Essay di 100, 250, 300 è 500 parole nantu à Rani di Jhansi in inglese [Rani Lakshmi Bai]

Foto di l'autore
Scrittu da guidetoexam

I MUVRINI

In u 1857, durante a Prima Guerra di l'Indipendenza, chjamata ancu a Ribellione, Rani Lakshmi Bai di Jhansi era un cummattitu cumbattante per a libertà. Tuttavia, ùn era micca disposta à inchinà a testa à u putere, a crudeltà è l'astuzia di a Gran Bretagna malgradu a lotta principarmenti per u so regnu.

Duranti a so vita, hà cumpostu una quantità di canzoni populari. U poema di Subhadra Kumari Chauhan nantu à a so vita è u valore hè sempre recitatu da ogni citadinu. U populu indianu era assai affettatu da a so vuluntà è determinazione. In più di lodare u so spiritu, i so nemichi u chjamavanu Indian John of Arc. A so vita hè stata sacrificata per chì u so regnu puderia esse liberatu da i britannichi, dicendu "Ùn rinunziò micca à Jhansi".

Essay di 100 parole nantu à Rani di Jhansi

Rani Lakshmi Bai era una donna notevuli. Hè natu u 13 di nuvembre 1835. Era a figliola di Moropant è Bhagirathi. In a so zitiddina si chjamava Manu. Cum'è un zitellu, hà amparatu à leghje, à scrive, a lotta è à cavalcà un cavallu. Cum'è un suldatu, era furmatu.

U rè Jhansi Gangadhar Rao hà maritatu cù ella. Nè ella nè u so maritu avianu figlioli. Dopu à a morte di u so maritu, hà pigliatu u tronu di u regnu. Damodar Rao divintò u figliolu di u so maritu dopu chì l'hà aduttatu. U so regnu hè statu attaccatu da i britannichi perchè questu ùn era micca accettatu per elli. Malgradu a lotta valente contr'à i britannichi, Rani Lakshmi Bai hà finitu per succorsu.

Essay di 250 parole nantu à Rani Lakshmi Bai di Jhansi

Eroi è eroini di a storia indiana anu realizatu atti eroici. A so età era marcata da a personalità notevuli di Rani Laxmi Bai di Jhansi. Hà battutu per a libertà cun curagiu rimarchevule. In a so lotta per a libertà, Rani Laxmi Bai sacrificò a so vita per u so paese.

A so famiglia era nobile in Maharashtra, induve hè natu in u 1835. Bhagirathi era u nome di a so mamma è Moropanth era u nome di u so babbu. In a so prima zitiddina, a so mamma hà mortu. Manoo era u nome ch'ella fù datu quandu era zitellu.

U tirò è l'equitazione eranu dui di i so passatempi preferiti. A so altezza, a forza è a bellezza l'hà fattu spiccà. Hà ricivutu l'educazione più cumpleta pussibule da u so babbu in tutti i campi. In tutta a so vita, hè stata audace. Uni pochi volte, hà salvatu a vita di Nana Sahib saltendu da u so cavallu.

Un regnu di Jhansi cù u nome di Gangadhar Rao, hà maritatu cù ellu. Cum'è Maharani Laxmi Bai di Jhansi, diventò una di e donne più putenti di u mondu. U so interessu in a furmazione militare intensificatu durante u so matrimoniu. Damodar Rao divintò l'eredi di u tronu Jhansi. Immediatamente dopu à a morte di Raja Gangadhar Rao.

U so curaggiu è u so curaggiu eranu admirabili. A spada di Laxmi Bai hà dimustratu esse una sfida erculea per i guvernatori inglesi chì vulianu catturà Jhansi. A so bravura hè stata strumentale in a difesa di u so statu. A lotta per a libertà era a so vita è a so morte.

Hà avutu tutte e qualità di a testa è u core. Era una magnifica patriota, senza paura è valente. Era abile in l'usu di spade. Era sempre pronta à scuntrà a sfida. Hà inspiratu i guvernanti indiani contr'à a crudeltà di u duminiu britannicu in India. Hà participatu attivamente à a lotta per a libertà in u 1857 è sacrificò a so vita.

In corta, Laxmi Bai era una incarnazione di curaggiu è bravura. Hà lasciatu un nome immortale dopu à ella. U so nome è a fama continuanu à inspirà i cumbattenti di a libertà.

Essay di 300 parole nantu à Rani di Jhansi

A storia di a lotta per a libertà indiana hè piena di riferimenti à Rani Lakshmi Bai. U so patriotismu pò è pò ancu inspirà. Serà sempre ricordata cum'è a regina di Jhansi da i so paisani cum'è Rani Lakshmi Bain.

Kashi era u locu di nascita di Rani Lakshmi Bai, chì hè natu u 15 di ghjugnu 1834. U nome Manikarnika ch'ella hè stata data da u zitellu hè statu scurciatu à Manu Bai. I so rigali eranu evidenti da a ghjovana età. Cum'è un zitellu, hà ancu ricevutu a furmazione di armi. Spadaccinu è cavaliere, si spicializava in ste discipline. Hè stata cunsiderata cum'è un espertu in questi avvenimenti da i guerrieri anziani.

Hè stata maritata cù Gangadhar Rao, u rè di Jhansi, ma hè diventata vedova dopu solu dui anni di matrimoniu per via di a natura irrazionale di u so destinu.

L'India era gradualmente occupata da l'Imperu Britannicu à quellu tempu. Jhansi hè statu unitu in l'Imperu Britannicu dopu a morte di u rè Gangadhar Rao. Lakshmi Bai hà cuntinuatu à guidà a famiglia ancu dopu a morte di u so maritu, pigliendu a piena rispunsabilità di u so regnu.

In u risultatu di crià u so maritu vivu, hà aduttatu un figliolu, Gangadhar Rao; Per dirige a dinastia, ma l'Imperu Britannicu ricusò di ricunnosce. In cunfurmità cù a duttrina di l'omissione, u guvernatore generale Lord Dalhousie era sottumessu à tutti i stati chì i so rè eranu senza figlioli.

Questu hè stata chjaramente opposta da Rani Lakshmi Bai di Jhansi. C'est son refus d'obéir aux ordres britanniques qui l'ont conduit à s'opposer à l'Empire britannique. In più di ellu, Tatya Tope, Nana Saheb è Kunwar Singh eranu ancu re. U paese era prontu à esse pigliatu. Parechje volte, hà affruntatu è scunfittu i traditori (l'armata britannica).

Una guerra storica hè stata battuta in u 1857 trà Rani Lakshmi Bai è i britannichi. I britannichi anu da esse sradicati da u paese da ellu, Tatya Tope, Nana Saheb è altri. Ùn importa micca quantu grande era l'armata britannica, ùn hà micca persu curaggiu. Un novu vigore hè aghjuntu à u so esercitu da u so curagiu è u valore. Malgradu u so valore, era ultimamente scunfittu da i britannichi durante a guerra.

Essay di 500 parole nantu à Rani di Jhansi

Maharani Lakshmi Bai era una donna ideale. L'India ùn scurderà mai u so nome è serà sempre una fonte d'ispirazione. Era a guerra di l'indipendenza di u capu per l'India.

A so data di nascita hè u 15 di ghjugnu 1834, in Bitur. Manu Bai era u nome ch'ella fù datu. L'arme li sò state insegnate da zitellu. E qualità ch'ella pussede eranu quelle di un guerrieru. E so cumpetenze di cavallu è di tir à l'arcu eranu ancu impressiunanti.

In più di esse una principessa, era ancu una sposa per Raja Ganga Dhar Rao di Jhansi. U nome Rani Lakshmi Bai hè stata datu à ella dopu chì si maritò. I piacè di u matrimoniu ùn saria micca dispunibule per ella. U so matrimoniu durò dui anni prima ch'ella sia diventata vedova.

Ùn ci era micca prublema per ella. Cum'è una donna senza figlioli, li piacerebbe aduttà un figliolu. Ùn era micca permessu di fà cusì da u guvernatore generale Dalhousie. I britannichi vulianu incorpore Jhansi in l'imperu. Hè stata opposta da Lakshmi Bai. U regnu straneru ùn era micca accettatu per ella. 

L'ordine di u guvernatore generale ùn sò micca obbeditu da ella. A so indipendenza hè stata dichjarata dopu avè aduttatu un figliolu. I trè omi aspittavanu a so chance. Kanwar Singh, Nana Sahib è Tantia Tope. Inseme à Rani, anu forgiatu un ligame forte.

Naya Khan hà dumandatu sette lakh rupees da u Rani. Per dispostu di ellu, hà vindutu i so ornamenti. E so azzioni traditori l'anu purtatu à unisce à i britannichi. Un secondu attaccu hè statu lanciatu annantu à Jhansi da ellu. Naya Khan è i britannichi eranu opposti da u Rani. Instillà un sensu di eroisimu in i so suldati era unu di i so più grandi rializazioni. U so nemicu hè statu scunfittu da a so bravura è a tenacità.

A seconda invasione di Jhansi hè accadutu in u 1857. L'armata inglese ghjunse in gran numaru. A so rendizione hè stata dumandata, ma ella ùn hà micca rispettu. Questu hà risultatu in i britannichi distrughjendu è catturà a cità. Tuttavia, Rani ferma fermu.

 À a nutizia di a morte di Tanita Tope, hà dettu: "Fin chì ci hè una goccia di sangue in e mio vene è una spada in a mo manu, nisun straneru ose arruinà a terra sacra di Jhansi. Dopu questu, Lakshmi Bai è Nana Sahib catturu Gwalior. Ma unu di i so capi Dinkar Rao era un traditore. Allora avianu a lascià Gwalior.

L'urganizazione di un novu esercitu era avà u compitu di u Rani. Ùn era micca pussibule per ella di fà cusì per mancanza di tempu. Hè stata attaccata da un grande esercitu guidatu da u Col. A so bravura è l'eroicità eranu admirabili. Ella hà patitu una ferita assai seria. A bandiera di l'indipindenza hà sbulicatu finu à ch'ella campava.

A Prima Guerra di l'Indipendenza finisci in una scunfitta per l'Indiani. L'eroismu è l'indipendenza sò stati suminati da u Rani di Jhansi. U so nome ùn sarà mai scurdatu in India. Hè impussibile di tumbà ella. Hugh Rose, un generale inglese, l'hà elogiatu.

L'armate ribelli eranu guidati è cumandati da Laxmi Bai Maharani. Duranti tutta a so vita, hà sacrificatu tuttu per u paese chì amava, l'India. A storia di a storia indiana hè piena di menzioni di i so atti valenti. Hè ben cunnisciuta per i so atti eroici in parechji libri, puemi è rumanzi. Ùn ci era micca altra eroina cum'è ella in a storia di l'India.

cunchiusioni

Rani Lakshmi Bai, a Rani di Jhansi, hè stata a prima donna guerriera in a storia indiana à dimustrà un tali curagiu è putere. U so sacrifiziu per Swaraj hà purtatu à a liberazione di l'India da u regnu britannicu. Cunnisciuta in u mondu per u so patriotismu è l'orgogliu naziunale, Rani Lakshmi Bai si distingue cum'è un esempiu brillanti. Ci hè parechje persone chì ammiranu è sò inspirati da ella. In questu modu, u so nome ferma sempre in u core di l'Indiani in tutta a storia.

2 pensamentu nantu à "100, 250, 300 è 500 Parolle Essai nantu à Rani di Jhansi In Inglese [Rani Lakshmi Bai]"

Lascia un Comment