benessiri di e donne in i piani quinquennali, a prestazione di prestiti sussidiati, etc. sò state pigliate per l'empowerment di e donne in India.

L'annu 2001 hè statu dichjaratu "l'annu di l'empowerment di e donne" da u Guvernu di l'India è u 24 di ghjennaghju hè u ghjornu Naziunale di u zitellu.

L'Attu 108 di l'Emenda Costituzionale, cunnisciutu popularmente cum'è u Prughjettu di Riservazione di a Donna chì cerca di riservà una terza Donna in l'Assemblee Legislative di u Lok Sabha è di u Statu hè statu un puntu culminante in i tempi recenti.

Hè stata "appruvata" à u Rajya Sabha u 9 di marzu di u 2010. Ancu s'ellu hè bè intenzionatu, pò avè pocu o nisuna cunsiquenza tangible per u veru empowerment di e donne, postu chì ùn tocca micca i prublemi di u core chì l'affaccianu.

A suluzione deve cuntemplà un doppiu attaccu, da una banda, à a tradizione chì hè rispunsevuli di assignà u statutu bassu à e donne in a sucità è, da l'altra banda, l'abusi perpetrati contru à elli.

Saggio nantu à Mahatma Gandhi

U prugettu "Prevenzione di l'assetamentu sessuale di e donne in u locu di travagliu", 2010 hè un bonu passu in quella direzzione. Campagne di massa deve esse urganizata in particulare in i paesi in favore di a sopravvivenza di a zitella è a pruvisione di i diritti umani per ella, cumprese l'educazione è a salute.

L'empowering di e donne è cusì ricustruisce a sucetà guidà a nazione in una strada di più sviluppu.

Articulu nantu à l'empowerment di e donne in India

Image di Articulu nantu à Empowerment di e Donne in India

L'empowerment di e donne hè diventatu un prublema di cunsumu in ogni locu in u mondu cumpresu in India per l'ultimi decennii.

Numerose urganisazioni di e Nazioni Unite in i so rapporti suggerenu chì l'empowerment di e donne hè assai necessariu per u sviluppu tutale di un paese.

Ancu s'è a inuguaglianza trà l'omi è e donne hè un vechju prublema, l'empowerment di e donne hè cunsideratu un prublema primariu in u mondu mudernu. Cusì l'empowerment di e donne in India hè diventatu un prublema cuntempuranea per discutiri.

Cosa hè l'empowerment di e donne - L'empowerment di e donne o l'empowering di e donne significa a liberazione di e donne da l'orribile presa di a discriminazione suciale, pratica, pulitica, di rango è di genere.

Implica dà li l'uppurtunità di piglià decisioni di a vita in modu indipendenti. L'empowerment di e donne ùn significa micca "donne adorate", ma implica supplanting patriarcatu cù ugualità.

Swami Vivekananda hà citatu: "Ùn ci hè micca pussibilità per u benessiri di u mondu, salvu chì u statu di e donne hè rinfurzatu; Hè irrealisticu per una criatura volante di vola nantu à una sola ala ".

A pusizione di e donne in India - Per scrive un saggio o articulu cumpletu nantu à l'empowerment di e donne in India, avemu bisognu di discutiri a pusizione di e donne in India.

Duranti u periodu di Rig Veda, e donne anu avutu una pusizione satisfactoria in India. Ma à pocu à pocu cumencia à deteriorate. Ùn sò micca datu u dirittu di piglià una educazione o di piglià e so decisioni.

In certi parti di u paese, eranu sempre privati ​​di u dirittu à l'eredi. Parechji mali suciali cum'è u sistema di dote, u matrimoniu di i zitelli; Sati Pratha, etc. sò stati cuminciati in a sucità. U statutu di e donne in a sucità indiana si deteriorava notevolmente soprattuttu durante u periodu Gupta.

Duranti stu periodu, Sati Pratha hè diventatu assai cumuni è a ghjente hà cuminciatu à sustene u sistema di dote. Più tardi durante u regnu britannicu, assai riforma in a sucità indiana puderia esse vistu per empowering e donne.

I sforzi di parechji riformatori suciali cum'è Raja Rammohun Roy, Iswar Chandra Vidyasagar, etc. anu fattu assai per empowering e donne in a sucità indiana. A causa di i so sforzi infaticabili, infine, Sati Pratha hè statu abolitu è ​​l'Attu di Remarriage di a Vedova hè stata formulata in India.

Dopu à l'indipendenza, a Custituzione indiana hè entrata in vigore è prova à empowering e donne in l'India infurzendu diverse lege per prutege u statutu di e donne in u paese.

Avà e donne in l'India ponu gode di facilità o chances uguali in i campi di sport, pulitica, ecunumia, cummerciu, cummerciu, media, etc.

Ma per via di l'analfabetismu, a superstizione o u male di longa durata chì hè intruduciutu in a mente di parechje persone, e donne sò sempre torturate, sfruttate o vittime in certi parti di u paese.

Schemi di guvernu per empowering e donne in India - Dopu à l'indipendenza, diversi guverni anu fattu diversi passi per empowerment e donne in India.

Diversi schemi di benessiri o pulitiche sò introdutte di tantu in tantu per l'empowerment di e donne in India. Alcune di queste pulitiche maiò sò Swadhar (1995), STEP (Supportu à i prugrammi di furmazione è di travagliu per e donne2003), Mission National for the Empowerment of Women (2010), etc.

Alcuni più schemi cum'è Beti Bachao Beti Padhao, Indira Gandhi Matritva Sahyog Yojana, Rajiv Gandhi National Creche Scheme per i zitelli di e mamme chì travaglianu sò stati sponsorizzati da u guvernu per empowering e donne in India.

Sfide à l'empowerment di e donne in India

In a basa di una perspettiva preghjudiziu, e donne sò più discriminate in India. Una zitella hà da affruntà a discriminazione da a so nascita. In a maiò parte di l'India, i picciotti sò preferiti à e donne è cusì l'infanticidiu femminile hè sempre praticatu in India.

Questa pratica malvagia hè veramente una sfida à l'empowerment di e donne in India è ùn si trova micca solu trà l'analfabeti, ma ancu trà e persone alfabetizate di a classe alta.

A sucetà indiana hè dominata da i masci è in quasi ogni sucità i masci sò cunsiderati superiori à e donne. In certi parti di u paese, e donne ùn sò micca datu a priorità per sprime e so opinioni nantu à e diverse tematiche suciali.

In quelle società, una zitella o una donna hè messa à travaglià in casa piuttostu chè di mandà à a scola.

U tassu di alfabetizazione di e donne hè assai bassu in queste zone. Per empowering e donne, u tassu di alfabetizazione di e donne deve esse aumentatu. Per d 'altra banda, e lacune in a struttura legale hè una sfida maiò per l'empowerment di e donne in India.

Un saccu di liggi sò state introdutte in a Custituzione indiana per prutege e donne contr'à ogni tipu di sfruttamentu o viulenza. Ma malgradu tutte queste liggi, i casi di violenza, attacchi à l'acidu è a dumanda di dote anu aumentatu in u paese.

Hè per via di u ritardu in i prucessi legali è a prisenza di assai lacune in i prucessi legali. In più di tutti questi, parechje cause cum'è l'analfabetismo, a mancanza di cuscenza è a superstizione sò sempre stati una sfida à l'empowerment di e donne in India.

Internet è empowerment di e donne - Internet hà ghjucatu un rolu vitale in l'empowerment di e donne in u globu. L'accessu crescente à u web à a fine di u 20u seculu hà permessu à e donne di esse furmatu cù diversi strumenti in Internet.

Cù l'intruduzioni di u World Wide Web, e donne anu cuminciatu à utilizà siti di rete suciale cum'è Facebook è Twitter per l'attivismu in linea.

Per mezu di l'attivismu in ligna, e donne sò capaci di responsabilizà si urganizendu campagni è esprimenu e so opinioni nantu à u dirittu à l'ugualità senza sentenu oppressu da i membri di a sucità.

Per esempiu, u 29 di maghju di u 2013, una campagna in linea iniziata da 100 difensori di e donne hà furzatu u principale situ web di rete suciale, Facebook, per sguassà parechje pagine di diffusione di l'odiu per e donne.

Ricertamenti, una zitella di Assam (distrettu di Jorhat) hà fattu un passu audace esprimendu a so sperienza in a strada induve hè stata malfatta da certi picciotti.

Leggi Essai nantu à superstizioni in India

Ella espose quelli picciotti attraversu Facebook è più tardi assai persone di tuttu u paese venenu à sustene a so infine quelli picciotti maligni sò stati arrestati da a polizia. In l'ultimi anni, i blog sò ancu diventati un strumentu putente per l'empowerment educativu di e donne.

Sicondu un studiu realizatu da l'Università di California in Los Angeles, i pazienti medichi chì leghjenu è scrivenu nantu à a so malatia sò spessu in un umore assai più felice è infurmatu cà quelli chì ùn anu micca.

Leghjendu l'esperienze di l'altri, i pazienti ponu educà megliu è applicà strategie chì i so cumpagni bloggers suggerenu. Cù l'accessibilità faciule è l'accessibilità di l'e-learning, e donne ponu avà studià da u cunfortu di a so casa.

Impotentendu l'educazione attraversu e tecnulugia novi cum'è l'e-learning, e donne anu ancu apprendu novi cumpetenze chì saranu utili in u mondu globalizatu d'oghje.

Cumu empowering e donne in India

Ci hè una quistione in a mente di tutti "Cumu empowering e donne?" Diversi modi o passi ponu esse fatti per l'empowerment di e donne in India. Ùn hè micca pussibule di discutiri o indicà tutte e manere in un esame nantu à l'empowerment di e donne in India. Avemu sceltu uni pochi di modi per voi in questu essai.

Dà i diritti di a terra à e donne - Ecunomicamenti e donne ponu esse empowered dendu i diritti di a terra. In l'India, basamente, i diritti di a terra sò datu à l'omi. Ma se e donne uttene u dirittu à i so terreni ereditati ugualmente cum'è l'omi, utteneranu una sorta di indipendenza ecunomica. Cusì si pò dì chì i diritti di a terra ponu ghjucà un rolu vitale in l'empowerment di e donne in India.

 Assegnazione di responsabilità à e donne - Assignà responsabilità à e donne pò esse u modu chjave per empowering e donne in India. I rispunsabilità chì generalmente appartenenu à l'omi deve esse attribuiti à e donne. Allora si sentenu uguali à l'omi è guadagnanu cunfidenza ancu. Perchè l'empowerment di e donne in India serà pussibule se e donne in u paese guadagnanu autostima è fiducia.

microfinanziamento - I guverni, l'urganisazione è l'individui anu pigliatu l'attrattiva di a microfinanza. Speranu chì u prestitu di soldi è di creditu permetterà à e donne di funziunà in l'affari è a sucità, chì à u turnu li dà u putere di fà più in e so cumunità.

Unu di l'ugettivi principali di a fundazione di a microfinanza era l'empowerment di e donne. I prestiti à tassi d'interessu bassu sò dati à e donne in e cumunità in via di sviluppu in a speranza chì ponu inizià picculi imprese è furnisce e so famiglie. Ma Ci vole à dì, però, chì u successu è l'efficienza di u microcreditu è ​​u microcreditu sò cuntruversu è in dibattitu constantu.

Cunclusione - L'India hè un vastu paese chì hà u più grande guvernu demucraticu di u mondu. U guvernu pò piglià passi audaci per empowering e donne in India.

A ghjente di u paese (in particulare l'omi) deve ancu rinunzià veduti antichi nantu à e donne è pruvate d'inspirà e donne per ottene l'indipendenza suciale, economica è pulitica ancu.

Inoltre, si dice chì ci hè una donna daretu à ogni omu successu. Allora l'omi anu da capisce l'impurtanza di e donne è aiutanu à u prucessu di empowering.

Eccu alcuni discorsi nantu à l'empowerment di e donne in India. I studienti ponu ancu aduprà per scrive brevi paragrafi nantu à l'empowerment di e donne in India.

Discorso nantu à l'empowerment di e donne in India (Discorso 1)

Immagine di Discorsu nantu à l'empowerment di e donne in India

Bonghjornu à tutti. Oghje sò davanti à voi per fà un discorsu annantu à l'empowerment di e donne in India. Comu sapemu chì l'India hè u più grande paese demucraticu in u mondu cù quasi 1.3 miliardi di pupulazioni.

In un paese demucraticu "ugualità" hè a prima cosa chì pò fà a demucrazia successu. A nostra custituzione crede ancu in a inuguaglianza. A custituzione di l'India furnisce uguali diritti à l'omi è e donne.

Ma in a realità, e donne ùn anu micca assai indipendenza per via di a dominanza di i masci in a sucità indiana. L'India hè un paese in via di sviluppu è u paese ùn serà micca sviluppatu in modu propiu se a mità di a pupulazione (donne) ùn serà micca abilitata.

Dunque ci hè bisognu di l'empowerment di e donne in India. U ghjornu chì i nostri 1.3 miliardi di persone cumincianu à travaglià inseme per u sviluppu di u paese, sicuramente supereremu altri paesi sviluppati cum'è USA, Russia, Francia, etc.

A mamma hè u maestru primariu di u zitellu. Una mamma prepara u so figliolu à piglià l'educazione formale. Un zitellu ampara à parlà, risponde, o acquistà cunniscenze basi di cose diverse da a so mamma.

Cusì e mamme di un paese ci vole à esse empowered in modu chì pudemu avè una ghjuventù putente in u futuru. In u nostru paese, hè assai necessariu per l'omi cunnosce l'impurtanza di l'empowerment di e donne in India.

Duveranu sustene l'idea di empowering e donne in u paese è anu bisognu à incuragisce e donne ispirendu à fà un passu avanti per amparà cose novi.

Per chì e donne si sentenu indipindenti per travaglià per u sviluppu di e so famiglie, a sucietà o u paese. Hè una vechja idea chì e donne sò fatte solu per fà u travagliu di a casa o ponu piglià solu rispunsabilità minori in una famiglia. 

Ùn hè micca pussibule per un omu o una donna di gestisce una famiglia sola. L'omu è a donna ugualmente cuntribuiscenu o piglianu rispunsabilità in a famiglia per a prosperità di a famiglia.

L'omi duveranu ancu aiutà e donne in u so travagliu di a casa per chì e donne ponu risparmià un pocu di tempu per elli. Vi aghju digià dettu chì ci sò parechje lege in India per prutege e donne da a viulenza o a sfruttamentu.

Ma e regule ùn ponu fà nunda s'ellu ùn cambiamu micca a nostra mentalità. Noi, a ghjente di u nostru paese, avemu bisognu di capisce perchè l'empowerment di e donne in India hè necessariu, chì duvemu fà per empowerment e donne in India o cumu empowerment e donne in India, etc.

Avemu bisognu di cambià a nostra manera di pensà à e donne. A libertà hè u dirittu di nascita di e donne. Allora duveranu ottene a piena libertà da i masci. Micca solu l'omi, ma ancu e donne di u paese anu da cambià a so mente.

Ùn deve micca cunsiderà inferiori à l'omi. Puderanu acquistà u putere fisicu per praticà ioga, arti marziali, karate, etc. U guvernu deve piglià passi più fruttìvule per empowering e donne in India.

À ringrazià ti

Discorso nantu à l'empowerment di e donne in India (Discorso 2)

Bonghjornu à tutti. Sò quì cun un discorsu annantu à l'empowerment di e donne in India. Aghju sceltu stu tema perchè pensu chì hè una materia seria per discutiri.

Tutti duvemu esse preoccupati di u prublema di l'empowerment di e donne in India. U sughjettu di rinfurzà e donne hè diventatu un prublema di cunsumu in ogni locu in u mondu cumpresu in India in l'ultimi decennii.

Si dice chì u XXI seculu hè u seculu di e donne. Dapoi i tempi antichi, e donne sò state affruntate assai viulenza o sfruttamentu in u nostru paese.

Ma avà tutti ponu capisce chì ci hè bisognu di empowering e donne in India. U guvernu è l'urganisazioni private piglianu iniziative per empowering e donne in India. In cunfurmità cù a Custituzione di l'India, a discriminazione di genere hè un offense seriu.

Ma in u nostru paese e donne ùn anu micca assai opportunità o indipendenza suciale o ecunomica in paragunà cù l'omi. Diversi causi o fattori sò rispunsevuli di questu.

Prima, ci hè una vechja credenza in a mente di e persone chì e donne ùn ponu micca fà tuttu u travagliu cum'è l'omi.

Siconda, a mancanza di educazione in certi parti di u paese spinge e donne in daretu, postu chì senza assai educazione formale ùn sò sempre cunuscenti di l'impurtanza di l'empowerment di e donne.

In terzu, e donne stesse si cunsidereghjanu inferiori à l'omi è elli stessi si alluntanassi da a razza di ottene a libertà.

Per fà l'India un paese putente ùn pudemu micca lascià u 50% di a nostra pupulazione in u bughju. Ogni citadinu deve participà à u prucessu di sviluppu di u paese.

E donne di u paese deve esse purtate in avanti è duveranu dà l'uppurtunità di utilizà a so cunniscenza per u sviluppu di a sucetà è di u paese ancu.

E donne anu ancu bisognu di impegnà si sò solidi à un livellu basicu è pensendu da a mente. A manera chì e difficultà ordinarie affrontanu a vita duverebbe ancu indirizzà i prublemi suciali è famigliali chì limitanu u so empowerment è u prugressu.

Hanu da capisce cumu capisce a so esistenza cù ogni prova ogni ghjornu. A cattiva esecuzione di l'empowerment di e donne in a nostra nazione hè per via di a inuguaglianza di genere.

Sicondu a cunniscenza, hè statu vistu chì l'estensione di i sessi in parechje parte di a nazione hè stata diminuita è hè diventata solu da 800 à 850 donne per ogni 1000 omi.

Cum'è indicatu da u Rapportu di u Sviluppu Umanu Mundiale 2013, a nostra nazione pusizioni 132 di 148 nazioni in u globu per record di inuguaglianza di genere. Cusì hè assai necessariu di cambià i dati è fà u nostru livellu megliu per empowering e donne in India.

À ringrazià ti.

Discorso nantu à l'empowerment di e donne in India (Discorso 3)

Bonghjornu à tutti. Oghje in questa occasione vogliu dì uni pochi di parolle nantu à u tema "empowerment di e donne in India".

In u mo discorsu, vogliu mette un pocu di luce nantu à a vera cundizione di e donne in a nostra sucità indiana è a necessità di empowering e donne in India. Tutti sò d'accordu se dicu chì una casa ùn hè micca una casa cumpleta senza donne.

Cuminciamu a nostra rutina di ogni ghjornu cù l'assistenza di e donne. A matina, a me nanna mi alza è a mo mamma mi serve da manghjà prima per pudè andà/vene à a scola cù una colazione di pancia.

In listessu modu, ella (a mo mamma) piglia a rispunsabilità di serve u mo babbu cù u colazione prima di andà in l'uffiziu. Ci hè una quistione in a mo mente. Perchè e donne sò solu rispunsevuli di fà u travagliu di a casa ?

Perchè l'omi ùn facenu micca u listessu? Ogni membru di una famiglia deve aiutà l'altri in u so travagliu. A cooperazione è a cunniscenza sò assai necessarii per a prosperità di una famiglia, una sucità, o ancu per una nazione. L'India hè un paese in via di sviluppu.

U paese hà bisognu di una cuntribuzione di tutti i citadini per u sviluppu rapidu. Se una parte di i citadini (donne) ùn anu micca l'uppurtunità di cuntribuisce à a nazione, allora u sviluppu di a nazione ùn serà micca prestu.

Allora ci hè l'impurtanza di empowering e donne in India per fà di l'India un paese sviluppatu. Eppuru, in u nostru paese, parechji genitori ùn permettenu micca o ispiranu e so ragazze per andà per studii superiori.

Credu chì e ragazze sò fatte solu per passà a so vita in a cucina. Quelli pinsamenti duveranu esse cacciati da a mente. Sapemu chì l'educazione hè a chjave per u successu.

Se una zitella hè educata, diventerà cunfidenza è ci hè una chance di esse impiegata. Chì li darà l'indipendenza finanziaria chì hè assai impurtante per l'empowerment di e donne.

Ci hè un prublema chì travaglia cum'è una minaccia per l'empowerment di e donne in India - U matrimoniu minore. In certi società arretrate, e donne sò sempre sposate in a so adolescenza.

In u risultatu di questu, ùn anu micca assai tempu per avè una educazione è accettanu l'esclavità à a prima età. I genitori duveranu incuragisce una zitella à ottene una educazione formale.

Infine, devi dì chì e donne facenu un grande travagliu in ogni campu di u paese. Allora avemu bisognu di crede in a so efficienza è duvemu ispiralli per andà avanti.

À ringrazià ti.

Questu hè tuttu di l'empowerment di e donne in India. Avemu pruvatu à copre u più pussibule in l'assaig è u discorsu. Stay tuned with noi per più articuli nantu à questu tema.

Lascia un Comment