Essay long and short on Handloom and Indian Legacy in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Long Essay on Handloom and Indian Legacy in inglese

I MUVRINI:

Più di 5,000 anni sò passati da chì i telai di l'India anu cuminciatu à travaglià. Veda è ballate folklore sò pieni di imagine di u telare. I spindle wheels sò cusì putenti chì sò diventati simbuli di a lotta per l'indipendenza di l'India. U patrimoniu culturale immateriale di l'Inde hè u tissutu, chì era è resta una parte intrinseca di a catena è a trama.

Uni pochi di parolle nantu à l'eredità storica di l'India Handloom:

A civilisazione di u Vallu di l'Indu hà utilizatu cuttuni, lana è tela di sita. L'autore hè Jonathan Mark Kenoyer. Probabilmente ùn hè micca sbagliatu di allegà chì l'India hè statu un pruduttore principali di tessili per a maiò parte di a storia registrata, malgradu l'archeologi è i stòrici chì anu sempre svelatu i misteri di u bacinu Indo-Saraswati.

U catalogu di u Museu di l'Arte Moderna include un cummentariu di John Irwin nantu à e tradizioni di tela da l'anni 1950. "I Rumani usavanu a parola sanscrita carbasina (da u sanscritu karpasa) per u cuttuni fin'à u 200 aC. Era sottu u regnu di Nerone chì a mussola indiana bella traslucida diventò di moda, sottu nomi cum'è nebulosa è vend textile (venti intrecciati), quest'ultimi traducendu. precisamente à un tipu speziale di mussola tessuta in Bengala.

Un documentu cummerciale indoeuropeu cunnisciutu cum'è Periplus Maris Erythraei descrive i principali zoni di a fabricazione di tessili in l'India in u listessu modu chì un gazetteer di u XIXmu seculu puderia discrive è attribuisce i stessi articuli di specializazione à ognunu.

Sapemu da a traduzzione latina di a Bibbia di San Jerome di u seculu IV chì a qualità di a tintura indiana era ancu legendaria in u mondu rumanu. U travagliu hà dettu chì a saviezza era ancu più durable chì i tinti indiani. Nomi cum'è sash, shawl, pyjama, gingham, dimity, dungaree, bandanna, chintz è kaki esemplificanu l'influenza di i tessili indiani in u mondu anglofonu.

I Grandi Tradizioni Indiani Handloom:

 Ci hè una grande tradizione di tela in India, da Kashmir à Kanyakumari, da a costa occidentale à a costa est. In questa mappa, a squadra Cultural Samvaad cita alcune di e più belle tradizioni indiane di tela. Hè senza dì chì avemu statu capaci di fà ghjustizia solu à uni pochi di elli. 

Pashmina da Leh, Ladakh è Kashmir Valley, i tessuti Kullu è Kinnauri di Himachal Pradesh, Phulkari da Punjab, Haryana è Delhi, Panchachuli tessi di Uttarakhand, Kota Doria da Rajasthan, Benarasi Silk di Uttar Pradesh, Bhagalpuri Silk da Bihar, Patola di Gujarat, Chanderi di Madhya Pradesh, Paithani di Maharashtra.

Champa Silk da Chattisgarh, Sambalpuri Ikat da Odisha, Tussar Silk da Jharkhand, Jamdani è Tangail di Bengala Occidentale, Mangalgiri è Venkatgiri da Andhra Pradesh, Pochampally Ikat da Telangana, Udupi Cotton è Mysore Silk di Karnataka, Kunvi tesse da Goa, Kuttampally , Arani è Kanjeevaram Silk of Tamil Nadu.

Lepcha da Sikkim, Sualkuchi da Assam, Apatani da Arunachal Pradesh, Naga weaves di Nagaland, Moirang Phee da Manipur, Pachhra di Tripura, Mizu Puan in Mizoram è Eri silk di Meghalaya sò quelli chì avemu riisciutu à mette in questa versione di a mappa. A nostra prossima versione hè digià in u travagliu!

A Strada Davanti per e Tradizioni Indiane Handloom:

Tessitura è altre attività alleate furnisce impieghi è prosperità per 31 lakh + famiglie in tutta a lunghezza è a larghezza di l'India. Più di 35 lakh tessitori è travagliadori alleati sò impiegati in l'industria di u telau manuale disorganizzatu, u 72% di i quali sò donne. Sicondu u Quartu Censu di Handloom di l'India

I prudutti Handloom sò più cà solu un modu per priservà è rinvivisce e tradizioni. Hè ancu una manera di pussede qualcosa chì hè fattu a manu. Sempre più, u lussu hè di prudutti artighjanali è organici piuttostu cà quelli chì sò pruduciuti in fabbriche. U lussu pò ancu esse definitu cum'è handloom. In u risultatu di i sforzi di l'ONG, l'urganisazioni governamentali è i disegnatori di couture, i telai indiani sò adattati per u 21u seculu.

cunclusioni:

Ancu s'ellu hè statu fattu sforzi à grande scala, simu fervimenti cunvinti chì ùn serà pussibule di frenà a decadenza di i manufatti indiani solu se i ghjovani indiani l'adopru. Ùn hè micca a nostra intenzione di suggerisce chì solu i telai manuali seranu purtati da elli. I telai manuali ponu esse aduprati per fà vestiti è arredamenti per a casa, postu chì speremu di rinvià in a so vita.

Paragrafu nantu à Handloom è Indian Legacy in inglese

I panni handloom sò adornati cù ornamenti in India cum'è parte di una tradizione seculare. Ancu s'ellu ci sò parechji stili diffirenti di vestiti di e donne in l'India, i sari è i brusgi anu pigliatu un significatu particulari è rilevanza. Una donna chì porta un sari hè chjaramente identificabile cum'è indiana.

Trà e donne indiane, i sari è i brusgi tenenu un locu speciale in i so cori. Ci hè uni pochi di vestiti chì ponu currisponde à a bellezza di un sari o blusa tradiziunale di tela da l'India. Ùn ci hè micca un registru di a so storia. Ci sò parechji tipi di vestiti è stili di tissuti truvati in i tempii indiani antichi è famosi.

Tutte e regioni di l'India produci sari à manu. In a pruduzzione di vestiti handloom, ci hè assai disorganizazione è dispersione assuciata cù metudi tradiziunali intensivi di travagliu, basati in caste. Tramindui i residenti rurali è i dilettanti di l'arte u sponsorizzanu, cù e capacità ereditate.

L'industria di a tela manuale hè un cumpunente chjave di u settore industriale decentralizatu di l'India. Handloom hè a più grande attività ecunomica senza organizazione in India. I zoni rurali, semi-urbani è metropolitani sò tutti coperti da questu, è ancu tutta a lunghezza è a larghezza di u paese.

Breve esame nantu à Handloom è l'eredità indiana in inglese

In u cluster, l'industria di a manufatta ghjoca un rolu strumentale in u sviluppu ecunomicu à i poveri rurali. Ci hè più persone chì travaglianu per l'urganizazione. Ma ùn cuntribuisce micca significativamente à generà opportunità di travagliu è furnisce un sustenimentu à i poveri rurali.

A gestione ricunnosce l'impurtanza di i telai manuali è piglia misure per prumove.

Prima, per capiscenu è analizà a pressione esistenti nantu à a vita di i tessituri in u cluster Rajapura-Patalwasas. Cum'è un secondu passu, un analisi criticu deve esse realizatu di a struttura istituziunale di u settore di a manu. Questu duverebbe esse seguitu da un analisi di cumu u clustering hà influenzatu e vulnerabilità di i mezzi di sussistenza è a struttura istituzionale di l'industria di a manu.

In u risultatu di i prudutti Fabindia è Daram, l'impiegu rurale hè assicuratu è sustinutu in India (Annapurna.M, 2006). In u risultatu, stu settore hà chjaramente assai putenziali. E zone rurali in India furniscenu un travagliu qualificatu, dendu à u settore di u tela à manu un vantaghju comparativu. L'unicu ciò chì hà bisognu hè u sviluppu propiu.

L'écart entre l'élaboration et l'exécution des politiques.

Cume e cundizioni socio-ecunomiche cambianu, e pulitiche di u guvernu si deterioranu, è a mundialisazione s'impegna, i tessitori di manufatti sò affruntati cù una crisa di sussistenza. Ogni volta chì l'annunzii di u guvernu nantu à u benessiri di i tessitori è u sviluppu di l'industria di a manu, ci hè sempre una distanza trà a teoria è a pratica.

Diversi schemi di guvernu sò stati annunziati per i tessitori. U guvernu face questioni cruciali quandu si tratta di implementazione. Per assicurà u futuru di l'industria di l'arti à manu, seranu richiesti quadri di pulitica cun un impegnu à l'implementazione.

Essay di 500 Parolle nantu à Handloom è Legacy Indianu in Inglese

I MUVRINI:

Hè una industria casera induve tutta a famiglia hè implicata in a produzzione di tela fatta da fibre naturali cum'è u cuttuni, a sita, a lana è u jute. S'elli facenu a filatura, a tintura è a tesse. Un telaio manuale è un telaio che produce tela.

U legnu è u bambù sò i materiali principali utilizati in questu prucessu, è ùn anu micca bisognu di l'electricità per correre. In u passatu, tutti i tessuti sò stati pruduciuti manualmente. In questu modu, a robba hè prodotta in modu ecologicu.

A civiltà di l'Indus Valley hè creditu cù l'invenzione di u tela indiana. I tessuti da l'India sò stati esportati à l'antica Roma, l'Eggittu è a Cina.

In i tempi più antichi, quasi tutti i paesi avianu i so tessitori chì facianu tutti i bisogni di vestiti necessarii da i paisani, cum'è sarees, dhotis, etc. In certi spazii induve hè friddu in l'invernu, ci eranu centri specifichi di tessitura di lana. Ma tuttu era filatu à manu è tessutu a manu.

Tradizionalmente, u prucessu tutale di a fabricazione di tela era autonomu. I tessituri stessi o i travagliadori agriculi pulitavanu è trasfurmavanu u cuttuni, a seta è a lana purtati da l'agricultori, i furestieri è i pastori. I picculi strumenti pratichi sò stati utilizati in u prucessu, cumpresa a famosa rota spinning (cunnisciutu ancu Charkha), soprattuttu da e donne. Stu filatu a manu hè statu fattu dopu in tela nantu à u tela da i tessitori.

U cuttuni indianu hè statu esportatu in u mondu durante u regnu britannicu, è u paese hè stata inundatu cù filati impurtati produtti da a macchina. L'autorità britanniche anu utilizatu a viulenza è a coercizione per aumentà a dumanda di stu filatu. In u risultatu, i filatori anu persu cumplettamente u so sustenimentu, è i tessituri manuali anu da appughjà nantu à u filatu di a machina per sustene a so sussistenza.

I venditori di filati è i finanzieri sò diventati necessarii quandu u filatu hè acquistatu à distanza. Inoltre, perchè a maiò parte di i tessitori ùn mancanu di creditu, l'intermediari sò diventati più prevalenti, è i tessitori anu persu a so indipendenza per via di u risultatu, è travagliavanu per i cummircianti cum'è cuntratturi / salariati.

In u risultatu di questi fattori, u tela indiana hà sappiutu sopravvive finu à a Prima Guerra Munniali, quandu i machini sò stati usati per fabricà vestiti è inundate u mercatu indianu. Duranti l'anni 1920, i telai di putenza sò stati intrudutti, è i mulini cunsulidati, purtendu à una cumpetizione sleale. Questu hà risultatu in a decadenza di a manu.

U Muvimentu Swadeshi hè statu iniziatu da Mahatma Gandhi, chì hà introduttu a filatura a manu in a forma di Khadi, chì significa essenzialmente filatu a manu è tissutu a manu. Ogni indianu hè statu invitatu à aduprà filati Khadi è Charkha. In u risultatu, i Manchester Mills sò stati chjusi è u muvimentu di l'indipendenza indiana hè stata trasfurmata. Khadi era purtatu invece di vestiti impurtati.

Dapoi u 1985, è soprattuttu a liberalizazione dopu à l'anni 90, u settore di i telai manuali hà avutu affruntà a cumpetizione di l'impurtazioni à pocu pressu, è l'imitazioni di designe da u telaru di putere.

Inoltre, u finanziamentu di u guvernu è a prutezzione di a pulitica anu diminuitu drasticamente. Ci hè statu ancu un tremendu aumentu di u costu di u filatu di fibra naturali. I tessuti naturali sò più caru cumparatu cù fibri artificiali. A ghjente ùn pò micca permette per quessa. Per l'ultimi decennii o dui, i salarii di i tessitori di a manu sò stati congelati.

Parechji tessituri abbandunonu a tessitura per via di tessuti poli-mischi boni è piglianu un travagliu senza qualificazione. A miseria hè diventata una cundizione estrema per parechji.

L'unicità di i tessuti di manufatti li rende speciali. U settore di cumpetenze di un tessitore determina a pruduzzioni, naturalmente. Tessitura di u listessu tela da dui tessituri cù cumpetenze simili ùn serà micca u listessu in ogni modu. L'umore di u tessitore hè riflessu in a tela - quandu ellu hè in còllera, u tela serà strettu, mentre chì quandu hè turbatu, sarà soltu. In u risultatu, ogni pezzu hè unicu.

Hè pussibule di truvà quant'è 20-30 tippi diffirenti di tessitura in a stessa regione di l'India, secondu a parte di u paese. Una larga gamma di tessuti hè offru, cum'è tessuti simplici simplici, motivi tribali, disinni geomettichi è arti elaborate nantu à muslin. Hè statu un piacè di travaglià cù i nostri maestri artigiani. Hè l'unicu paese in u mondu chì hà una varietà cusì diversa di riccu arti tessili.

Ogni sari tissutu hè unicu cum'è una pittura o una fotografia. A morte di un telaio manuale hè simile à dì chì a fotografia, a pittura, a modellazione di argilla è u disignu graficu spariranu per via di l'imprese 3D.

Essay di 400 Parolle nantu à Handloom è Legacy Indianu in Inglese

I MUVRINI:

Hè una industria casera induve tutta a famiglia hè implicata in a produzzione di tela fatta da fibre naturali cum'è u cuttuni, a sita, a lana è u jute. Sicondu u so livellu di cumpetenza, ponu spine, colore è tesse u filatu stessu. In più di i telai manuali, sti machini sò ancu usati per pruduce tela.

U legnu, qualchì volta bambù, hè adupratu per questi arnesi è sò alimentati da l'electricità. A maiò parte di u prucessu di produzzione di u tessulu era fattu manualmente in i tempi antichi. U vestitu pò esse pruduciutu in questu modu senza dannu l'ambiente.

Storia di Handloom - I primi ghjorni:

A civiltà di l'Indus Valley hè creditu cù l'invenzione di u tela indiana. I tessuti da l'India sò stati esportati à l'antica Roma, l'Eggittu è a Cina.

In u passatu, i paisani avianu i so propri tessitori chì facianu tutti i vestiti chì avianu bisognu, cum'è sarees, dhotis, etc. Ci sò centri di tessitura di lana in certi spazii chì sò friddi durante l'invernu. I tessuti filati a manu è i tessuti sò stati utilizati.

A fabricazione di panni era tradizionalmente un prucessu completamente autosufficiente. U cuttuni, a seta è a lana racolta da l'agricultori, i furestieri, i pastori è i furesteri sò puliti è trasfurmati da i tessitori stessi o da e cumunità di travagliu agriculu. E donne anu utilizatu strumenti chjuchi è pratichi, cumpresa a famosa rota spinning (chjamata ancu Charkha). I tessituri facianu più tardi a tela da stu filatu filatu à manu nantu à u tela.

U declinu di a manu:

In l'era britannica, l'India hà ricivutu una inundazione di filati impurtati è di cuttuni fatti in macchina. U guvernu britannicu hà pruvatu à furzà a ghjente à cunsumà stu filatu per via di a viulenza è a coercizione. In riassuntu, i filatori anu persu u so sustenimentu è i tessitori di manufatti anu da dipende di u filatu di a machina per a so sussistenza.

Un venditore di filatu è un finanziatore hè diventatu necessariu quandu u filatu deve esse compru da una distanza. L'industria di a tessitura hè diventata sempre più dipendente di l'intermediari cum'è u creditu di i tessitori diminuì. Cusì, a maiò parte di i tessituri anu persu a so indipendenza è sò stati custretti à travaglià per i cummircianti nantu à una basa di cuntrattu / salariu.

U mercatu indianu di a manufatta hà sopravvissutu malgradu questu finu à l'avventu di a Prima Guerra Munniali, quandu u mercatu era inundatu di vestiti impurtati fatti di macchina. In l'anni 1920, i looms di putenza sò stati intrudutti, i mulini sò stati cunsolidati, è i costi di filati anu aumentatu, causannu una calata di i telai manuali.

Rinascimentu di u tela à manu:

U Muvimentu Swadeshi hè statu iniziatu da Mahatma Gandhi, chì hà introduttu a filatura a manu in a forma di Khadi, chì significa essenzialmente filatu a manu è tissutu a manu. Ogni indianu hè statu invitatu à aduprà filati Khadi è Charkha. In u risultatu, i Manchester Mills sò stati chjusi è u muvimentu di l'indipendenza indiana hè stata trasfurmata. Khadi era purtatu invece di vestiti impurtati.             

I telai manuali sò senza tempu:

L'unicità di i tessuti di manufatti li rende speciali. U settore di cumpetenze di un tessitore determina a pruduzzioni, sicuru. Hè impussibile per dui tessituri cù cumpetenze simili per pruduce u listessu tela, postu ch'elli seranu diffirenti in una o più manere. Ogni tela riflette l'umore di u tessitore - quandu ellu hè in còllera, a tela seria stretta, mentre chì quandu hè tristu, u tessulu serà soltu. I pezzi sò cusì unichi in u so dirittu.

Hè pussibule di truvà quant'è 20-30 tippi diffirenti di tessitura in a stessa regione di l'India, secondu a parte di u paese. Una larga gamma di tessuti hè dispunibule, cum'è tessuti simplici simplici, motivi tribali, disinni geomettichi è arti elaborate nantu à muslin. I maestri artigiani sò i nostri tessitori. L'arti tessili riccu di a Cina hè ineguagliabile in u mondu oghje.

Ogni sari tissutu hè unicu cum'è una pittura o una fotografia. Dice chì u tela à manu deve perisce per u so tempu è laboriosu cumparatu cù u telaru di putenza, hè cum'è dì chì a pittura, a fotografia è a modellazione di argilla seranu obsoleti per via di stampanti 3D è disinni grafici 3D.

 Supporta Handloom per salvà sta tradizione senza tempo! Pruvemu di fà a nostra parte. Pudete ancu fà - Cumprate sari handloom in linea.

Lascia un Comment