Essay di 100, 200, 250 è 400 parole nantu à Chandrashekhar Azad in inglese

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

Frà i più grandi cumbattenti di libertà di l'Imperu Britannicu era Chandrashekhar Azad. Vi darà una visione generale di a prima vita è di i successi di Chandrashekhar Azad durante u so tempu cum'è cumbattante di libertà. In tuttu stu essai nantu à Chandrashekhar Azad, amparate ciò chì hà realizatu è ciò chì hà sacrificatu per u nostru paese.

Saggio di 100 parole nantu à Chandrashekhar Azad

U muvimentu di l'indipendenza indiana era guidatu da Chandrashekhar Azad, un pupulare cummattente di libertà. U 23 di lugliu di u 1986 era l'anniversariu di Chandrashekhar Azad. In l'oghje statu indianu di Madhya Pradesh, Shekhar Azad hè natu in un picculu paesi chjamatu Barbara.

I so studii in sanscritu u purtonu à Banaras. Cunnisciutu per u so estremismu viulente, Azad era un naziunalistu aggressivu. A so urganizazione preferita era l'Associazione Republicana Hindu.

Cum'è un ladrone è un saccheghju di a pruprietà di u guvernu britannicu, hà apertu a strada per u so mumentu di libertà. Chandrashekhar Azad è Bhagat Singh dirigenu l'Associazione Republicana Hindu inseme. Era a so cunvinzione chì l'India duveria esse gestita secondu i principii sucialisti. U 27 di ferraghju 1931 era a data di a morte di Chandrashekhar Azad.

Saggio di 200 parole nantu à Chandrashekhar Azad

In cuntrastu à Mahatma Gandhi è Pandit Nehru, Chandrashekhar Azad era un cumbattimentu di libertà. Hè solu per l'estremismu è e prutestazioni violente chì hà cridutu chì i britannichi puderanu esse cacciati fora di l'Inde. Per ghjunghje u so scopu, Azad hà cuminciatu à cullà armi è munizioni dopu à u massacru di Jallianwala Bagh di u 1991.

A vita di Chandrashekhar Azad hè rapprisentata in parechji filmi patrioti di Bollywood. L'anarchismu era a so ideologia pulitica è si cunsidereghja un rivoluzionariu. In l'absenza di Chandrashekhar Azad, i britannichi ùn anu pussutu piglià in seriu u mumentu di l'indipendenza di l'India.

Ancu s'è Azad hà campatu solu 25 anni, hà cuntribuitu assai à u muvimentu di l'indipendenza indiana. A lotta per a libertà di l'India hè stata inspirata da ellu, è millaie di indiani anu participatu. U grande studiosu Chandrashekhar Azad hà studiatu sanscritu à Kashi Vidyapeeth in Varanasi.

In e parolle di Chandrashekhar Azad: "Se ùn ci hè micca sangue in i vostri vini, allora hè solu acqua. Perchè chì hè a carne di a ghjuventù s'ellu ùn serve micca a patria ?

U muvimentu di non cooperazione hè statu lanciatu da Mahatma Gandhi cum'è studiente in l'annu 1921 quandu si unì à u muvimentu di l'indipendenza indiana cum'è studiente. Face à l'encerclement de la police, Chandrashekhar Azad s'est tiré dessus et a promis qu'il ne serait jamais capturé vivant.

Saggio di 250 parole nantu à Chandrashekhar Azad

Cum'è un rivoluzionariu, Chandrashekhar Azad hà battutu fervente per a libertà è crede chì l'India deve esse liberata da u regnu britannicu. Madhya Pradesh era u locu di a so nascita in u frivaru di u 1931. Cum'è un nome autoproclamatu, Azad, chì significa liberatu, era derivatu da u so surname Tiwari.

A so mamma hà sognu chì Azad diventerà un eruditu sanscritu assistendu à u Sanskrit Vidyalaya in Varanasi. Hè statu influenzatu da u muvimentu di non cooperazione di Gandhi ancu prima ch'ellu era un adulescente. In u cursu di u so arrestu, hè cunnisciutu per esse identificatu cum'è "Azad". U so nome hè statu cambiatu in Chandrashekhar 'Azad' da questu puntu.

In u so prumessu, hà prumessu di stà liberu è micca esse pigliatu.

L'Associazione Republicana Hindustan hè stata fundata da Ram Prasad Bismil, chì hà scontru à Azad prima. A determinazione incessante di Azad à liberà l'India hè stata catturata da Bismil mentre tene a manu nantu à una fiamma. In l'anni dopu, Azad fù rinominatu l'Associazione Republicana Sucialista Hindustan. Rajguru è Bhagat Singh eranu trà i rivoluzionarii chì hà assuciatu.

Un informatore di a polizia hà avvisatu à a polizia di a so presenza mentre aiutava un amicu in Alfred Park in Allahabad. A causa di i so sforzi per aiutà u so cumpagnu di fughje, ùn hà micca pussutu seguità. Puisqu'il s'est tiré lui-même plutôt que de se rendre, il est resté « libre » comme il l'avait promis. L'India hà sempre assai rispettu per Chandrashekhar Azad.

Saggio di 400 parole nantu à Chandrashekhar Azad

U cumbattimentu di libertà indianu Chandrashekhar Azad hè una figura ben cunnisciuta in u so paese. U so sacrifiziu cuntinueghja à esse ricurdatu in tutta l'India. Hà affruntatu parechje sfide da quandu era zitellu. Dapoi ch'ellu hè natu quandu u nostru paese di l'India era schiavitù da i britannichi.

Duranti a so zitiddina, Chandrashekhar Azad hà campatu in Bhavra, una cità in Madhya Pradesh. U nostru paese era guvernatu da i britannichi in quellu tempu. A mamma di Chandrashekhar hè Jagran Devi Tiwari; u so babbu hè Sitaram Tiwari.

I genitori di Chandrashekhar vulianu ch'ellu diventassi un studiosu di lingua sanscrita da zitellu. In u risultatu di a ricunniscenza di u so babbu, hà assistitu à una scola prestigiosa è di altu livellu.

Eppuru Chandrashekhar era un sucialistu, cusì avia da cuntribuisce à u paese. In u risultatu, si unì à u muvimentu di a libertà indiana à mezu à a so scola. À l'età di 15 anni, si unì à u muvimentu di non cooperazione di Mahatma Gandhi. In l'anni dopu, hà participatu à numerosi movimenti per l'indipendenza di l'India.

Inseme cù l'Associazione Republicana Sucialista Hindustan, hà fundatu famosi cumbattenti di libertà cum'è Bhagat Singh, Rajguru è Sukhdev. U so scopu principale era di liberà l'India da a schiavitù britannica è di fà una nazione indipendente.

U ghjornu prima chì Chandrashekhar Azad hà scontru Rajguru è Sukhdev in Alfred Park, anu discututu a so futura battaglia. Chandrashekhar Azad parlava cù i so amichi in u parcu quandu un informatore micca identificatu hà infurmatu à a polizia britannica.

Alfred Park era circundatu da parechji pulizzeri britannichi com'è u risultatu. In seguitu, hà battutu cù i pulizzeri britannichi per un bellu pezzu.

Dopu questu, Chandrashekhar Azad hà battutu solu cù l'ufficiali di a polizia britannica dopu avè dumandatu à Rajguru è Sukhdev di lascià. I balli di l'ufficiali britannichi feriti completamente à Chandrashekhar Azad in questa battaglia.

Mentri a lotta, Chandrashekhar Azad hà feritu ancu parechji ufficiali britannichi, è ancu sparatu à morte alcuni ufficiali britannichi. Cum'è s'hè risultatu, Chandrashekhar Azad avia solu un colpu in u so fucile dopu qualchì tempu in questa lotta.

Hè in sta battaglia, però, ch'ellu hà decisu di tumbà ellu stessu cù l'ultima bala per ùn more micca à e mani di i britannichi.

cunchiùdiri,

Chandrashekhar Azad si rende per sacrificà a so vita per u so paese, l'India. Era un patriottu è un individuu senza paura. U nome Shahid Chandrashekhar Azad hè ancu usatu oghje per riferite à ellu.

1 pensamentu nantu à "100, 200, 250, è 400 Parolle Essai nantu à Chandrashekhar Azad In Inglese"

Lascia un Comment