Saggio nantu à u mo primu ghjornu à l'università in 150, 350 è 500 parolle

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

A vita di un studiente principia di novu quandu si graduate da a scola è avanza à l'università. A so memoria di u so primu ghjornu à l'università ferma sempre incisa in u so core. U scopu di a pratica di scrittura in inglese hè di dumandà à i studienti di cumpone un esame nantu à u so primu ghjornu à l'università. U seguitu hè parte di u so primu ghjornu in esame universitariu. Per aiutà i studienti à scrive i so propri testi nantu à i so primi ghjorni à l'università, aghju furnitu un esame di mostra è un paràgrafu di mostra nantu à u mio.

 Un essai di 150 parolle nantu à u mo primu ghjornu à l'università

 U mo primu ghjornu à l'università hè stata una sperienza emotiva per mè, cusì scrive nantu à questu era difficiule per mè. U ghjornu chì aghju principiatu quellu novu capitulu di a mo vita era un puntu di svolta in a mo vita. Mi sò iscrittu in Haji Muhammad Mohsin College dopu avè passatu l'esame SSC. U primu ghjornu, aghju ghjuntu prima di 9 AM. A mo prima azzione hè stata di scrive a prucedura nantu à l'annunziu. Era un ghjornu di trè classi per mè. Era prima classe di inglese. In l'aula, aghju pusatu.

 Un gran numaru di studienti era prisenti. Una conversazione vivace si facia trà elli. Ci era assai interazzione trà i studienti. Ancu s'ellu ùn l'avia mai scontru prima, aghju fattu rapidamente amicizia cù uni pochi di elli. In l'aula, u prufessore hè ghjuntu à tempu. I rotuli sò stati chjamati assai rapidamente in prima. Duranti u so discorsu, hà utilizatu l'inglese cum'è lingua.

 Hà discututu e responsabilità di un studiente universitariu. E lezioni di i mo prufessori eranu piacevuli, è aghju piaciutu ogni classe. A dopu meziornu, aghju visitatu parechji spazii di l'università dopu a classe. Comparatu à a biblioteca di l'università, a biblioteca di l'università era assai più grande. Migliaia di libri eranu esposti, chì m'hà maravigliatu. Un ghjornu memorable in a mo vita era u mo primu ghjornu in l'università.

 Saggio nantu à u mo primu ghjornu à u College in 350+ Words

 Era un ghjornu impurtante in a mo vita quandu aghju assistitu à l'università per a prima volta. Ùn aghju mai scurdatu quellu ghjornu. Quandu eru in a scola. I mo fratelli è e sorelle maiò m'hà datu una visione di a vita universitaria. Dopu avè principiatu l'università, l'aspittava cun assai anticipazione. Mi paria chì a vita di l'università m'offre una vita più libera, induve ci saria menu restrizioni è menu prufessori da preoccupassi. Era infine u ghjornu chì era statu bramatu.

 Un cullegiu di u guvernu hè statu apertu in a mo cità. Appena ghjuntu in i terreni di l'università, era pienu di speranza è aspirazioni. Videndu a perspettiva diversificata offerta da u college hè stata una sorpresa piacevule. Ùn avia mai vistu nunda cusì à a nostra scola o intornu. Parechje facce scunnisciute apparsu davanti à mè.

 Cum'è un novu in l'università, aghju sperimentatu cose assai strane. A mo sorpresa hè stata suscitata vedendu i studienti chì ghjucanu à ghjochi interni è esterni, è à sente e trasmissioni di radiu durante u tempu di classe. Ùn hè micca pruibitu di portà un uniforme. I muvimenti di i studienti sò liberi, cum'è aghju osservatu. Hè à elli à decide ciò chì volenu fà.

 I studienti di novu ammessi eranu tutti in bonu spiritu quandu aghju ghjuntu. Era un piacè di fà amicizia cun elli tutti. Era un piacè di spustà in u liceu. Cume aghju intrutu in a biblioteca di l'università, eru piacè di truvà libri nantu à ogni tema chì vulia amparà. In u mo primu ghjornu à u liceu, aghju vulsutu sapè più nantu à u laboratoriu è fà esperimenti. U tavulu di avvisu hà mostratu u calendariu per a mo classe. Assistà à e classi era qualcosa chì aghju fattu. Ci hè una diffarenza trà u metudu di l'insignamentu à l'università è à a scola.

 Un maestru specializatu insegna ogni materia. E classi ùn ponu micca dumande. U fallimentu d'amparà una lezziò ùn hè micca risultatu in una rimproveru da u prufessore. Questu hè solu una questione di ricurdà à i studienti chì anu rispunsabilità. A scola hà una atmosfera casalinga, cusì i studienti ùn anu accessu à snacks. Dunque, sentenu chì u ritmu còmode di a vita hà cambiatu è sò tornatu in casa sentendu una mistura di duvere è libertà.

Leghjite Sottu menzionatu più essai cum'è,

 U mo primu ghjornu à u College Essay in 500+ Words

 Una breve introduzione:

Un avvenimentu memorable in a mo vita era u mo primu ghjornu à l'università. Quandu eru picciottu, sunniau di studià in un college. Un liceu era assistitu da u mo fratellu maiò. Durante a nostra cunversazione, m'hà dettu storie di u so college. A mo mente hà viaghjatu subitu in un altru mondu quandu aghju lettu queste storie. Cum'è un studiente, aghju trovu l'università per esse una sperienza completamente diversa da a mo scola. U mo sognu di assistisce à l'università hè diventatu realità per quessa. A mo sperienza universitaria mi pareva una occasione di sbarazzarsi di e rigide regule di a scola chì aghju andatu à a scola. L'esame SSC hè statu finalmente passatu è aghju pussutu iscrive in un college. Certi culleghji m'hà datu forme di ammissione. Haji Mohammad Mohsin College m'hà sceltu per l'ammissione dopu avè fattu i testi di ammissione in quelli culleghji. L'avvenimentu hà marcatu u principiu di un novu capitulu in a mo vita.

 Preparazione:

A mo vita universitaria era in mente per un bellu pezzu. Era finalmente quì. Appena m'arrizzava da u mo lettu, aghju preparatu u colazione. In u mo modu di l'università, aghju ghjuntu quì assai prima di 9 ore di matina, a rutina era scritta nantu à u tavulu. Hè statu un ghjornu occupatu per mè cù trè classi. Ci era una diffarenza in e classi trà e mo classi è eru surprised by it.

 Esperienza in aula:

Era l'inglese chì aghju studiatu in a mo prima classe. Era ora per mè di piglià u mo postu in aula. Parechji studienti anu assistitu. Una conversazione vivace si facia trà elli. Ci era assai interazzione di i studienti. Mi sò diventatu amici cù alcuni di elli in pocu tempu, malgradu ùn cunnosci micca nimu prima. In l'aula, u prufessore hè ghjuntu à tempu. Hà chjamatu u rollu rapidamente. Dopu à quessa, hà cuminciatu à parlà. 

L'inglese era a so prima lingua. I studienti universitari anu rispunsabilità è duveri, disse. Hà tenutu a mo attenzione raptly. Era una lezione assai informativa è mi piace assai. A classa dopu era u primu documentu di Bengali. A classe hè stata tenuta in una aula diversa. I racconti bengalesi eranu u tema di a lezione di u maestru in quella classe. 

I standard educativi di a mo scola precedente sò sfarenti di i culleghji chì frequentu. Dopu avè assistitu à e classi, aghju capitu a diferenza. Inoltre, u culleghju avia un metudu megliu d'insignamentu. I studienti eranu trattati educatamente da u prufessore cum'è s'elli eranu amici.

Biblioteche, sale cumuni è mentine à u culleghju:

Dopu avè assistitu à e classi, aghju visitatu e diverse parti di u college. Ci era una grande biblioteca in u culleghju. Migliaia di libri eranu quì, è eru stunatu. Era un locu pupulare per studià. Una grande folla di studienti parlava in u cumunu di i studienti. Ci era ancu ghjochi interni ghjucati da alcuni di i studienti. Dopu, aghju firmatu da a cantina di l'università. Alcuni di i mo amichi è aghju avutu tè è spuntini. Tutti in u campus passavanu un bonu tempu è si divertìanu.

1 pensamentu nantu à "Saggio nantu à u mo primu ghjornu à l'università in 150, 350 è 500 parolle"

Lascia un Comment