Essay brevi è longu nantu à u mo libru preferitu in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

Long Essai nantu à u mo libru preferitu in inglese

I MUVRINI:

 Ùn ci hè nunda di megliu chè avè un libru à fiancu tuttu u tempu. Questa diceria hè assai vera per mè postu chì aghju sempre cuntatu nantu à i libri per esse à u mo fiancu ogni volta chì ne aghju bisognu. I libri sò divertenti per mè. Aduprà elli, pudemu viaghjà in u mondu senza lascià induve simu. Un libru rinforza ancu a nostra imaginazione.

Eru sempre incuraghjitu à leghje da i mo genitori è i maestri. Aghju amparatu u valore di leghje da elli. Da tandu, aghju studiatu parechji libri. Harry Potter serà sempre u mo libru preferitu. A mo lettura più intrigante di a mo vita. Ùn mi si annoia mai, ancu s'ellu aghju finitu tutti i libri in questa serie.

Serie Harry Potter

Un scrittore eminente di a nostra generazione hà scrittu Harry Potter da JK Potter. In questi libri, u mondu magicu hè ritrattatu. MJ Rowling hà fattu un travagliu cusì bellu di creà una stampa di stu mondu chì pare chì hè una vera. Aghju un libru predilettu particulari in a serie, malgradu u fattu chì ci sò sette libri in a serie. Ùn ci hè dubbitu chì The Goblet of Fire hè u mo libru preferitu in a serie.

Eru subitu captivatu da u libru appena cuminciatu à leghje. Malgradu u fattu chì aghju lettu tutte e parti precedenti, questu hà attiratu a mo attenzione più di qualcunu di i precedenti. U libru era un'eccellente introduzione à u mondu magicu è hà datu una perspettiva più grande nantu à questu.

A mo parte preferita di stu libru hè quandu presenta l'altri scole di maghi, chì per mè hè una di e cose chì m'entusiasmu più. In a serie Harry Potter, u cuncettu di u torneu Tri-maghi hè senza dubbitu unu di i pezzi di scrittura più brillanti chì aghju mai scontru.

Inoltre, vogliu ancu nutà chì stu libru cuntene ancu alcuni di i mo caratteri preferiti. U mumentu chì aghju lettu nantu à l'entrata di Victor Krum, aghju statu colpitu da un sensu di timore. Rowling furnisce una descrizzione vivace di l'aura è a personalità di u caratteru descrittu da ella in u so libru. In u risultatu, sò diventatu un fan massivu di a serie per via di questu.

Chì m'hà amparatu a serie Harry Potter ?

Malgradu l'enfasi di i libri nantu à i maghi è a magia, a serie Harry Potter cuntene assai lezioni per i ghjovani. A prima lezioni hè l'impurtanza di l'amicizia. Harry, Hermoine è Ron anu una amicizia chì ùn aghju mai vistu prima. In i libri, sti trè moschettieri stanu inseme. Avè un amicu di fiducia m'hà amparatu assai.

Inoltre, aghju amparatu chì nimu hè una replica di Harry Potter. Ci hè a bontà in tutti. E nostre scelte determinanu quale simu. In u risultatu, aghju fattu scelte megliu è diventate una persona megliu. Malgradu i so difetti, i caratteri cum'è Snape avianu bontà. Ancu i caratteri più amati anu difetti, cum'è Dumbledore. Questu hà cambiatu a mo perspettiva nantu à e persone è m'hà fattu più attente.

Aghju trovu speranza in questi libri. I mo genitori m'hà amparatu u significatu di a speranza. Cum'è Harry, aghju aggrappatu à a speranza in i tempi più disperati. Aghju amparatu queste cose da Harry Potter.

cunclusioni:

In u risultatu, ci sò parechje filmi basati nantu à i libri. L'essenza è l'uriginale di un libru ùn ponu esse battute. Ùn ci hè micca sustitutu per i dettagli di i libri è l'inclusività. U mo libru preferitu resta U Calice di focu.

Breve essai nantu à u mo libru preferitu in inglese

I MUVRINI:

Un libru hè un veru amicu, un filòsufu è un motivatore. L'umani sò benedetti cun elli. A so cunniscenza è a saviezza sò immensi. A guida di vita pò esse truvata in i libri. Pudemu acquistà parechje insights è cunnetta cù e persone passate è presenti attraversu elli.

A maiò parte di u tempu, vi aiuta à campà cù un scopu. Inculcate l'abitudine di leghje. Un lettore talentu diventa un scrittore talentu è un scrittore talentu diventa un comunicatore qualificatu. E società si sviluppanu nantu à questu. I libri anu infiniti pusitivi.

Ci hè parechje persone chì piace à leghje libri perchè ponu amparà assai da elli. U mutivu perchè certi persone volenu leghje hè chì sò capaci di scappà a verità attraversu a lettura. In più di questu, ci sò parechje persone chì piacenu solu l'odore è u sensu di i libri. In questu cursu, scoprerete quantu appassiunate di e storie.

Vivemu in una era quandu avete a scelta di più di mille libri da sceglie. Questu hè s'ellu vulete leghje fiction o non-fiction, ciò chì ti piace. Scelta di tanti fonti diffirenti è avè tante opzioni per sceglie ùn hè mai statu più faciule.

Hè un locu induve ognunu pò truvà qualcosa chì piace. Quandu avete prima pruvatu, hè difficiule, ma una volta chì avete creatu un abitudine, puderete vede chì tuttu vale u vostru tempu. In a storia, i libri anu trasmessu a cunniscenza da una generazione à l'altra. U mondu pò esse trasfurmatu da ellu.

cunclusioni:

Più libri leghjite, più diventate indipendenti è liberi. In u risultatu, vi aiuta à sviluppà cum'è una persona è vi offre una chance di cultivà di novu. Pò aiutà à migliurà e vostre cumpetenze di parlà in publicu è mantene una relazione positiva cù i vostri culleghi. In u risultatu, aghjunghje valore à a vostra vita cum'è umanu. Hè una nicissità chì avete nutritu è ​​sviluppa a vostra mente per esse capace di nutriscia a vostra ànima quandu leghjite i libri. Praticà nantu à una basa regulare hè una idea sàvia.

Paragrafu nantu à u mo libru preferitu

Trà i libri, mi piace à leghje u più hè U BFG di Roald Dahl, chì hè unu di i mo preferiti recenti. A storia principia cù una zitella chì vive in un orfanotrofiu chjamatu Sophie chì hè rapita da un grande gigante amichevule (BFG) da l'orfanagliu induve ella stà da un grande gigante amichevule (BFG). A notte nanzu, l'avia vistu soffià sonnii felici à i finestri di i zitelli chì dormenu.

A ghjovana hà pensatu chì u gigantu a manghjaria, ma prestu hà capitu ch'ellu era sfarente di l'altri giganti chì avarianu ingugliatu i zitelli di u Paese di i Giganti. Cum'è un zitellu chjucu, mi ricordu di u BFG cum'è unu di i giganti più belli è gentili intornu chì hà fattu sogni felici à i zitelli per tutta a so vita.

Quandu aghju lettu stu libru, mi sò ritruvatu à ridere à voce forte parechje volte in tuttu u testu postu chì parlava una lingua divertente chjamata gobble funk! Sophie hè statu ancu impressuatu da a manera di parlà, cusì ùn hè micca surprisante chì era ancu incantatu da ellu.

Ùn hè pocu prima chì u BFG è Sophie diventanu amici. A porta à u paese di i sogni, induve piglianu è imbottiglianu sogni è incubi per salvà. In più di l'avventure di Sophie in Giant Country, hà ancu a pussibilità di scuntrà alcuni di i giganti periculosi quì.

Un giant malvagiu chjamatu Bloodbottler a manghjava accidentalmente mentre era ammucciata in un snozzcumber (una verdura cum'è un pepino chì u BFG amava manghjà), mentre era piatta in u pepino. Dopu questu, u BFG hà datu una descrizzione hilarante di cumu l'hà salvatu da l'ochji di u giant malignu mettendu e so mani nantu à ella.

Ci hè una lotta trà Sophie è i giganti maligni versu a fine di u libru. Allora comploghja cun ella per imprigiunalli cù l'aiutu di u rè. Per dì à a regina di i giganti maligni manghjendu l'omu, viaghja à u Palazzu di Buckingham cù u BFG induve l'incontranu è li parlanu di sta criatura orribile. Eventualmente, anu pussutu catturà i giganti è imprigionà in una fossa prufonda in Londra, chì hà servitu com'è prigiò per elli.

Stu libru hè statu ancu illustratu da Quentin Blake, chì hà ancu creatu alcune illustrazioni impressiunanti per u libru. Roald Dahl hà cunsideratu stu libru unu di i classici più famosi di u XXu seculu, è hè una bella opera di literatura chì hè stata apprezzata da generazioni di ghjovani lettori per l'anni à vene per via di e so illustrazioni affascinanti chì aghjunghjenu l'incantu di a storia. .

Lascia un Comment